Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

Met handige dashboard-widgets en verbeterde platformbeveiliging

Breukelen, Nederland - 15 juli 2021 om 8:00 uur CEST - TIE Kinetix, leider in 100% digitalisering van de supply chain, kondigt vandaag de Summer Release van het FLOW Partner Automation platform aan. Optionele, op maat configureerbare dashboard-widgets met gecontroleerde notificaties voor gebruikers en relevante data over documentuitwisseling zorgen voor bruikbare inzichten. Daarnaast verbeteren extra mogelijkheden voor tweefactorauthenticatie via SMS en Google Authenticator de veiligheid van het platform. Ten slotte zorgen diverse functionele en lokalisatieverbeteringen voor een aanzienlijk verbeterde gebruikerservaring.

FLOW wordt voortdurend geoptimaliseerd om te voldoen aan de geavanceerde en diverse behoeften van TIE Kinetix klanten. Zodra de nieuwe widget voor documentuitwisseling is gedefinieerd en geconfigureerd, helpt het FLOW-gebruikers om te bepalen wanneer een specifieke actie nodig is. Dit kan de responstijden verbeteren en het ondersteunt gebruikers bij het nemen van weloverwogen beslissingen die in lijn zijn met hun doelstellingen. Ook is er voor alle gebruikers een nieuwe notificatiewidget beschikbaar met de optie voor FLOW-beheerders om gefilterde notificaties voor handelspartner-gebruikers te configureren. In beide gevallen biedt de notificatiewidget (indien ingeschakeld) gebruikers een duidelijk overzicht van activiteiten die mogelijk aandacht vereisen.

"Het volume van documentuitwisseling neemt voor onze klanten jaar in jaar uit toe, en deze klanten hebben behoefte aan eenvoudige toegang tot de data die voor hen het belangrijkst is," zegt Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix. "Met onze nieuwe, op maat geconfigureerde widget voor documentuitwisseling bieden wij onze klanten relevante, bruikbare data direct op hun FLOW-dashboard. Dit bespaart onze klanten veel tijd en helpt hen om gefocust te blijven op het grotere geheel."

Naast nieuwe dashboard widgets, kan tweefactorauthenticatie via SMS nu worden geconfigureerd, alleen of als aanvulling op Google Authenticator. FLOW-beheerders hebben ook de mogelijkheid om tweefactorauthenticatie verplicht te stellen voor al hun gebruikers om gebruikers- en bedrijfsgegevens nog beter te beschermen.

De volgende FLOW-upgrades zijn het ook waard om te vermelden:
  • Wachtwoord reset links verlopen na 24 uur
  • Optie om voorkeursformaat voor datum en tijd in te stellen voor het traceren van documenten
  • Mogelijkheid om uitgewisselde documenten in bulk te downloaden via ZIP-bestanden
  • Mogelijkheid om documenten te filteren op meerdere partners voor uitgewisselde documenten
  • Extra lokalisatieverbeteringen voor e-mail sjablonen, meldingen, gebruikersinstellingen en meer
De Summer Release 2021 van FLOW Partner Automation bestaat uit ontwikkelingen en verbeteringen voor het gehele FLOW platform en diverse modules. Alle nieuwe features en functionaliteiten zijn per direct beschikbaar voor alle TIE Kinetix klanten. Voor een gedetailleerd overzicht van de verbeteringen verwijzen wij u naar: https://tiekinetix.com/release-notes

Neem contact op voor meer informatie:

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.

Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
TIE Kinetix N... contact

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric