www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: ItsaRep

Mendix maakt programma Mendix World 2021 bekend

• Fortune 500-managers, tech-leiders, low-code-experts en analisten bieden inzichten over de cruciale rol van low-code bij digitalisering van organisaties
  • Zakelijke leiders, IT-managers en 'makers' worden uitgenodigd om een programma op maat samen te stellen om het maximale uit het evenement te halen
Mendix, onderdeel van Siemens en wereldleider in low-code applicatieontwikkeling, kondigt het volledige programma aan met keynotes en technische sessies die plaatsvinden tijdens Mendix World 2021. De driedaagse virtuele conferentie, die op 7 september begint, is 's werelds grootste en meest prestigieuze jaarlijkse low-code evenement, waar iedereen die betrokken is bij de digitalisering van organisaties kennis kan delen, kan netwerken en alles kan leren over de nieuwste low-code tools, technieken en strategieën.

Omdat de rol die software speelt bij het uitvoeren van bedrijfskritische processen steeds complexer wordt, biedt Mendix alle betrokkenen in organisaties cruciale kennis en vaardigheden. In meer dan 85 breakout-sessies horen deelnemers alles over de ervaringen van Mendix-klanten, krijgen ze nieuwe perspectieven van analisten en kunnen ze demo's bekijken van de nieuwste functies van het Mendix-platform.

Branche-experts en gastsprekers
Onder de sprekers bevinden zich leiders van Fortune 500-bedrijven, strategen uit verschillende branches en implementatiepartners van Mendix. John Bratincevic van Forrester bespreekt de rol van low-code bij procesautomatisering op grote schaal. Accenture Digital gaat in op het belang van low-code en de groeiende rol ervan in de toekomst bij het ontwikkelen van software-oplossingen op maat.

Verder vertelt Mohammed Kaka, chief operating officer bij Al Baraka, een internationale bank met het hoofdkantoor in Bahrein, hoe een met low-code ontwikkelde oplossing het bedrijf in staat stelt ‘consumer-grade’ applicaties te leveren en daarvoor minder uit te geven dan concurrenten. "Als challenger bank die in een competitieve omgeving opereert, willen we graag de inzichten en voordelen delen die Mendix onze organisatie heeft gebracht voor het leveren van digitale oplossingen en het verbeteren van de klanttevredenheid", aldus Kaka.

"Mendix maakt flexibele en iteratieve ontwikkeling mogelijk", zegt Linda Lin, consulting director bij ClaimSecure, Canada's grootste particuliere organisatie voor zorgmanagement. "Als nieuwe gebruiker sta ik versteld van de snelheid van applicatie-ontwikkeling - van concept tot het verzamelen van de vereisten tot de oplevering van de applicatie. Ik zie ernaar uit onze ervaringen te delen en te horen hoe anderen de technologie hebben gebruikt om efficiënter te werken en de klanttevredenheid te verbeteren.”

Geen one-size-fits-all
Mendix World 2021 biedt een breed scala content voor verschillende bezoekers die net starten met low-code of begeleiding zoeken bij strategieën voor digitalisering.
  • Zakelijke- en IT-leiders horen hoe low-code problemen in de financiële sector, assurantiebranche en in de maakindustrie heeft opgelost. Ze kunnen zien hoe andere leiders Mendix gebruiken om geavanceerde multi-experience-applicaties te ontwikkelen, technologieën als AI en IoT te benutten en uitzonderlijke klantervaringen te creëren. Ook worden verhalen gedeeld over hoe het Mendix alles-in-één platform hen heeft geholpen branchespecifieke kennis om te zetten in digitale diensten die zorgen voor meer betrokkenheid bij klanten, medewerkers en leveranciers.
  • Enterprise architecten hebben de taak strategische, technische oplossingen te ontwerpen die de missie van de organisatie zowel vandaag als in de toekomst ondersteunt. De grote diversiteit aan sessies op Mendix World spelen in op deze uitdaging. Tijdens de tracks 'Architect For Scale' en 'Lead Business Transformation' kunnen enterprise architecten bijvoorbeeld leren hoe ze een strategie voor mobiele architectuur kiezen en opzetten, en hoe Mendix security en governance ondersteunt.
  • Professionele ontwikkelaars kunnen tijdens Mendix World op vele manieren hun vaardigheden verbeteren. Er zijn how-to-sessies en live demo’s over onderwerpen als het bouwen van full-text zoekmogelijkheden met Elasticsearch, het gebruik van Mendix met Azure DevOps voor CI/CD, best practices voor UX-design en een QA voor Mendix-applicaties.
  • Voor deelnemers die kennis willen maken met Mendix zijn er verschillende sessies waarbij ze snel meer kunnen leren over low-code, de belangrijkste vaardigheden en best practices. Gebruikers van low-code platformen delen bovendien ervaringen met het selecteren van een platform, lichten trends toe en laten zien hoe je met Mendix een eerste applicatie bouwt.
"Terwijl organisaties wereldwijd hun strategieën heroverwegen om te slagen in de nieuwe, post-pandemie economie, zullen duizenden mensen samenkomen bij Mendix World om alles te horen over de nieuwste en meest innovatieve manieren om hun processen en klantinteracties te versnellen en te digitaliseren", aldus Derek Roos, CEO en mede-oprichter van Mendix. “Mendix is het meest krachtige en toegankelijke platform voor het ontwikkelen van hoogwaardige oplossingen. We er zijn er klaar voor en enthousiast om ‘makers’ van alle vaardigheidsniveaus van over de hele wereld te verwelkomen bij Mendix World 2021.”

Over Mendix World
Mendix World 2021 belooft de grootste wereldwijde bijeenkomst te worden van low-code experts, technologiepioniers, zakelijk leiders, analisten en software-ontwikkelaars. Zij delen ervaringen op het gebied van digitalisering met low-code software-ontwikkeling. Duizenden deelnemers die geïnteresseerd zijn in verschillende digitale oplossingen in diverse branches kunnen kiezen tussen live Q&A's, leertrajecten, demo’s en kleinschalige groepsbijeenkomsten van solution architects, bedrijfsstrategen en IT-experts.

Schrijf je in voor Mendix World
Door je vroeg in te schrijven blijf je continu op de hoogte van nieuwe sprekers en ander belangrijk nieuws over de conferentie. Kijk hier voor meer informatie en registratie voor Mendix World.

--------------------

Over Mendix
Mendix, onderdeel van Siemens en wereldleider in low-code en no-code applicatie-ontwikkeling, transformeert de manier waarop applicaties in digitale organisaties worden gebouwd. Met het Mendix-platform kunnen bedrijven met meer professionals applicaties ontwikkelen en daarmee de bottleneck van software-ontwikkeling wegnemen (Make with More), slimme apps bouwen met een rijke, slimme. contextuele en proactieve gebruikservaring (Make it Smart) en systemen moderniseren en meer applicaties bouwen die groei faciliteren (Make it Scale). Het Mendix-platform is gebouwd om intensieve samenwerking tussen IT en business teams mogelijk te maken en applicatie-ontwikkeling te versnellen waarbij tegelijkertijd de veiligheid, kwaliteit en governance wordt gegarandeerd. Kortom om organisaties te helpen de stap te maken naar de digitale toekomst. Het ‘Go Make It’ platform van Mendix wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 4.000 organisaties.
Mendix contact

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials