www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: CFF Communications

Office Depot Europe verenigt Human Resources Management met Oracle Fusion Cloud HCM

Toonaangevende expert in werkplekoplossingen stroomlijnt al zijn HR-processen met gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit

© Office Depot Europe

Utrecht, 13 juli 2021 Office Depot Europe, bekend onder zijn Viking-merk, kondigt vandaag aan dat het al zijn HR-processen onderbrengt in Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM). De Europese expert op het gebied van werkplekoplossingen kiest ervoor het huidige HR-systeem verder te digitaliseren door de volledige HR-cyclus van aanstelling tot pensionering, inclusief leren, talentbeheer en werving, te digitaliseren met Oracle Cloud HCM. In de toekomst zullen alle HR-gerelateerde zaken via een centraal toegangspunt toegankelijk zijn voor medewerkers, managers en HR-medewerkers. De belangrijkste drijfveren voor de digitale HR-transformatie bij Office Depot Europe zijn kostenefficiëntie en standaardisatie.

Office Depot Europa
Office Depot Europe is een toonaangevende expert in werkplekoplossingen. Aangedreven door getalenteerde medewerkers verspreid over het Europese continent, is Europa Office Depot actief in meerdere landen en bedient het vele klanten in de regio. Werkend aan een gestandaardiseerde, schaalbare en geautomatiseerde toekomst leek het een logische volgende stap om met Oracle Cloud HCM voort te bouwen op de bestaande Oracle IT-infrastructuur.

Door over te stappen op de HR-cloudoplossing van Oracle, kunnen medewerkers personeelskwesties veel eenvoudiger en gemakkelijker afhandelen. De gebruiksvriendelijkheid van het nieuwe systeem is afgestemd op de verwachtingen van een generatie medewerkers wiens dagelijks leven wordt gekenmerkt door smartphone-apps en digitale diensten.

“Bij Office Depot Europa werken we er hard aan om onze rol als toonaangevende expert in werkplekoplossingen voor iedereen, overal te behouden. HR is een essentieel onderdeel van onze missie. Het implementeren van een nieuw uitgebreid HR IT-systeem is een logisch onderdeel van onze missie om onze core HR- en Finance-processen te digitaliseren en verder te stroomlijnen. Door te migreren naar Oracle Cloud HCM leggen we de technologische basis voor efficiëntere en intuïtievere HR-processen”, zegt Sandra Vogels, Director Compensation & Benefits bij Office Depot Europe.

Eén verenigd platform
Oracle Cloud HCM is onderdeel van de bestaande ERP-omgeving van Office Depot Europe. Door zowel HCM als ERP binnen één platform en datamodel te hebben, zijn dure maatwerkintegraties overbodig. De implementatie van Oracle Cloud HCM levert een belangrijke bijdrage aan de IT-strategie van Office Depot Europe, het consolideren van de IT-infrastructuur en levert naast standaardisatie ook een aanzienlijke kostenbesparing op.

Eén naadloze werknemerservaring
Terwijl Office Depot Europe hun klanten in staat stelt geweldige werkplekken te creëren, stelt Oracle Cloud HCM hen in staat om een naadloze en consistente werknemers- en gebruikerservaring te bevorderen. Dit betekent dat medewerkers exact dezelfde gebruikerservaring voor HCM zullen hebben, zoals ze momenteel gewend zijn binnen hun Oracle Finance-oplossing en afgestemd op de toekomstige uitrol van Oracle Cloud for Order Management and Finance naar de rest van EU7.

"We zijn verheugd dat Office Depot Europe voor onze oplossing heeft gekozen en met ons samenwerkt om een zeer belangrijk kernproces over te zetten naar een moderne cloudomgeving, zowel voor hun HR-omgeving als ook voor Finance", aldus Edith Bevers, Vice President Applications Benelux bij Oracle. "Met Oracle Cloud HCM is Office Depot Europe ideaal gepositioneerd voor de toekomst van de HR-afdeling."

Over Oracle
De Oracle Cloud biedt een complete suite van geïntegreerde applicaties voor Sales, Service, Marketing, Human Resources, Finance, Supply Chain en Manufacturing, en hoog geautomatiseerde en veilige tweedegeneratie-infrastructuur, zoals de Oracle Autonomous Database. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), ga naar oracle.com.
Laatste van Oracle Nederland
Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

Oracle lanceert Java 17
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Oracle Nederla.. contact

Logo Oracle Nederland

www.oracle.com/nl
Oracle Nederla.. sociaal

Oracle Nederla.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials