Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Influx PR & Communicatie

Pega lanceert nieuw partnerprogramma voor meer klantwaarde en snellere ROI

AMSTERDAM, 13 juli 2021  Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier die business complexiteit doorbreekt, heeft een nieuw partnerprogramma gelanceerd met nieuwe mogelijkheden en meer flexibiliteit voor het groeiende partnerecosysteem. Pega-klanten kunnen gemakkelijker gekwalificeerde partners op het gebied van technologie- en industrieoplossingen (voor intelligent automation, klantenservice en marketing) vinden en een samenwerking aangaan. Met het nieuwe Pega Partner portal en de verbeterde Pega Marketplace zijn vraag en aanbod sneller af te stemmen op de situatie van de klant.

Steeds vaker doen organisaties een beroep op ervaren kennispartners om hun digitale transformatie projecten te versnellen. Maar het vinden van de juiste partner, het onboarden en de uiteindelijke samenwerking is al een journey op zich. Vaak kost het de nodige moeite om na te gaan of een partner over de juiste expertise beschikt, maar ook om de juiste leveringsvoorwaarden te bepalen en de geïntegreerde partnerondersteuning te krijgen die nodig is om de investering in het programma snel terug te verdienen.

Het vernieuwde partnerprogramma biedt onder meer:
  • Snellere time-to-value – Klanten kunnen hun Pega-oplossingen sneller in productie hebben dankzij betere leveringsmogelijkheden en grotere capaciteit.
  • Toegang tot groter aanbod van oplossingen – Door vaste partners op basis van hun ervaring en prestaties te beoordelen, wordt het voor klanten makkelijker om snel de juiste partij voor hun transformatieproject te vinden. Er worden nieuwe applicaties toegevoegd aan de honderden Pega- en partner componenten en oplossingen die nu al via Pega Marketplace beschikbaar zijn.
  • Uitvoerige screening en training – De grote diversiteit aan Pega-partners maakt dat voor iedere klant een juiste partner met de juiste vaardigheden beschikbaar is, ongeacht de bedrijfstak of locatie. Elke Pega-partner wordt uitvoerig gescreend. Door de nieuwe best-in-class trainingen en aangescherpte technische vereisten verbetert elke partner zijn vaardigheden in het voordeel van de klant.
“Voor partners en klanten willen wij de waarde van ons partnerecosysteem verder uitbreiden. Onze partners spelen een centrale rol in onze business, het succes bij onze klanten en hun langetermijndoelen,” stelt Siaron van Wetten, senior director, partner ecosystem, Benelux & Nordics. “Deze aankondiging is een belangrijke mijlpaal. We hebben nauw met onze partners samengewerkt bij de ontwikkeling van dit programma. Zo kunnen wij meer impact leveren in alles wat we doen met en voor het ecosysteem van Pega Partners.”

Beschikbaarheid
Pega Partners is op 4 mei jl. aangekondigd tijdens PegaWorld iNspire en is beschikbaar voor alle klanten en partners. Meer informatie: www.partners.pega.com

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pega levert innovatieve software die complexiteit binnen organisaties doorbreekt, waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen en hun werk beter kunnen organiseren. Pega helpt organisaties hun grootste problemen op te lossen: het maximaliseren van customer lifetime value, het stroomlijnen van dienstverlening en het verhogen van de operationele efficiëntie. De kracht van Pega-technologie is de realtime AI in combinatie met Intelligent Automation. De schaalbare architectuur en het low-code platform helpen organisaties wendbaar te blijven in de wereld van vandaag én die van morgen. Voor meer informatie over Pegasystems (NASDAQ: PEGA): www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Pegasystems benoemt Nawal Hamarass tot Vice President Benelux & Nordics

Pega lanceert nieuw partnerprogramma voor meer klantwaarde en snellere ROI
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Influx PR & Communicatie

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric