Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: ItsaRep

Simon Sinek, TED-ster en bestseller-auteur is keynote spreker op Mendix World

• Sinek brengt unieke mix van kennis en inzichten voor motivatie naar ‘s werelds grootste low-code conferentie
  • De inzichten van Sinek over het bouwen van teams en leiderschap zijn een inspiratie voor alle typen ‘makers’ die oplossingen creëren die inspelen op de dringende behoefte aan digitalisering
  • De driedaagse virtuele conferentie gaat op 7 september van start, registratie is gratis
Mendix, onderdeel van Siemens en wereldleider in low-code applicatieontwikkeling, kondigt aan dat Simon Sinek, bestseller-auteur en business consultant, keynote spreker is tijdens Mendix World 2021, het grootste low-code event van het jaar. De inzichten van Sinek als internationaal erkend spreker en schrijver van boeken over inspiratie, zakendoen en ondernemerschap, voegt nog meer diepgang toe aan het thema van de conferentie: ‘Makers Assemble’.

Sinek deelt boeiende inzichten voor leiders die uitzonderlijke teams willen bouwen en behouden. In een zakelijke omgeving die wordt gekenmerkt door disruptie en continue verandering, staat Sinek met zijn unieke benadering bekend om het inspireren van organisaties en professionals om succesvol te zijn. Daarvoor worden oneindige iteratieve verbeteringen en grote betrokkenheid boven de minder duurzame en eindige maatstaven voor winnen en verliezen gesteld

Rechten foto: Simon Sinek

Naast zijn TEDx Talk, ‘ How great leaders inspire action’, met meer dan 55 miljoen views de op één na populairste TED-talk ooit, heeft Sinek gesproken op de Global Compact Leadership Summit van de VN en zijn ideeën gepresenteerd aan verschillende Amerikaanse overheidsorganisaties. Sinek adviseerde al menige wereldwijde organisatie zoals Ernst & Young, JetBlue Airways, de Wall Street Journal en Walt Disney Co. Zijn meest recente bestseller is The Infinite Game. Hierbij worden lezers geïnformeerd over hoe zij succesvol kunnen zijn in een zakelijke omgeving die wordt gekenmerkt door grote disruptie, onduidelijke regels en voortdurende verandering.

Twee visionairs, één discussie, talloze ideeën
Op donderdag 9 september gaat Sinek tijdens Mendix World in gesprek met Johan den Haan, chief technology officer bij Mendix. Den Haan heeft vanaf de start bij Mendix het R&D team geleid bij het bouwen van het cloud-native, modelgedreven platform voor software-ontwikkeling. Analisten en experts hebben Mendix inmiddels benoemd tot visionair leider in enterprise low-code ontwikkeling.

"Inspiratie, uitvoering en toestemming om snel te falen en te herhalen zijn essentiële ingrediënten die zorgen voor succesvolle applicaties", zegt den Haan. “Sineks diepgaande kennis van speltheorie en zijn karakterisering van ‘infinite games’ zijn relevant voor allerlei soorten ‘makers’ en strategen, vooral in een snel evoluerend gebied als low-code. Vanaf de start van Mendix wilden we een duurzaam platform creëren dat de manier waarop software wordt gebouwd en gebruikt verandert. Het is een langetermijnvisie die goed aansluit bij het idee van een ‘infinite game’, waar de innovatie nooit eindigt. Ik kijk uit naar een levendige discussie met Simon die ongetwijfeld inspirerend zal zijn voor onze hele community.”

Over Mendix World
Mendix World 2021 belooft de grootste wereldwijde bijeenkomst te worden van low-code experts, technologiepioniers, zakelijk leiders, analisten en software-ontwikkelaars. Zij delen ervaringen op het gebied van digitalisering met low-code software-ontwikkeling. Duizenden deelnemers die geïnteresseerd zijn in verschillende digitale oplossingen in diverse branches kunnen kiezen tussen live Q&A's, leertrajecten, demo’s en kleinschalige groepsbijeenkomsten van solution architects, bedrijfsstrategen en IT-experts.

Schrijf je in voor Mendix World
Door je vroeg in te schrijven blijf je continu op de hoogte van nieuwe sprekers en ander belangrijk nieuws over de conferentie. Kijk hier voor meer informatie en registratie voor Mendix World.

---------------

Over Mendix
Mendix, onderdeel van Siemens en wereldleider in low-code en no-code applicatie-ontwikkeling, transformeert de manier waarop applicaties in digitale organisaties worden gebouwd. Met het Mendix-platform kunnen bedrijven met meer professionals applicaties ontwikkelen en daarmee de bottleneck van software-ontwikkeling wegnemen (Make with More), slimme apps bouwen met een rijke, slimme. contextuele en proactieve gebruikservaring (Make it Smart) en systemen moderniseren en meer applicaties bouwen die groei faciliteren (Make it Scale). Het Mendix-platform is gebouwd om intensieve samenwerking tussen IT en business teams mogelijk te maken en applicatie-ontwikkeling te versnellen waarbij tegelijkertijd de veiligheid, kwaliteit en governance wordt gegarandeerd. Kortom om organisaties te helpen de stap te maken naar de digitale toekomst. Het ‘Go Make It’ platform van Mendix wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 4.000 organisaties.
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Experis