www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Wisse Kommunikatie

Circet Benelux rust 250 Nederlandse field service engineers uit met Toughbook CF-20

Circet Benelux heeft haar Nederlandse field service engineers uitgerust met nieuwe CF-20 robuuste hybride notebooks van Panasonic Toughbook. De notebooks worden gebruikt voor de dagelijkse werkplanning, het rapporteren van bevindingen en het in realtime doorsturen van informatie naar de backoffice. De helderheid van het scherm, de lange batterijduur, de regenbestendigheid, de vijf jaar garantie en het lease-aanbod van CHG met een aantrekkelijke vervangingscyclus van de apparatuur hebben de doorslag gegeven voor de CF-20 Toughbook van Panasonic.

Circet Benelux is een field services-bedrijf dat actief is in de Benelux. Met een team van meer dan 1.650 medewerkers verzorgt het de uitbouw en technische ondersteuning van telecom- en energieinfrastructuren. Door de snelle groei van de organisatie in de afgelopen jaren was er geen uniforme hardware meer voor de field service engineers. Met de nieuwe CF-20 Toughbook is dit verleden tijd; alle field service engineers beschikken nu over dezelfde apparatuur, waardoor ze op een veilige en efficiënte manier de opdrachten voor hun klanten te kunnen uitvoeren.

Tom Van der Aa, Chief Digital Officer bij Circet Benelux: “Om een perfecte klantenservice te kunnen bieden, moeten de field service engineers optimaal bereikbaar zijn om efficiënt in te kunnen spelen op de vraag van onze klanten. Via onze eigen Circet Service Cruiser cloudsoftware wordt de werkplanning digitaal naar onze medewerkers gestuurd. Hierdoor verloopt onze dienstverlening zeer efficiënt en kunnen we ervoor zorgen dat snel de meest geschikte field engineer voor het oplossen van het probleem bij de klant aanwezig is. De apparatuur voldoet aan de specificaties en beveiligingsvereisten van onze klanten. Door deze verdergaande digitalisering zijn we in staat om onze klantenservice verder te verbeteren.”

Margot Lannoy, Country Manager Benelux bij Panasonic Mobile Solutions Business Division: “We merken dat steeds meer bedrijven de overstap maken naar hybride toestellen vanwege de flexibiliteit die deze toestellen kunnen bieden aan hun werknemers. Naast deze flexibiliteit bieden de toestellen dan ook nog eens de mogelijkheid om alle functies die medewerkers nodig hebben te integreren in één enkel toestel om zo volledig paperless te kunnen werken met een optimale connectiviteit.”

Voor meer informatie: www.toughbook.nl

+++

Contact voor de pers
Voor meer informatie, beeldmateriaal of het aanvragen van een interview met Panasonic

Serge Beckers
PR-consultant
serge.beckers@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Head of Marketing Europe
toughbook.benelux@eu.panasonic.com

Over Panasonic
Panasonic is een wereldwijd toonaangevende onderneming die innovatieve technologieën en oplossingen ontwikkelt voor veelomvattende toepassingen op het gebied van consumentenelektronica, wonen, de autobranche en B2B-sectoren. De onderneming, die in 2018 haar 100e jubileum vierde, bestuurt 528 dochterondernemingen en 72 verbonden ondernemingen en boekte een geconsolideerde netto omzet van 61,9 miljard euro (7,49 biljoen yen) voor het financiële jaar dat eindigde op 31 maart 2020. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: https://www.panasonic.com/global.

Panasonic Mobile Solutions Business
Panasonic’ Mobile Solutions Business is een divisie van Panasonic System Communication Company Europe (PSCEU). Met hoofdkantoor in Wiesbaden (Duitsland), helpt Mobile Solutions Business mobiele werkers om hun productiviteit te vergroten dankzij het gamma rugged TOUGHBOOK-notebooks, zakelijke tablets en handhelds. Als Europese marktleider behaalde Panasonic in 2019 een omzetaandeel van 45% voor rugged en duurzame notebooks (VDC Research, maart 2020).
Laatste van Panasonic
Kibag zet met Panasonic stap naar papierloze bouwplaats

Thuiszorgmedewerkers gebaat bij hoogwaardige mobiele apparatuur

Goed ontwerp van mobiele apparatuur belangrijk om optimaal met geavanceerde software te werken
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric