www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

KEMBIT helpt klanten met moderniseren core enterprise systemen door partnership met Thinkwise

Apeldoorn, 7 juli 2021 – IT-dienstverlener KEMBIT is een partnership gestart met low-code softwareleverancier Thinkwise. Hiermee brengt het bedrijf zijn dienstverlening voor applicatieontwikkeling naar een hoger niveau, waardoor het klanten beter kan helpen met het moderniseren van hun core enterprise systemen.

Al 25 jaar helpt het Limburgse KEMBIT organisaties met het professionaliseren van hun IT-infrastructuur en informatievoorziening. Met ruim 125 medewerkers en vier kantoren heeft het bedrijf veel expertise in huis rond applicatieontwikkeling, data-analyse, werkplekdienstverlening en IT-security. Door het nieuwe partnership met Thinkwise voegt het daar enterprise low-code softwareontwikkeling aan toe. Hiermee is KEMBIT in staat om sneller en met minder complexiteit software voor klanten te realiseren, waarmee zij hun belangrijkste bedrijfsprocessen kunnen ondersteunen en moderniseren.

"We zien dat veel organisaties nog legacy-software gebruiken," zegt Roger Smeets, Business Unit Manager Consultancy en Applications bij KEMBIT. “Applicaties zijn vaak inflexibel en verouderd, maar toch vinden zij het lastig om er afscheid van te nemen. Met Thinkwise kunnen we deze bestaande core-systemen moderniseren, flexibel maken en digitaal transformeren. Bovendien realiseren we applicaties die technologisch niet verouderen, en dat op een snelle en betaalbare manier.”

Strategische keuze
Voor KEMBIT is het partnership met Thinkwise een belangrijke aanvulling op de bestaande dienstverlening. Bedrijven hebben steeds meer behoefte aan op maat gemaakte softwareoplossingen waarmee ze hun dienstverlening kunnen verbeteren en de concurrentie kunnen voorblijven.

“Wij zijn trots op de strategische keuze van KEMBIT voor Thinkwise,” zegt Rogier van Konijnenburg, sr. Partner Manager van Thinkwise. “Met ons platform kunnen zij hun klanten veel sneller helpen bij het ontwikkelen van van core business-software, en bovendien helpen bij het moderniseren van hun legacy. Thinkwise is daar uitermate geschikt voor.

Thinkwise is sinds de oprichting in 2002 uitgegroeid tot een belangrijke speler op de enterprise softwaremarkt. Het levert een eigen low-code software-ontwikkelplatform aan bedrijven, IT-dienstverleners en ISV’s, waarmee zij eenvoudig en snel business-software kunnen realiseren. Thinkwise is een van 14 leveranciers die Forrester evalueerde in het recent verschenen “ The Forrester Wave™: Low-Code Development Platforms For Professional Developers, Q2 2021”. Het platform staat bekend om de unieke geschiktheid voor bedrijfskritische systemen en de beschikbare tools voor het moderniseren van legacy, waaronder applicaties die zijn ontwikkeld met onder andere RPG en Cobel.

Over KEMBIT
KEMBIT is een bedrijf met ruim 125 werknemers dat al 25 jaar organisaties helpt met het professionaliseren van hun IT-infrastructuur en informatievoorziening. KEMBIT heeft vestigingen in Wijnandsrade en op de High Tech Campus in Eindhoven. Daarnaast heeft KEMBIT ook kantoren opde BrightlandsChemelotCampus in Geleen en het UtrechtSciencePark in Bilthoven.Meer informatie: www.kembit.nl.

Over Thinkwise
Thinkwise is wereldwijd de enige leverancier van een low-code softwareplatform waarmee omvangrijke en complexe bedrijfssoftware wordt gerealiseerd. Het Thinkwise platform biedt de hoogste productiviteit in de low-code markt en garandeert daarbij ook dat er geen nieuwe legacy meer ontstaat. De gerealiseerde bedrijfssoftware gaat automatisch over op toekomstige technologieën. Daarnaast kan bestaande legacy software razendsnel worden gemoderniseerd door het Thinkwise platform met de ingebouwde “Upcycler” technologie. Thinkwise levert zijn platform in licentievorm aan bedrijven die in-house software realiseren en aan softwareleveranciers. Thinkwise is opgericht in 2002 en het platform wordt gebruikt in meer dan 42 landen. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.
Laatste van Thinkwise
Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Omoda kiest voor strategische inzet van Thinkwise low-code platform

Thinkwise en TAKT Systems Japan maken distributiepartnership bekend
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Logo Thinkwise

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric