Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Progress Communications

Medallia opent business-hub in Amsterdam voor meer groei in Nederland

Leider in experience management stelt Stephan Ariesen aan als VP van Noord-Europa

Amsterdam, 7 juli 2021 – Medallia, marktleider op het gebied van experience management, heeft onlangs een lokale business-hub geopend in Amsterdam. De hub heeft als doel om Nederlandse bedrijven te ondersteunen in het verzamelen en analyseren van feedback van klanten en medewerkers. Die feedback kunnen zij vervolgens omzetten in bruikbare inzichten die bijdragen aan de optimalisatie van experiences en de groei van het bedrijf. Daarnaast heeft het bedrijf Stephan Ariesen benoemd tot 'Area Vice President Northern Europe'. In zijn nieuwe rol, die hij sinds 1 juni bekleedt, is Ariesen verantwoordelijk voor de Noord-Europese activiteiten van Medallia.

Ariesen is een gedreven technologie-expert met bewezen successen in de cloudsoftware-sector. De afgelopen zeven jaar had hij verschillende belangrijke rollen bij enterprise-softwareleverancier SAP. Zijn meest recente rol was 'Sales Director for SAP Intelligent Spend Management', waarin hij leiding gaf aan een team van account executives en als doel had om de groei in de Benelux te stimuleren. Ariesen is bovendien bedreven in het bouwen van sterke, succesvolle teams en het creëren van waarde voor klanten en partners.

Agnieszka May-Sadowska, Geo Vice President Northern Europe, DACH & EE bij Medallia: “Stephan’s leiderschapskwaliteiten en ervaring in digitale transformatieprojecten voor grote bedrijven maken hem de beste kandidaat om bestaande Medallia-klanten te helpen hun customer & employee experiences te verbeteren. Daarnaast zal hij klanten in Nederland ondersteunen in het creëren van succesvolle transformatieprogramma’s. We zijn verheugd dat hij zijn kwaliteiten voor Medallia inzet.”

Medallia runt zijn nieuwe Noord-Europese regionale hub vanuit Amsterdam en heeft significante investeringen gedaan in een toonaangevend team van experts om een uitgebreid klant- en partnerecosysteem op te zetten. Het team zal bestaan uit lokale customer success managers, solution consultants en sales consultants. Nederlandse bedrijven zijn erg gefocust op innovaties binnen customer experience (CX) dat heeft geleid tot groot succes voor de in Nederland gevestigde klanten van Medallia, zoals VodafoneZiggo, ABN AMRO, Philips en Liberty Global.

Stephan Ariesen, VP Northern Europe bij Medallia: “In het digitale tijdperk is er een constante behoefte aan listening, engagement en aanpassingen. Bovendien is de concurrentie groot en is het belangrijker dan ooit om onderscheidend te zijn. Medallia biedt het meest uitgebreide systeem om feedbacksignalen te verzamelen uit alle kanalen waarmee klanten en medewerkers in contact staan. Daarnaast stelt het organisaties in staat om die feedbacksignalen direct om te zetten in actie. Ik kijk ernaar uit om nauw samen te werken met onze klanten en partners in Nederland om customer & employee naar een hoger niveau te tillen en impactvolle businessbeslissingen en -resultaten te ondersteunen.”

Inzicht in customer & employee experiences dankzij Medallia
Het Medallia Experience Cloud-platform helpt organisaties om een 360-graden beeld te creëren van hun klanten en medewerkers. Dat beeld ontstaat door feedbacksignalen te verzamelen vanuit alle kanalen en interacties – inclusief de website, social media en een-op-een-interacties – en door de signalen van de hele customer and employee journey samen te voegen. Met behulp van Medallia kunnen organisaties deze signalen analyseren en er direct op reageren door medewerkers toegang te geven tot de juiste inzichten. Medallia’s platform helpt organisaties daarnaast niet alleen om de ervaring van de klant te verbeteren, maar ook om meer inzicht te krijgen in de ervaringen van medewerkers. Door medewerkers te betrekken en hen van de juiste informatie te voorzien voor het aanbevelen van organisatorische verbeteringen en reageren op klantfeedback, groeit hun betrokkenheid en loyaliteit. Daarnaast ontstaat er een cultuur waarin medewerkers de ervaring van de klant actief willen helpen verbeteren.

Over Medallia
Medallia (NYSE: MDLA) is de pionier en marktleider op het gebied van experience management. Medallia’s bekroonde SaaS-platform, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op het vlak van het leveren van inzicht in en beheren van de ervaring van klanten, medewerkers en burgers. Medallia legt experience-signalen vast die dagelijks voorkomen in een-op-een, telefonische en digitale interacties, maar ook via video, social media en Internet of Things (IoT). Daarnaast past Medallia zijn eigen AI-technologie toe om te voorzien in gepersonaliseerde en voorspellende inzichten die bijdragen aan acties met waardevolle bedrijfsresultaten. Met behulp van de Medallia Experience Cloud kunnen Medallia-klanten klantverloop voorkomen, sceptici in ambassadeurs en kopers veranderen, cross-sell- en up-sellmogelijkheden creëren en businessbeslissingen stimuleren die een positieve invloed hebben op de omzet. Meer informatie is te vinden op www.medallia.com.
Laatste van Medallia

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo GrassGreener Europe