www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: AxiCom

Avaya voor vierde jaar op rij erkend als Leader in Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration

NieuwegeinAvaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, is uitgeroepen tot ‘Leader’ in The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration (UC&C) 2021. De beoordeling was gebaseerd op de strategie en de prestaties van de onderzochte leveranciers.

Avaya OneCloud UCaaS-oplossingen hebben voor een revolutie gezorgd op het gebied van traditionele videomeetings. Deze oplossingen maken meeslepende, always-on collaboration mogelijk en helpen bedrijven om te gaan met de onvoorspelbare work-from-anywhere world. Nu we overstappen naar nieuwe, hybride werkmodellen, stelt Avaya teams in staat om samen te werken over verschillende afdelingen en vanaf verschillende locaties. Dit gebeurt op een manier waarmee de zogeheten ‘Zoom-vermoeidheid’ wordt voorkomen.

Volgens het rapport, geschreven door Jim Lundy, hoofdanalist bij Aragon Research, biedt Avaya OneCloud UCaaS een breed aanbod UC&C-oplossingen die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar zijn.

Avaya Cloud Office heeft het aantal gebruikers sterk zien toenemen en is omarmd door het grote partnernetwerk van Avaya. Avaya Spaces is Avaya's eigen platform. Het biedt een complete UC&C-oplossing met meetings, messaging en telefonie, ondersteund door Avaya's enterprise- en midmarket-platforms. Spaces is gebouwd op een modulaire CPaaS-architectuur voor samenstelbare en aanpasbare experiences. Dit stelt organisaties in staat om snel de experience op te bouwen die ze nodig hebben voor verticals of workflows”, aldus Lundy.

Aragon Research voorspelt dat in 2023 “de verhouding gesprekken tussen mens-mens en mens-chatbot nagenoeg gelijk zal blijven.” Avaya past AI en machine learning op nieuwe manieren toe in zijn OneCloud experience-platform om persoonlijkere, in-the-moment engagement te creëren. Dit omvat het gebruik van AI om de impact en waarde van visuele, hoorbare en collaborative experiences in zijn Unified Communications (UCaaS)-aanbod te vergroten. Het rapport stelt dat “Avaya AI onderdeel heeft gemaakt van zijn algemene UC&C-focus, en zijn partnerschap met NVIDIA is een zet die anderen waarschijnlijk zullen navolgen.”

“Om succesvol te zijn in de toekomst, is het belangrijk dat bedrijven nu nieuwe manieren van samenwerking en engagement met klanten en werknemers benutten”, zegt Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux. “Organisaties en hun klanten zijn afhankelijk van workstream collaboration-oplossingen die betrouwbaar en veilig zijn en geweldige experiences leveren, of medewerkers nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Avaya OneCloud speelt in op de behoeften van zowel medewerkers als klanten, aangezien deze experiences steeds vaker met elkaar zijn gelinkt en bedrijven allemaal overgaan op nieuwe manieren van werken, ongeacht waar ze zich bevinden.”

“Er is wereldwijd dringend behoeft aan ondersteuning voor het werken op afstand. Een van de beste manieren waarop ondernemingen hun teams op afstand kunnen helpen, is via de communicatiemodaliteiten van een UC&C-platform”, aldus Jim Lundy van Aragon Research. “Avaya benut zijn uiterst veerkrachtige platformen in zijn cloud-aanbod en is goed gepositioneerd om aan de wensen van organisaties te voldoen met het groeiende portfolio van slimme video-oplossingen.”

The Aragon Research Globe is een marktevaluatie-tool die grafisch weergeeft hoe Aragon Research een specifieke markt en de bijbehorende leveranciers evalueert. Aragon Research onderzocht zestien grote leveranciers in een markt die zich richt op alle vormen van samenwerking en communicatie. Dit gebeurde op basis van drie dimensies die een vergelijkende evaluatie van de deelnemers in een bepaalde markt mogelijk maken. 'Leaders' hebben uitgebreide strategieën die aansluiten bij de richting waarin de branche en de marktvraag zich beweegt, en presteren goed op basis van die strategieën.

Aragon Research Globe disclaimer
Aragon Research doet geen aanbevelingen voor leveranciers, hun producten of diensten die in onderzoekspublicaties worden genoemd. Ook worden gebruikers niet geadviseerd om de leveranciers te kiezen die het hoogst gewaardeerd worden. De publicaties van Aragon Research bestaan uit de meningen van Aragon Research en Advisory Services en moeten niet worden beschouwd als feiten. Aragon Research geeft geen enkele garantie op zijn onderzoekspublicaties en de informatie die erin staat.

Over Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Avaya geeft vorm aan het nieuwe werken, met innovaties en partnerships die zorgen voor revolutionaire zakelijke voordelen. Onze cloud-communicatieoplossingen en ons multi-cloud applicatie-ecosysteem zorgen voor gepersonaliseerde, slimme en probleemloze customer en employee experiences. Zo helpen we klanten hun strategische ambities en gewenste resultaten te behalen. Samen zetten wij ons in om uw bedrijf te laten groeien door ''Experiences that Matter' te leveren. Meer informatie is te vinden op http://www.avaya.com
Laatste van Avaya
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Avaya contact

Logo Avaya

info@avaya.nl
  www.avaya.com
Avaya sociaal

Avaya tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials