www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

KPMG automatiseert en versnelt kunstmatige intelligentie-workflows met Red Hat OpenShift

Toonaangevend enterprise Kubernetes-platform vormt basis voor KPMG's Ignite AI-platform en baant de weg door ongestructureerde data voor betere bedrijfsbeslissingen

Amsterdam,30 juni 2021- Red Hat en KPMG LLP kondigen een doorlopende samenwerking aan om het KPMG Ignite AI-platform uit te breiden met Red Hat OpenShift als onderliggende technologie. Voortbouwend op Red Hat OpenShift biedt KPMG Ignite de benodigde flexibiliteit en schaalbaarheid om kunstmatige intelligentie (AI) op schaal te implementeren. Het zorgt bovendien voor meer consistentie bij de implementatie van Ignite in de hybride cloud.

Volgens een recent AI-onderzoek van KPMG (Thriving in an AI World) is de adoptiegraad van AI in veel sectoren explosief gestegen als gevolg van COVID-19. Veel leiders vinden dat dit te snel gaat. Toch toont het onderzoek dat organisaties die prioriteit geven aan AI in hun bedrijfsvoering hun klanten beter kennen en bedienen. Daarnaast zijn deze organisaties in staat om repetitieve handelingen binnen de organisatie te automatiseren, voeren ze eenvoudiger een bedrijfsstrategie door en stimuleren ze meer innovatie. Veel KPMG-klanten zoeken net als KPMG zelf naar manieren om AI via verschillende IT-functies in te bedden in de algemene technologische structuur van de organisatie e om optimaal te profiteren van de voordelen. Daardoor kunnen AI-data beter beheren en analyseren.

KPMG wil met het Ignite AI-platform in deze behoefte voorzien. Ignite is een in de VS gepatenteerd portfolio met AI-mogelijkheden dat machine learning, document ingestion en optische tekenherkenning samenbrengt om zowel gestructureerde als ongestructureerde te analyseren en te ontcijferen. Ignite richt zich op het automatiseren, versnellen en verbeteren van bestaande AI-oplossingen zodat organisaties daadwerkelijk waarde halen uit hun data. Daarmee maken organisaties betere zakelijke beslissingen in de hele organisatie.

KPMG koos Red Hat OpenShift als AI-enabler in verschillende moderne footprints. Daardoor krijgen klanten meer flexibiliteit om te werken in een hybride cloud, van private clouds tot verschillende publieke cloudomgevingen. Red Hat OpenShift is het onderliggende Kubernetes-platform voor Ignite en een belangrijk element ervoor, doordat het meer flexibiliteit, portabiliteit en schaalbaarheid biedt voor bijna iedere AI-workload in bijna elke enterprise IT-implementatie. OpenShift biedt daarnaast beveiligingssfuncties en applicatiecontrols met krachtige continuous integration en continuous deployment (CI/CD-) mogelijkheden. Deze helpen om AI-mogelijkheden sneller en veiliger operationeel te maken.

Deze flexibiliteit is nodig om machine learning-modellen en bijbehorende intelligente applicaties sneller in productie te ontwikkelen, te implementeren en uit te voeren, en tegelijk de afhankelijkheid van een vaste cloudleverancier of hardwarestack te vermijden. Daarnaast kunnen data scientists die gebruikmaken van het Red Hat OpenShift platform zich richten op ML-modelling en implementatie, zonder te hoeven functioneren als IT operations teams of systeembeheerders.

KPMG heeft ook een strategische alliantie met Red Hat gesloten om deze hybride multicloudervaringen voor klanten te bieden en te verbeteren. Daarmee biedt de organisatie meer keuze, controle en vrijheid van open source om digitalisering te stimuleren. Deze innovatieve technologische aanpak biedt organisaties de flexibiliteit om samen te werken met meerdere verschillende cloudalliantiepartners.

Quotes

Joe Fernandes, vice president en general manager Cloud Platforms bij Red Hat
“AI-oplossingen veranderen de bedrijfsvoering. Het stelt organisaties in staat om klanten beter en sneller te dienen. Maar deze oplossingen moeten wel gebouwd zijn op een hybride-cloudplatform dat stabiele, productieklare innovatie ondersteunt. Met Red Hat OpenShift beschikt KPMG over een hybride-cloudplatform met de benodigde flexibiliteit en schaalbaarheid om AI/ML-initiatieven te versnellen van pilot tot productie. Daarmee helpt het de initiatieven voor digitale transformatie bij klanten te versnellen.”

Kevin Martelli, principal software engineering bij KPMG LLP
“Bij de keuze voor een onderliggend technologieplatform voor Ignite was het vooral van belang om over flexibele en makkelijk te gebruiken technologie te beschikken. Deze technologie moest voorzien zijn van enterprise security voor de hybride cloud. Met Red Hat OpenShift vormen containers en Kubernetes het middelpunt van Ignite. Het biedt data scientists en developers de nodige flexibiliteit, consistentie, portabiliteit en schaalbaarheid om machine learning-modellen overal te trainen, te testen en te implementeren.”

Aanvullende informatie
###

Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat is een toonaangevende leverancier vanopensourcesoftwareoplossingenvoor bedrijven. Het gebruikt een community-gedreven benadering om betrouwbare en hoogwaardige Linux-, hybridecloud-, container- enKubernetes-technologieën te leveren. Red Hat helpt klanten nieuwe en bestaande IT-toepassingen te integreren,cloud-native applicaties te ontwikkelen, te standaardiseren op hun toonaangevende besturingssysteem en complexe omgevingen te automatiseren, beveiligen en beheren. De bekroonde support-, training- enconsultingdienstenmaken van Red Hat een vertrouwde adviseur van deFortune 500. Als een strategische partner voorcloudleveranciers, systeemintegrators, applicatie-leveranciers, klanten enopensourcecommunity's, helpt Red Hat organisaties zich voor te bereiden op de digitale toekomst.

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company or its parent International Business Machines Corporation (NYSE:IBM) may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, the Red Hat logo and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries.

About KPMG LLP
KPMG LLP is the U.S. firm of the KPMG global organization of independent professional services firms providing audit, tax and advisory services. The KPMG global organization operates in 146 countries and territories and has close to 227,000 people working in member firms around the world. Each KPMG firm is a legally distinct and separate entity and describes itself as such. KPMG International Limited is a private English company limited by guarantee. KPMG International Limited and its related entities do not provide services to clients. Some or all of the services described herein may not be permissible for KPMG audit clients and their affiliates or related entities.

KPMG is widely recognized for being a great place to work and build a career. Our people share a sense of purpose in the work we do, and a strong commitment to community service, inclusion and diversity, and eradicating childhood illiteracy. Learn more at www.kpmg.com/us.
Laatste van Red Hat
Red Hat sluit zich aan bij OS-Climate

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Red Hat versterkt automatisering van hybride cloudomgevingen met nieuwste versie van Red Hat Advanced Cluster Management voor Kubernetes
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Lubbers De Jong
Red Hat contact

Logo Red Hat

www.redhat.com
Red Hat sociaal

Red Hat tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials