www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Progress Communications

Xerox ondersteunt printproces coronavaccinatie-uitnodigingen

De vaccinatiecampagne tegen het coronavirus in Nederland is goed op stoom. Per 26 juni staat de teller op ruim 15 miljoen prikken. En daarachter gaat een enorme logistieke operatie schuil. Niet alleen wat betreft de vaccinatiemedewerkers en vaccins zelf, maar ook wat betreft de miljoenen uitnodigingen die naar alle Nederlanders van achttien jaar en ouder zijn verstuurd. En de vele uitnodigingen die de minderjarigen de komende weken nog zullen ontvangen. Die moeten – inclusief bijlagen en enveloppen – natuurlijk ook geprint en gedrukt worden.

Om iedereen in Nederland zo snel mogelijk te kunnen voorzien van zijn of haar vaccinatie-uitnodiging, komt er bij het fysieke printproces veel automatisering en technologie kijken, zoals Artificial Intelligence (AI) en robots. Daarnaast is de planning een enorme uitdaging: het aantal uitnodigingen verschilt namelijk per dag. Alle ketens in het productieproces moeten daar goed op kunnen inspelen. Xerox ondersteunt in dit proces en zorgt er samen met Koninklijke Van der Most, een allround grafisch producent en partner, voor dat deze klus zo snel en productief mogelijk wordt uitgevoerd.

Koninklijke Van der Most, maakt daarvoor gebruik van de Xerox iGen5 Press, een digitale kleurendrukpers en Xerox-software, waarmee zij snel uitnodigingen en bijlagen van hoge kwaliteit inprinten.

Ralph Dullens, Directeur Sales bij Xerox: “Wij zijn als Xerox trots dat we op deze manier een bijdrage kunnen leveren aan de bestrijding van het coronavirus. Door het printproces zo soepel mogelijk te laten verlopen met behulp van krachtige hardware en software, ondersteunen we de vaccinatiecampagne en keert de maatschappij hopelijk zo spoedig mogelijk terug naar normaal.”

Naast het printproces ondersteunt Xerox sinds 2015 de Overheid met grafische dienstverlening. Deze diensten omvatten onder andere creatief & grafisch advies, opmaak, DTP Advanced, Grafische vormgeving en dienstverlening op locatie.

Over Xerox Holdings Corporation
Al meer dan 100 jaar herdefinieert Xerox de werkplekervaring. Onze leidende positie in kantoor- en productieprinttechnologie wordt benut bij de uitbreiding naar software en diensten om de werknemers van vandaag duurzaam te ondersteunen. Van kantoor tot industriële werkomgevingen, onze gedifferentieerde bedrijfsoplossingen en financiële diensten zijn ontworpen om elke dag beter te laten werken voor onze klanten - ongeacht waar dat werk wordt gedaan. Wetenschappers en ingenieurs van Xerox zetten vandaag de dag de innovatie-erfenis voort met baanbrekende technologieën op het gebied van digitale transformatie, Augmented Reality, robotgestuurde procesautomatisering, additieve manufacturing, Industrial Internet of Things en clean tech. Ga voor meer informatie naar xerox.nl.
Laatste van Xerox
In drie stappen succesvol naar workflow automation

Xerox ondersteunt printproces coronavaccinatie-uitnodigingen

Onderzoek van Xerox: mkb-bedrijven gebruiken automatisering, digitalisering en security om sterker uit de pandemie te komen
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Progress Communications
Xerox contact

Logo Xerox

Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric