www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Archetype Agency BV

Hans Smid nieuwe voorzitter van belangenorganisatie European Building Automation and Controls Association (eu.bac)

Schneider Electric, leider in de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering, kondigt vandaag aan dat Hans Smid is verkozen tot voorzitter van de European Building Automation and Controls Association (eu.bac).

Smid (36) neemt per direct het stokje over van Jean Daniel Napar, die de eu.bac zes jaar heeft geleid. Als Director of Digital Building bij Schneider Electric in België, heeft Smid zijn unieke leiderschapsstijl opgebouwd. Daarnaast stimuleert hij teams om gebouwen en de elektrotechnische industrie te digitaliseren.

De missie van de European Building Automation and Controls Association sluit naadloos aan bij de ambities van Schneider Electric om duurzame, veerkrachtiger, hyperefficiënte en op mensen ingerichte gebouwen te realiseren om in te wonen en werken. Zo helpt de organisatie de industrie met het Buildings of the Future-framework enerzijds om aan duurzaamheids- en zakelijke verplichtingen te voldoen en anderzijds aan de verwachtingen van gebouwgebruikers.

“Als voorzitter van de eu.bac zet ik me actief in om bij te dragen aan meer duurzame, digitale en flexibele gebouwen in Europa. Als organisatie helpen we onze leden met oplossingen voor uitdagingen die ze ervaren”, zegt Smid.

Naast het Buildings of the Future-initiatief van Schneider Electric, zorgt de benoeming van Smid tot president van eu.bac ervoor dat concrete acties en daadwerkelijke oplossingen bovenaan de agenda komen te staan met het oog op een duurzame toekomst. De benoeming onderschrijft de focus van de belangenorganisatie op jong talent. Deze nieuwe leiders ondernemen tastbare acties om de building-industrie te verduurzamen door deze op de juiste manier in te richten en met campagnes te ondersteunen. Het is deze volgende generatie leiders en talent die de visie van eu.bac helpt realiseren dankzij echte actie en verandering.

“We moeten de uitstoot van broeikasgassen door gebouwen drastisch verminderen om de wereldwijde klimaatdoelstellingen te halen,” voegt Smid toe. “Wij helpen organisaties onder meer om te voldoen aan de Europese wet- en regelgeving. Daarnaast stimuleren we de digitale transformatie en bouwinfrastructuur ten behoeve van de economie en werkgelegenheid. Een ander speerpunt is betaalbare, betrouwbare en duurzame technologie toegankelijker te maken.”

De eu.bac vertegenwoordigt 85% van de Europese sector voor gebouwautomatisering en -controles en heeft als missie om iedereen in slimme, koolstofarme en efficiënte gebouwen te laten wonen en werken.

Over Schneider Electric
Het doel van Schneider Electric is om iedereen in staat te stellen alles uit beschikbare energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderen. We noemen dit Life Is On.

Onze missie is om jouw digitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.

We stimuleren digitale transformatie gedurende de gehele levenscyclus door integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën met producten, monitoring, software en services die end-point met de cloud verbinden. Hierdoor is geïntegreerd beheer mogelijk voor woningbouw, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Van alle internationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen, waarbij de passie voor onze gedeelde waarden, inclusiviteit, elkaar versterken en een betekenisvol doel centraal staan. https://www.se.com/nl/nl/

Over eu.bac
Eu.bac is de European Building Automation and Controls Association. De vereniging vertegenwoordigt de belangrijkste Europese fabrikanten van producten en systemen voor huis- en gebouwautomatisering. Haar visie is een wereld waarin energiezuinige, duurzame, gezonde en comfortabele gebouwen worden bereikt door de optimale toepassing van woning- en gebouwcontroles, automatiseringssystemen en diensten. eu.bac heeft de European Association of Energy Services Companies (eu.esco) opgericht om energieprestatiecontracten te promoten als de economisch duurzame oplossing voor het verbeteren van de energieprestaties van bestaande gebouwen door de gegarandeerde energiebesparingen te gebruiken om de installatie te betalen. www.eubac.org
Laatste van Schneider Electric
Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Last Mile eMobility