Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

Ivanti versterkt focus op security klanten met benoeming Daniel Spicer als nieuwe Vice President of Security

Den Bosch, 29 juni 2021 – Ivanti, het automatiseringsplatform dat IT assets van cloud tot edge detecteert, beheert, beveiligt en onderhoudt, benoemt Daniel Spicer als nieuwe Vice President of Security. Hiermee versterkt het bedrijf zijn toewijding om klanten te beschermen en de lat voor security hoger te leggen in een tijd waarin dreigingsactoren steeds geraffineerder worden. Spicer zal helpen bij het verbeteren van de algehele cybersecurity-infrastructuur van het bedrijf door samen met de engineering-teams sterkere security in Ivanti's oplossingen te bouwen. Verder zal hij toekomstige overnames beoordelen op het niveau van beveiliging en marktdifferentiatie, en ervoor zorgen dat ivanti’s netwerkbeveiliging wordt versterkt om de eigen systemen en gegevens te beschermen.

Spicer heeft brede ervaring in incident response en threat hunting, en brengt een onderscheidende set vaardigheden met zich mee om Ivanti’s security-strategie uit te breiden. Voor Ivanti werkte Spicer bij Stroz Friedberg, een erkende marktleider op het gebied van incident response en digitaal forensisch onderzoek, dat een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan best practices op het gebied van digitale onderzoeken en risicomanagement. Hij heeft meer dan 100 onderzoeken geleid en oplossingsresponsstrategieën ontwikkeld om kwetsbaarheden op te lossen. Hij heeft aan aantal van de bekendste security-incidenten gewerkt, waaronder de Yahoo! inbreuk en spionagecampagnes van grootmachten, waaronder Operation Cloud Hopper.

Voor zijn tijd bij Stroz Friedberg werkte Spicer als senior security-analist aan de Universiteit van Texas in Arlington. Hier implementeerde hij een incidentrespons- en forensisch programma en leidde diverse onderzoeken. Verder gaf hij leiding aan vulnerability management en voerde interne en externe kwetsbaarhedenscans uit.

Verder voerde hij codereviews uit en assisteerde ontwikkelaars bij het verhelpen van kwetsbaarheden en het implementeren van best practices. Voor die tijd bekleedde hij verschillende security-functies bij de United Space Alliance, waar hij security-strategieën ontwikkelde en onderhield voor het missiekritische shuttle operations system ter ondersteuning van NASA.

image
"Bij Ivanti is de eerste prioriteit het beschermen van onze klanten," aldus Jeff Abbott, president van Ivanti. "We doen aanzienlijke investeringen om onze algehele cybersecurity te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten in de veiligste IT-omgeving werken naarmate bedreigingen evolueren en opduiken. We verheugd om Daniel in ons team te verwelkomen. Hij heeft een bewezen staat van dienst bij het opbouwen van betrouwbare relaties en het beschermen van klanten. We zullen ons personeelsbestand blijven versterken om een nog groter en geavanceerder security-team te creëren."

"Ik ben verheugd om bij Ivanti te komen werken," zegt Spicer. "Er zijn het afgelopen jaar grote verschuivingen geweest in het security-landschap. Door recent met Ivanti samen te werken als security-consultant heb ik uit de eerste hand kunnen zien dat het bedrijf zich inzet om snel, agressief en transparant op kwetsbaarheden te reageren. De COVID-19-pandemie en de snelle verschuiving naar werken op afstand creëerden de perfecte storm voor geavanceerde bedreigingsactoren om kwetsbaarheden te misbruiken in oplossingen die door een nieuw gedecentraliseerd personeelsbestand worden gebruikt. Terwijl organisaties en overheidsinstanties worden geconfronteerd met steeds geavanceerdere aanvallen op hun technologieën, zijn we met Ivanti volledig toegewijd om onze security-capaciteiten te optimaliseren, onze klanten te beschermen, en bedreigingen zo snel mogelijk op te lossen."

Over Ivanti
Ivanti maakt de Everywhere Workplace mogelijk. In de Everywhere Workplace gebruiken werknemers ontelbare apparaten om toegang te krijgen tot IT-applicaties en data over verschillende netwerken om productief te blijven terwijl ze overal vandaan werken. Het Ivanti Neurons automatiseringsplatform verbindt de toonaangevende unified endpoint management, zero trust security en enterprise service management oplossingen van het bedrijf en biedt zo een uniform IT-platform dat apparaten in staat stelt zichzelf te herstellen en te beveiligen en gebruikers in staat stelt tot zelfbediening. Meer dan 40.000 klanten, waaronder 78 van de Fortune 100, hebben Ivanti gekozen voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van hun IT assets van cloud tot edge, en het leveren van uitstekende eindgebruikerservaringen voor werknemers, waar en hoe ze ook werken. Voor meer informatie, bezoek www.ivanti.nl en volg @GoIvanti.
Laatste van Ivanti
Ivanti erkend als enige visionair in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ for Unified Endpoint Management Tools

Ivanti breidt cybersecurity-aanbod uit met Neurons for Zero Trust Access

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials