www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Wisse Kommunikatie

Digitaal verbonden op de bouwplaats met Toughbook

Het gebruik van digitale technologieën zorgt voor meer transparantie, een betere kwaliteit en een snellere voortgang bij de uitvoering van bouwprojecten. Aannemers over de hele wereld die al een uitgebreid digitaliseringsconcept op de bouwplaats hebben geïntroduceerd, ervaren een enorme toename van de efficiëntie. Ze vertrouwen op moderne IT voor de dagelijkse communicatie tussen alle betrokken partijen en bouwpartners. Plannen en werkinstructies op papier, die snel verslijten en maar korte tijd actueel zijn, zijn grotendeels overbodig. In plaats daarvan hebben projectmanagers en sitemanagers nu digitale toegang tot plannen, uitvoeringsinstructies en checklists. Ze maken hun werkrapporten online, hebben een digitale handtekening en kunnen altijd en overal up-to-date informatie opvragen, online vergaderen en documenten en afbeeldingen uitwisselen.

Robuuste apparaten op maat gemaakt voor de bouwplaats
De eenvoudige voorwaarde voor deze tijd- en kostenbesparende digitalisering is de beschikbaarheid van handige en betrouwbare apparaten die zijn ontworpen voor de zware omstandigheden op de bouwplaats. Dit is vooral belangrijk voor het uitwisselen van informatie. Het is moeilijk voor werknemers ter plaatse om complexe informatie op een klein scherm van een mobiele telefoon te bekijken en te verwerken. Tegelijkertijd zijn conventionele kantoor-notebooks niet ontworpen voor de omstandigheden op de bouwplaats. Stof, vocht, druppels, stoten en vallende voorwerpen komen regelmatig voor op de bouwwerf, waardoor zowel papier als de standaard kantoorapparatuur veel te kwetsbaar zijn.

Bovendien zijn duidelijke en heldere schermen van groot belang. Ook in fel zonlicht moeten de fijnkorrelige plattegronden helder en duidelijk weergegeven worden om fouten te voorkomen. Met nauwkeurige peninvoer wordt ervoor gezorgd dat schetsen van de situatie op de bouwplaats onmiddellijk aan de architect kunnen worden doorgegeven. Het behoeft geen betoog dat ook een lange batterijduur essentieel is op bouwplaatsen waar vaak geen laadinfrastructuur beschikbaar is.

Complex digitaliseringsconcept bereikbaar
Panasonic Toughbook notebooks en tablets zijn speciaal ontwikkelt om aan deze eisen te voldoen, en gaan zelfs nog verder: voor elk bedrijf ontwikkelt Panasonic Toughbook een gepersonaliseerd, aangepast digitaliseringsplan dat voldoet aan de specifieke kenmerken en complexiteiten van elke situatie. Hun samenwerking strekt zich uit van conceptvorming tot implementatie en onderhoudsdiensten.

Bovendien hebben deze apparaten aanzienlijk lagere totale bedrijfskosten dan conventionele kantoorapparaten: de Toughbook ervaart ongeveer 7 keer minder storingen tijdens het gebruik dan vergelijkbare kantoorapparaten.

Voor meer informatie: www.toughbook.nl

imageimage
Voor meer informatie, beeldmateriaal of het aanvragen van een interview met Panasonic

Serge Beckers
PR-consultant
serge.beckers@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Head of Marketing Europe
toughbook.benelux@eu.panasonic.com

Over Panasonic
Panasonic is een wereldwijd toonaangevende onderneming die innovatieve technologieën en oplossingen ontwikkelt voor veelomvattende toepassingen op het gebied van consumentenelektronica, wonen, de autobranche en B2B-sectoren. De onderneming, die in 2018 haar 100e jubileum vierde, bestuurt 528 dochterondernemingen en 72 verbonden ondernemingen en boekte een geconsolideerde netto omzet van 61,9 miljard euro (7,49 biljoen yen) voor het financiële jaar dat eindigde op 31 maart 2020. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: https://www.panasonic.com/global.

Panasonic Mobile Solutions Business
Panasonic’ Mobile Solutions Business is een divisie van Panasonic System Communication Company Europe (PSCEU). Met hoofdkantoor in Wiesbaden (Duitsland), helpt Mobile Solutions Business mobiele werkers om hun productiviteit te vergroten dankzij het gamma rugged TOUGHBOOK-notebooks, zakelijke tablets en handhelds. Als Europese marktleider behaalde Panasonic in 2019 een omzetaandeel van 45% voor rugged en duurzame notebooks (VDC Research, maart 2020).
Laatste van Panasonic
Kibag zet met Panasonic stap naar papierloze bouwplaats

Thuiszorgmedewerkers gebaat bij hoogwaardige mobiele apparatuur

Goed ontwerp van mobiele apparatuur belangrijk om optimaal met geavanceerde software te werken
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric