Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

PriceHubble neemt PropTech Realtify over en breidt uit naar Tsjechië en Slowakije

(Zürich, 24 juni 2021) PriceHubble bereikt de volgende mijlpaal in zijn internationale expansie. Het snelgroeiende B2B PropTech-bedrijf, opgericht door Dr. Stefan Heitmann en Markus Stadler met hoofdkantoor in Zürich, neemt met de vierde acquisitie het Tsjechische Proptech Realtify over en is nu actief op negen nationale markten.

PriceHubble is een B2B PropTech-bedrijf en ontwikkelt innovatieve, door gegevens aangedreven digitale oplossingen voor de gehele keten van toegevoegde waarde in de vastgoed- en financieringsbranche. Door middel van big data, ultramoderne machine learning-analyses en aantrekkelijke visualisaties brengt PriceHubble zijn op vastgoedtaxaties en marktkennis gebaseerde productenpakket op de markt. Het jonge bedrijf versterkt met de vierde overname zijn aanspraak op een leiderspositie in Europa en zijn groei- en expansiestrategie. Met de toekomstige focus op Centraal- en Oost-Europa betreedt PriceHubble de Tsjechische en Slowaakse markt. Daarmee is PriceHubble, dat in 2016 in Zürich door Dr. Stefan Heitmann en Markus Stadler werd opgericht, nu al in negen Europese en Aziatische landen actief.

Realtify werd in december 2019 in Praag opgericht door Vladislav Kochetov en kende al snel succes in zijn markt. Het Tsjechische PropTech levert met zijn huidige team van 10 experts analyse- en onderzoeksmiddelen voor residentiële vastgoedprofessionals. PriceHubble neemt 100% van Realtify over, waardoor Realtify voortaan actief zal zijn als PriceHubble Czechia. Het Realtify-team wordt volledig overgenomen door PriceHubble en Vladislav Kochetov vervult de functie van Managing Director van de nieuwe entiteit. Hij is verantwoordelijk voor de bedrijfsontwikkeling van PriceHubble in Centraal- en Oost-Europa.

“We zijn trots dat we deel mogen uitmaken van de PriceHubble-familie. Het hele team kijkt er naar uit om samen te werken met de wereldwijde topper op het vlak van KI-analyse en digitale vastgoedoplossingen. Samen zullen we een belangrijke rol spelen in de digitalisering van de hele waardeketen in Centraal- en Oost-Europa”, zegt Vladislav Kochetov.

“PriceHubble is een van de snelst groeiende PropTech-bedrijven in Europa en we versterken onze positie nog verder met deze transactie. In Centraal- en Oost-Europa is er veel groeipotentieel, de toevoeging van Realtify aan het team stelt ons in staat om onze marktuitbreiding in de regio te versnellen” voegt Julien Schillewaert, CEO van PriceHubble, toe.

“We leveren reeds aan klanten in de regio en creëren zo aantrekkelijke synergiën voor beide partijen. PriceHubble is niet alleen een van de snelst groeiende PropTechs, maar ook de meest internationale”, merkt Stefan Heitmann, voorzitter en oprichter van PriceHubble op over de laatste nieuwe overname.

PriceHubble heeft momenteel meer dan 100 experts in dienst en is actief in de volgende negen landen: Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Nederland en België, Japan – en nu ook in de Tsjechische Republiek en Slowakije.

Perscontact:
PriceHubble Netherlands B. V.
Antje Heber
PR & Marketing Managerin
T: +49 (0)163 17 33 117
antje.heber@pricehubble.com

Over PriceHubble
PriceHubble is een Zwitsers B2B-proptechbedrijf dat innovatieve digitale oplossingen voor de vastgoedsector ontwikkelt op basis van vastgoedtaxaties en marktinzicht. Het productpakket van PriceHubble maakt gebruik van big data, geavanceerde analyses en inzichtelijke visualisaties, waardoor de markt een stuk transparanter wordt. Zo kunnen klanten vastgoed- en investeringsbeslissingen nemen aan de hand van uiterst accurate datagestuurde informatie (zoals taxaties, marktanalyses, waardeprognoses of gebouwsimulaties) en kunnen ze de eindgebruiker beter van dienst zijn. PriceHubble wil met zijn digitale oplossingen ondersteuning bieden aan alle spelers in de hele vastgoedwaardeketen (banken, assetmanagers, ontwikkelaars, vastgoedbeheerders en makelaars). PriceHubble is al actief in 9 landen (Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Japan, Nederland, België, Tsjechië en Slowakije) en heeft wereldwijd meer dan 100 medewerkers.

Over Realtify
Realtify werd eind december 2019 opgericht en begon met de verkoop van zijn eerste productversie aan de klanten in Tsjechië in augustus 2020. Momenteel heeft Realtify meer dan 30 klanten, waaronder ontwikkelaars, investeerders, vastgoedkantoren en andere proptech start-ups. Het biedt klanten gegevens, bedrijfsintelligentie en vastgoedwaarderingen. Het bedrijf is met succes geslaagd voor Europa's toonaangevende accelerator en de meest actieve investeerder van risicodragend kapitaal, de start-up Wise Guys, inclusief een zaaikapitaal van EUR 100.000. In de toekomst is Realtify van plan om zijn productaanbod te vergroten en uit te breiden naar de markten in Centraal- en Oost-Europa.
Laatste van PriceHubble
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
PriceHubble contact

Logo PriceHubble

PriceHubble sociaal

PriceHubble tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials