www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Heijmans kiest voor M-Files geleverd door GeONE

Utrecht, 24 juni 2021Heijmans heeft gekozen voor M-Files als cloudoplossing voor het document- en informatiebeheer rondom zijn infra- en utiliteitsprojecten. Voor de implementatie van M-Files, het onderhoud aan het platform en de ontwikkeling van toekomstige innovaties sluit Heijmans een partnership met het Nederlandse GeONE, de grootste M-Files leverancier van Europa.

Heijmans werkt al jaren succesvol aan hun cloudstrategie, waarmee al veel stappen zijn gezet om haar projecten en medewerkers verder te digitaliseren. Met het huidige systeem bereikte Heijmans een punt waarin dit niet meer voldeed aan de flexibiliteit, schaalbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en behoeftes voor de toekomst. Om aan deze behoeftes van de organisatie te voldoen kiest Heijmans voor het toekomstbestendige platform M-Files.

Met M-Files krijgt het bouwbedrijf nieuwe mogelijkheden op het gebied van document management rondom zijn projecten. Heijmans gaat onder andere gebruik maken van uitgebreide metadata, geavanceerde workflows voor het beoordelen en goedkeuren van documenten en kunstmatige intelligentie voor het analyseren van informatie. Hiermee kan het bedrijf de levenscyclus van documenten en informatie rondom zijn projecten verder optimaliseren.

De zoektocht naar een duurzaam en flexibel platform
Leo de Cort, bedrijfsleider Proces- en Omgevingsmanagement bij Heijmans, over de keuze voor M-Files: “Als maker ligt onze focus op het verbeteren, verslimmen en verduurzamen zodat we een gezonde leefomgeving kunnen creëren. Binnen onze cloudstrategie zochten we daarom een platform dat niet in beton gegoten is, maar juist meebeweegt en zich aan kan passen aan de vraag van morgen. M-Files biedt die flexibiliteit zowel qua functionaliteiten als op het gebied van schaalbaarheid. M-Files past zich aan onze werkwijze aan en niet andersom en is bovendien enorm gebruiksvriendelijk. Dat brengt ons als organisatie verder en helpt tegelijkertijd onze medewerkers. Daarnaast tillen we met M-Files onze informatieveiligheid naar een nieuw niveau.

Langdurig partnership met GeONE voor innovaties van morgen
Het bouwbedrijf sluit een meerjarig partnership met GeONE uit Utrecht en De Cort is daar zeer enthousiast over: “Aan de hand van een uitgebreid selectieproces gingen we op zoek naar een toekomstbestendig DMS-product inclusief een strategische partner. GeONE kwam in beeld door hun bewezen trackrecord op het gebied van informatiemanagement binnen complexe en documentintensieve organisaties. Tijdens opeenvolgende selectierondes daagde GeONE ons keer op keer uit met hun aanstekelijke visie op informatiemanagement. Dankzij het strategielab van GeONE gaan we bovendien structureel profiteren van nieuwe innovaties op het gebied van M-Files en informatiemanagement.”
Laatste van GeONE Nederland
GeONE eerste M-Files Certified Delivery Partner in de Benelux

Heijmans kiest voor M-Files geleverd door GeONE

CROP accountants & adviseurs sluit partnership met GeONE voor realisatie van moderne informatievoorziening
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
GeONE Nederlan.. contact

Logo GeONE Nederland

info@geone.nl
  geone.nl
GeONE Nederlan.. sociaal

GeONE Nederlan.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials