www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

Dataiku nu ook beschikbaar via AWS Marketplace

AWS-klanten over de hele wereld krijgen nu toegang tot Dataiku

Dataiku is nu ook beschikbaar in de AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden software-oplossingen van onafhankelijke leveranciers. Hierdoor is het voor klanten gemakkelijk om software die draait op Amazon Web Services, Inc. (AWS) te vinden, testen, kopen en implementeren. Door de beschikbaarheid van Dataiku in de AWS Marketplace kunnen klanten nu profiteren van de gebruiksvriendelijke visuele interface van Dataiku om data pijplijnen te bouwen, data voor te bereiden en machine learning-modellen te ontwikkelen en te implementeren in hun cloud.

Iedereen met een AWS-account kan nu Dataiku met slechts een paar klikken aanschaffen, waardoor de barrière van nieuwe contracten of juridische rompslomp wordt weggenomen bij het starten van AI-projecten op grote schaal.

“Wij geloven dat elk bedrijf, hoe groot of klein ook, kan profiteren van AI/ML-producten zoals Dataiku - de lancering in AWS Marketplace maakt dat alleen maar gemakkelijker”, zegt Florian Douetteau, CEO van Dataiku. “Meer organisaties kunnen nu AI gebruiken om belangrijke bedrijfsprocessen te automatiseren, waardoor klanten slimmere, snellere beslissingen nemen en een betere klantervaring leveren."

Klanten die Dataiku via AWS gebruiken, hebben direct toegang tot gegevens die zijn opgeslagen op AWS met lees- en schrijftoegang tot Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) en beheerde SQL-services. Met deze toegang kunnen gebruikers eenvoudig data pijplijnen en machine learning-processen schalen door gebruik te maken van rekenclusters zoals Amazon EMR en Amazon Elastic Kubernetes Service (Amazon EKS). Via visuele componenten of een codeertaal naar keuze kunnen gebruikers datasets verbinden, visualiseren, transformeren en analyseren met Amazon Redshift via visuele recepten of aangepaste SQL-code. Bovendien is het mogelijk om Amazon SageMaker-modellen en end-points te bouwen, implementeren en beheren vanuit Dataiku. Klanten kunnen ook eenvoudig gebruikmaken van de AWS Machine Learning Services om computer vision of tekstanalyse naadloos op te nemen in hun Dataiku-projecten.

De push-down-architectuur en elastische integraties van Dataiku profiteren van native cloud computing-resources om zowel workload naar cloud computing-resources zoals Spark en Kubernetes te pushen als ook automatisch compute-resources in te zetten voor de georkestreerde taken voor data-voorbereiding, modelontwikkeling en modelscores op Dataiku. Hierdoor betalen klanten alleen voor wat ze nodig hebben.

AWS Marketplace is een samengestelde digitale catalogus waar klanten software, gegevens en diensten van derden kunnen vinden, kopen, implementeren en beheren. Het bevat duizenden software-oplossingen en vereenvoudigt softwarelicenties en inkoop met flexibele prijsopties en talrijke implementatiemethoden.

Meer informatie over Dataiku en de AWS Marketplace is hier te vinden.

Meer over Dataiku
Dataiku werd in 2013 opgericht met de missie om de toegang tot data-inzichten voor iedereen te democratiseren en ondernemingen in staat te stellen hun eigen pad naar enterprise AI te bouwen. Het bedrijf is sindsdien exponentieel gegroeid en bedient nu honderden klanten over de hele wereld, waaronder Schlumberger, GE Aviation, Sephora, Unilever, BNP Paribas, Premera Blue Cross, en Kuka. Dataiku heeft momenteel meer dan 600 mensen in dienst, verdeeld over kantoren in Amsterdam, New York, Parijs, Londen, München, Sydney en Singapore.
Laatste van Dataiku
Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Dataiku en Rabobank versterken samenwerking voor meer AI-innovatie in bankensector

Dataiku nu ook beschikbaar via AWS Marketplace
Dataiku contact

Logo Dataiku

Dataiku sociaal

Dataiku tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.