www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: ItsaRep

Western Digital introduceert UFS 3.1 mobiele opslagoplossing voor 5G-smartphones

Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) kondigt de tweede generatie UFS 3.1 opslagoplossing voor 5G-smartphones aan. De nieuwe Western Digital iNAND MC EU551 biedt consumenten de opslagruimte en -kwaliteit die ze nodig hebben om hun smartphones te gebruiken voor onder andere AR/VR, gaming en 8K-video.

IDC verwacht dat het aandeel 5G-smartphones in 2021 meer dan 40 procent van het wereldwijde volume uitmaakt en in 2025 gegroeid is tot 69 procent. Daarnaast breiden netwerken de beschikbare bandbreedte steeds verder uit en bieden ze lagere latency om nieuwe gebruikerservaringen mogelijk te maken. De iNAND-oplossingen van Western Digital leveren de hoge capaciteit, high-performance geïntegreerde opslag die nodig is om deze nieuwe toepassingen mogelijk te maken.

Prestaties
De iNAND MC EU551 is het eerste mobiele opslagproduct dat is gebouwd op het onlangs aangekondigde UFS 3.1-platform van Western Digital. Door gebruik te maken van snellere NAND, een snellere controller en verbeterde firmware, biedt de iNAND MC EU551 aanzienlijk verbeterde prestaties ten opzichte van de vorige generatie.

Zo realiseerde Western Digital een verbetering van 100 procent op het gebied van leessnelheid en tot 40 procent bij schrijfbewerkingen. Dit maakt onder andere het gelijktijdig gebruiken van verschillende applicaties mogelijk. De sequentiële schrijfacties werden met 90 procent verbeterd om de potentiële downloadsnelheid van 5G en Wi-Fi 6 te helpen realiseren. Dit geeft consumenten een betere ervaring bij het streamen van rich media-bestanden zoals 8K-video, evenals verbeterde prestaties voor toepassingen zoals fotografie in burst-modus.Dankzij 30 procent verbetering in sequentiële reads kunnen applicaties sneller starten en zijn hogere uploadsnelheden mogelijk.

De iNAND MC EU551 mobiele opslag voldoet aan de JEDEC UFS 3.1-specificatievereisten en maakt gebruik van de nieuwste Write Booster-technologie op basis van de zevende generatie SmartSLC van Western Digital. Versie 2.0 van Host Performance Booster zorgt voor een sterkere combinatie van de nieuwste ontwikkelingen in de standaard.

Beschikbaarheid
De Western Digital iNAND MC EU551 UFS 3.1 embedded flash drive (EFD) is beschikbaar vanaf juli 2021, in 128GB, 256GB en 512GB.

“We vertrouwen in vrijwel elk aspect van ons leven op smartphones. In combinatie met snelle 5G-netwerken, sensorinnovatie en AI, groeit de gemiddelde capaciteit van telefoons, evenals de behoefte aan hogere prestaties om nieuwe multimediamogelijkheden aan te kunnen”, zegt Huibert Verhoeven, senior vice president, Automotive, Mobile and Emerging Markets bij Western Digital. "Met deze nieuwe UFS 3.1 iNAND-oplossing stellen we gebruikers in staat om datarijke applicaties te gebruiken en de mogelijkheden van snellere streaming te benutten voor vrije tijd, werken en leren."

image image

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digital herontwikkelt harde schijf en zet nieuwe mijlpaal in schrijfdichtheid

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD

Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials