www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau

Print barcodes van voorraadartikelen nu eenvoudig via de BarTrack app

DEN HAAG, 21 juni 2021 - Een voorraad is continue in beweging. Producten worden besteld en geleverd, nieuwe producten worden toegevoegd. Barcodes vormen een cruciaal onderdeel van het bijhouden van voorraad, zij vertegenwoordigen immers het unieke ID van een product. En omdat voorraden continue veranderen zijn ook steeds nieuwe barcodes nodig om deze bij te houden. BarTrack heeft daar nu een unieke oplossing voor: van alle voorraadartikelen kan via de app eenvoudig een barcode worden afgedrukt. Gewoon via je mobiel.

Na de introductie van VoorraadManager in de vorige versie van de app hebben we goed geluisterd naar de ervaringen van onze klanten. Met de nieuwste versie 2.1 voeren we een aantal belangrijke verbeteringen door die het het beheren van voorraad en bestellen van voorraadartikelen nòg eenvoudiger maakt.

Bart Grol: “In de vorige versie van de BarTrack App is het beheren en bestellen van voorraad artikelen via VoorraadManager geïntroduceerd. Het succes van VoorraadManager via de BarTrack app heeft ons geïnspireerd om een aantal belangrijke vernieuwingen door te voeren. Daarvan wil ik er graag twee uitlichten”. VoorraadManager geeft je nu de mogelijkheid om je eigen voorraadlocatie aan te maken, daar artikelen aan toe te voegen en deze vervolgens eenvoudig te bestellen. Deze voorraadlocatie heeft een eigen, unieke QR-code. Door deze te scannen krijg je direct een lijst met artikelen op deze locatie. Het bestellen van deze artikelen is vervolgens een druk op de knop.

“We merkten daarnaast dat onze klanten ook behoefte hebben aan het kunnen afdrukken van barcodes”, aldus Bart Grol. “Je voorraad verandert continu, dus heb je ook steeds nieuwe barcodes nodig op je voorraadlocatie. Dat hebben we nu ook mogelijk gemaakt! Je kunt artikelen gewoon op naam of artikelnummer opzoeken en ze vervolgens afdrukken via de BarTrack app” Of het nu gaat een barcode van 1 artikel, een hele lijst van artikelen of het afdrukken van een voorraad locatiecode: je regelt het allemaal via je mobiel.

“BarTrack is wat ons betreft een ideale oplossing voor bedrijven waar voorraadbeheer vaak nog in de kinderschoenen staat. Het is namelijk voor elke ondernemer toegankelijk, je hebt maar één app nodig om bij meerdere groothandels te bestellen en het is voor de besteller nog eens helemaal gratis ook’ vertelt Bart Grol enthousiast..

Over BarTrack
BarTrack is een mobiel bestelplatform waar iedere groothandel zich eenvoudig op kan aansluiten. Klanten krijgen de beschikking over de BarTrack App waarmee heel makkelijk besteld kan worden. Simpel de barcode scannen waarna de besteller een e-mail ontvangt met daarin een link naar de webshop van de groothandel. Met één klik liggen de bestelde artikelen vervolgens direct in de winkelwagen. De bestelling wordt dus in de webwinkel afgerond waardoor de groothandel nog volop gelegenheid heeft om de besteller verder te adviseren. Maar direct bestellen via een ftp-server kan ook.

Inmiddels kunnen bestellers nu al kiezen uit ruim 1,4 miljoen artikelen aangeboden door zo’n 17 groothandels. “We denken dat het gebruiksgemak van de nieuwe versie van de app nog meer ondernemers enthousiast zal maken om BarTrack te gaan gebruiken” zegt Bart Grol. ‘Wij werken ondertussen met volle energie aan de verdere ontwikkeling van het BarTrack platform. Met maar één doel: het beste platform voor het beheren en bestellen van voorraadartikelen te worden”.

Noot voor redactie:
VoorraadManager is een product van BarTrack B.V.
Contactpersoon: Bart Grol (CEO BarTrack B.V.)
Email: bart.grol@bartrack.com

Meer informatie: www.bartrack.nl/bartrack-app
Laatste van BarTrack
Print barcodes van voorraadartikelen nu eenvoudig via de BarTrack app