www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Lubbers De Jong

Honeypot lanceert Digital Dummy Hotline, het nieuwe ‘Wikipedia’ voor tech vraagstukken

Met dit kennisplatform brengt Honeypot vraag en antwoord over tech bij elkaar

Amsterdam, 16 juni 2021 - Honeypot, het platform voor developers in Europa, lanceert vandaag de digital dummy hotline. Op de website digitaldummyhotline.nl kan iedereen zijn technologie-gerelateerde vragen indienen. Honeypot gaat vervolgens op zoek naar een antwoord.

Tech werkt het beste wanneer het mensen bij elkaar brengt. Maar tegelijkertijd is het ook best ingewikkelde materie af en toe. Iedere professional vraagt zich wel eens af wat een bepaalde tech-term nou precies betekent of hoe een digitaal fenomeen nou precies werkt. Zelfs voor mensen uit de digital native generatie valt er nog veel te leren. Daarom is de Digital Dummy Hotline in het leven geroepen. Hier kan iedereen terecht die een digitale vraag heeft: Honeypot gaat vervolgens op zoek naar het antwoord. Op digitaldummyhotline.nl staan alvast een aantal vaak gehoorde vragen en antwoorden uitgewerkt, en daar komen er de komende tijd steeds meer bij als het aan Laura Schukkink, de Nederlandse Country Manager van Honeypot ligt:

"Binnen alle facetten van de digitale wereld zien we dat de markt grote moeite heeft om vraag en aanbod bij elkaar te brengen", vertelt Schukkink. "Dat is zo voor de arbeidsmarkt, maar ook op het gebied van kennis. Wij zien het als onze maatschappelijke plicht om deze kloof te verkleinen. Vandaar dat we met dit initiatief gestart zijn."

Reden voor dit initiatief
Een adequaat digitale kennisniveau is belangrijker dan ooit. Volgens DNB zal de economie zich in Nederland snel herstellen in het post-pandemie tijdperk. Technologie is daar onlosmakelijk mee verbonden aangezien Nederland een tech-land bij uitstek is. Om hierop aan te sluiten en de boot niet te missen wordt iedereen die een digitale vraag heeft daarom opgeroepen deze op www.digitaldummyhotline.nl te stellen.

Kijk hier ook de video over de DigitalDummyHotline.

Over Honeypot
Honeypot richt zich op tech jobs: het verbindt bedrijven met een unieke pool van vooraf gescreend talent dat actief op zoek is naar werk in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De Talent Succes Managers van Honeypot begeleiden tech-talenten tijdens hun zoektocht naar een baan en voorziet hen van waardevolle informatie, zoals de gemiddelde salarissen binnen hun vakgebied. Bedrijven die op het platform willen solliciteren bij deze tech-talenten zijn verplicht transparant te zijn over voorwaarden zoals salaris, locatie, programmeertalen en gebruikte technologieën. Meer dan 200.000 tech-talenten meldden zich tot nu toe al bij Honeypot aan en elke week komen er daar zo’n 1.000 bij. De 70 Honeypotters werken in kantoren in Amsterdam, Berlijn en Wenen. Het bedrijf bestaat sinds 2015 en is inmiddels Europa's grootste banenplatform dat zich richt op developers. In april 2019 werd Honeypot overgenomen door het beursgenoteerde New Work SE.
Laatste van Honeypot

Salaris Nederlandse developers stijgt in 5 jaar met 12%, groei houdt ook na pandemie aan

Werkomgeving, bedrijfscultuur en persoonlijke ontwikkeling belangrijker voor softwareontwikkelaars dan salaris

Logo Lubbers De Jong
Honeypot contact

Logo Honeypot

Honeypot sociaal

Honeypot tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo