www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics biedt volledige managed service voor Citrix ADC en Microsoft 365 cloudback-up

Houten,16 juni 2021 - Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics kondigt de lancering aan van een volledig beheerde dienst om klanten te helpen bij de uitdagingen die gepaard gaan met de levering en back-up van applicaties.

Arrow onderkent de groeiende uitdagingen waarmee organisaties worden geconfronteerd en de verantwoordelijkheden die ze hebben om hun gegevens te beschermen in de vele applicaties die dagelijks worden gebruikt. Daarom levert Arrow in eerste instantie Citrix ADC (Application Delivery Controller) en Microsoft 365 cloudback-up als volledig beheerde dienst om optimale ondersteuning voor applicaties (app-compliance) te bieden, maar ook voor upgraden, configuratie en back-up. De Microsoft-dienst zal beschikbaar zijn via ArrowSphere, het wereldwijde multi-tier cloud-platform van Arrow.

“Managed services op applicatieniveau stellen klanten in staat om de interne efficiëntie te verbeteren, de gebruikerstevredenheid te vergroten en interne teams de vrijheid te geven zich te concentreren op vooruitgang in plaats van tijd te besteden aan het begrijpen van de talloze technische uitdagingen die zich voordoen bij het installeren van applicaties in de cloud”, zegt Cedric Doignie, vice-president president bedrijfstransformatie en services voor Arrow's enterprise computing solutions business in EMEA.

Citrix Application Delivery Controller (ADC) is een uitgebreide oplossing voor het leveren van applicaties en load balancing, waarmee bedrijven overal en op elk apparaat een geweldige gebruikerservaring kunnen bieden. Het aantal opties om uit te kiezen en het aantal manieren om Citrix ADC in te zetten kan complex zijn en zonder de juiste technische ondersteuning maken sommige klanten er daardoor niet optimaal gebruik van.

“Citrix is Arrow zeer erkentelijk voor de aanzienlijke investering die het heeft gedaan zodat channel-partners aanvullende diensten en oplossingen kunnen bieden die klanten helpen hun werk gedaan te krijgen en optimaal te presteren”, zegt Ethan Fitzsimons, managing director, hoofd distributie en channel sales voor Citrix wereldwijde channel sales en ecosystemen. “Deze aanbiedingen stellen channel-partners in staat om een proces te bieden voor het beheren, onderhouden, versiebeheer en upgraden van applicaties gedurende de hele levenscyclus van de cloud-klant. Op die manier kunnen organisaties blijven voldoen aan de bedrijfsdoelstellingen terwijl gegevens veilig zijn en er ook een back-up van wordt gemaakt.”

Arrow heeft een Citrix ADC managed service ontwikkeld om klanten te helpen de uitdagingen die zich voordoen het hoofd te bieden en het meeste uit hun Citrix ADC-oplossing te halen. Met de mogelijkheid om een veilig virtueel apparaat in de omgeving van een klant te installeren en een volledig beheerde Citrix ADC te bieden, kunnen nieuwe applicaties snel worden ingevoerd als dat nodig is. Daarnaast kunnen kwetsbaarheden proactief worden gemonitord, waardoor automatisch wijzigingen ter preventie van problemen worden aangebracht en ook wordt gewaarschuwd als er zich problemen voordoen.

Op eenzelfde manier biedt cloud back-up voor Microsoft 365 een volledig beheerde back-up-as-a-service-oplossing die gebruikers ervan de rust en zekerheid geeft dat hun gegevens worden beschermd.

Met Cloud Backup voor Microsoft 365 kunnen klanten een back-up maken van hun belangrijkste dataopslag, dat eenvoudig kan worden hersteld via het selfserviceportal. De installatie is eenvoudig via het geautomatiseerde onboarding-proces, waardoor een klant in slechts een paar eenvoudige stappen kan inloggen, verbinding kan maken met zijn gebruiker en zijn gegevens kan beveiligen. Cloud Backup bevat ook de opties voor eindgebruikers om hun eigen e-mails zelf te herstellen vanaf de back-up, wat hen een eenvoudige ervaring biedt wanneer ze toegang nodig hebben tot verwijderde inhoud.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics ondersteunt haar klanten bij het innoveren van producten namens meer dan 180.000 leveranciers en dienstverleners. Arrow, met een omzet van 29 miljard dollar in 2020, ontwikkelt technologische oplossingen die bijdragen aan het verbeteren van het dagelijkse leven. Voor meer informatie: fiveyearsout.com.

image
Cedric Doignie, vice-president president bedrijfstransformatie en services voor Arrow's enterprise computing solutions business in EMEA
Laatste van Arrow Electronics

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo