Contentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Marcommit

ilionx neemt adviesbureau Le Blanc Advies over

Utrechtilionx kondigt de overname van consultancypartij Le Blanc Advies aan. Le Blanc Advies heeft jarenlange ervaring in verandertrajecten waarin het organiseren en toegankelijk maken van informatie bij (semi)overheidsinstanties centraal staat. Door deze analyse- en architectuurexpertise te combineren met de dienstverlening van ilionx op het gebied van realisatie, integratie en adoptie, kan het bedrijf digitale transformatietrajecten van kop tot staart uitvoeren. Le Blanc Advies is per 8 juni aangesloten bij ilionx. Het adviesbureau blijft actief onder dezelfde naam en behoudt het eigen kantoor in Utrecht.

Samen naar een goed geïnformeerd Nederland
De overname onderstreept de focus van ilionx op de zorg- en overheidssector. Het klantportfolio van Le Blanc Advies bestaat onder andere uit het UWV, de Belastingdienst, de Sociale Verzekeringsbank, MedMij en Nictiz. Niet alleen de jarenlange ervaring op het gebied van complexe gegevensuitwisseling en ketendigitalisering in deze sectoren speelt een rol. De Academy van Le Blanc Advies is eveneens een waardevolle toevoeging aan de ilionx Academy. Het gecertificeerde opleidingsinstituut biedt per jaar 45 cursussen aan op het gebied van businessanalyse, businessarchitectuur en solution-architectuur. Zo werken de twee partijen samen verder aan een goed geïnformeerd Nederland.

Joost Gordijn, directeur van Le Blanc Advies: “Ik herken in ilionx veel dezelfde waarden als in Le Blanc Advies: persoonlijke aandacht, vakmanschap en het maken van impact bij klanten. We versterken elkaar daarnaast in de zorg- en overheidssector. Hoe complexer een project, hoe leuker we dat vinden. En gebundeld met de expertise van ilionx kunnen we dit soort trajecten in de toekomst goed aan.”

Jan Veltman, CEO ilionx: “De overname is een zeer welkome uitbreiding van het dienstenportfolio van ilionx. Samen hebben we voldoende slagkracht om digitale transformatieprojecten in de zorg- en overheidssector tot een succesvol einde te brengen. Dit onderbouwen we niet alleen met onze gezamenlijke domeinkennis, maar ook met onze gelijke culturele waarden en manier van samenwerken. Ondernemerschap klinkt terug in onze beide organisaties en verbindt ons.”

Financiële details over de overname worden niet bekendgemaakt.

Noot voor de redactie, niet ter publicatie:

Over Le Blanc Advies
Le Blanc Advies geeft al 15 jaar richting en vorm aan alle veranderingen die invloed hebben op de manier waarop (semi)overheidsorganisaties informatie organiseren en toegankelijk maken. Dat doen wij met alle aandacht voor de mens: onze opdrachtgevers, alle mensen die met de verandering te maken hebben en de eindgebruikers. Deze persoonlijke benadering kenmerkt ons, maakt ons uniek en uit zich in onze open, verbindende werkwijze en een blijvend, doeltreffend resultaat. Wij verbinden mens, business en informatie. Zo streven we samen naar een goed geïnformeerd Nederland. Meer informatie is te vinden op https://leblancadvies.nl/ en https://leblancacademy.nl/.
Laatste van ilionx
ilionx behaalt Microsoft Azure Advanced Specialization Analytics

ilionx neemt adviesbureau Le Blanc Advies over

Coen Egberink nieuwe directeur ilionx healthcare

Logo Marcommit
ilionx contact

Logo ilionx

info@ilionx.com
  www.ilionx.com
ilionx sociaal

ilionx tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle