www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: Whizpr

Voormalige US Secretary of Defense Ash Carter treedt toe tot Board of Directors van Tanium

Amsterdam, 15 juni 2021 - Tanium, leverancier van unified endpoint management en beveiliging ontwikkeld voor veeleisende IT-omgevingen, laat weten dat Ash Carter toegetreden is als onafhankelijk director tot zijn Board of Directors. Carter is de directeur van het Belfer Center for Science and International Affairs van de Kennedy School en is een Innovation Fellow aan MIT. Hij diende van 2015 tot 2017 tevens als de 25e Secretary of Defense van de Verenigde Staten.

“Ik heb uit eerste hand de cybersecurity-dreigingen gezien waar organisaties en overheden mee te maken hebben”, zegt Carter. “Ik geloof sterk in de kracht van platformen, zoals Tanium, waarmee organisaties inzicht hebben in en controle krijgen over hun IT-omgevingen en waardoor silo’s doorbroken worden. Deze platformen zijn belangrijk voor optimale samenwerking en collectieve actie om toekomstige dreigingen voor te blijven. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met Orion Hindawi en het leiderschapsteam aan Tanium’s missie.”

“Dankzij zijn werk in organisaties met miljoenen werknemers en het managen van vele stakeholder-groepen in tijden van wereldwijde verandering, neemt Ash veel ervaring met zich mee met het realiseren van operational excellence op schaal en het ontwikkelen van de capaciteit om effectief te kunnen werken in organisaties”, aldus Orion Hindawi, co-founder en CEO van Tanium. “Als single source of truth voor endpoint-data kan Tanium zorgen voor geweldige innovatie in ons ecosysteem en een brede range aan applicaties. We zijn blij dat Ash ons komt versterken op deze reis en dit mogelijk maakt op grote schaal.”

Deze aanstelling onderstreept Tanium’s commitment om ervaren operators toe te voegen aan zijn Board of Directors om het bedrijven op te schalen en klaar te maken voor het volgende hoofdstuk van groei. Het bedrijf heeft onlangs ook Mark Fields, de voormalige CEO van Ford Motor Company, David Rowland, executive chairman van Accenture en Matt Thompson, voormalig Executive Vice President of Worldwide Field Operations van Adobe toegevoegd aan zijn Board of Directors.

Het volledige, Engelstalige persbericht over de aanstelling van Ash Carter is te vinden in de online news room van Tanium.
Laatste van Tanium

Tanium maakt zijn cloud-oplossing voor inzicht in endpoints regionaal beschikbaar via datacenter in Europa

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Logo People First Group