www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Infoblox 3.0 combineert hybride DDI en beveiliging voor cloud-first strategieën

Amsterdam, 15 juni 2021 - Infoblox Inc., leider in core network en security-diensten, introduceert vandaag Infoblox 3.0. De nieuwe versie van hun dienstverlening is gericht op het leveren van veilige, cloud-first network-services. Om dit mogelijk te maken, verenigt Infoblox NIOS, de toonaangevende on-premises DDI-oplossing, met zijn BloxOne Threat Defense en BloxOne DDI-platforms. Hiermee ondersteunt Infoblox 3.0 zijn klanten hun netwerkinfrastructuur en beveiliging uit te breiden naar de cloudomgevingen die moderne organisaties nodig hebben.

Infoblox 3.0 maakt gebruik van de beste DDI- en DNS-beveiligingsoplossingen op de markt waarmee Infoblox-klanten on-premises-, virtuele-, hybride- en cloud-oplossingen kunnen implementeren om hun netwerk te moderniseren. Infoblox 3.0 maakt door ondersteuning van deze implementatievormen het proces van uitbreiding:
  • Simpel: automatisering en standaardisering van een cloud-first network-services met behulp van het meest uitgebreide aanbod aan cloud-native API’s, integraties en contextuele data op de markt.
  • Betrouwbaar: bewezen betrouwbaarheid van 99.999% voor bedrijfskritische netwerken van iedere schaal, met de flexibiliteit en kostenefficiëntie van de cloud.
  • Schaalbaar: lever diensten waar en wanneer dan ook in een naadloze en uniforme ervaring.
  • Veilig: automatiseer de fundamentele beveiliging op iedere locatie en op ieder moment, voor alle gebruikers en apparaten én met snellere threat-detectie en -herstel.
“De coronapandemie heeft ervoor gezorgd dat bedrijfsnetwerken sneller richting de cloud gaan. Deze modernisering gaat door nu organisaties zich wenden tot cloud-applicaties en -diensten om hybride werkmodellen te ondersteunen”, zegt Jesper Andersen, CEO van Infoblox. “Dankzij Infoblox 3.0 kunnen organisaties de voordelen van on-premises en cloud combineren om hun networking en security aan te passen voor hun cloud-first strategieën. We leveren klanten de basis die ze nodig hebben, of dat nu private clouds zijn die on-premises blijven, hybride netwerken die datacenters en cloud combineren, of netwerken die volledig in de cloud draaien.”

“Infoblox is al marktleider in DDI sinds de tijd dat netwerkservers nog in de opbergkast van het hoofdkantoor stonden”, zegt Rohit Mehra, Vice President Network Infrastructure bij IDC. “Infoblox 3.0 is de kroon op hun harde werk om de BloxOne cloud-first platforms uit te breiden. Door de on-premises DDI-eigenschappen van NIOS te combineren met BloxOne DDI en BloxOne Threat Defense kunnen klanten hybride en cloud-only DDI-netwerken opzetten die organisaties nodig hebben in de transitie naar een nieuwe manieren van werken.”

“We zijn blij om te zien dat Infoblox zich meer richt op cloud-first networking en fundamentele securityprincipes, aangezien klanten enthousiaster worden over de uitrol van hybride- en cloud-infrastructuren”, zegt Brian Hepburn, CEO van Empowered Networks. “We zien dat organisaties extra inzetten op flexibele werkplekken nu ze hun kantoren weer openen. Channelpartners kunnen dankzij Infoblox 3.0 hun klanten voorzien in oplossingen voor toekomstbestendige hybride- en cloud-infrastructuren.”

Lees hier het volledige bericht - inclusief aanvullende reacties van Infoblox-klanten.

Over Infoblox:
Infoblox levert een next-level netwerkervaring met zijn Secure Cloud Managed Network services. Als voorloper op het gebied van betrouwbare, beveiligde en geautomatiseerde netwerken streeft Infoblox naar een zo eenvoudig mogelijk next-level netwerk. Infoblox is een erkend marktleider met een marktaandeel van meer dan 50 procent in de DDI-netwerkmarkt met 8.000 klanten, waaronder 350 uit de Fortune 500. Meer informatie op https://www.infoblox.com.

Voor meer persinformatie:
Clarity
Tijs Manniën
E-mail: infoblox@clarity.pr
Laatste van Infoblox
Infoblox 3.0 combineert hybride DDI en beveiliging voor cloud-first strategieën

Cloudgebaseerde bedreigingen kosten financiële dienstverleners naar schatting 3,4 miljoen euro

Malware campagnes ook in Q1 voor groot deel gestoeld op corona-ontwikkelingen

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric
Logo Momentive (voorheen SurveyMonkey)