Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: ItsaRep

Registratie geopend voor 's werelds grootste low-code conferentie Mendix World

Makers, Assemble!

• Software-ontwikkelaars en zakelijk leiders kunnen zich registreren om ideeën uit te wisselen, ge?nspireerd te raken en te ontdekken hoe het Mendix alles-in-één low-code platform bedrijven helpt met digitalisering
  • Low-code heeft tijdens de pandemie bewezen een drijvende kracht te zijn voor digitalisering: Mendix bepaalt de koers voor digitaal succes post-Covid
  • Registratie is gratis voor driedaagse virtuele conferentie die 7 september van start gaat
Mendix, onderdeel van Siemens en wereldleider in low-code applicatieontwikkeling, heeft vandaag de inschrijving geopend voor Mendix World 2021, het grootste low-code evenement van het jaar dat plaatsvindt van 7-9 september. De conferentie is de jaarlijkse bijeenkomst van ontwikkelaars, technologie- en zakelijk leiders en analisten van over de hele wereld. Het is een plek waar deelnemers de nieuwste innovaties in software-ontwikkeling ontdekken en zien hoe low-code de koers bepaalt voor digitalisering bij organisaties. Voor de driedaagse, gratis conferentie wordt een recordaantal deelnemers verwacht.

Het thema dit jaar is "Makers, Assemble!" Dit is in de eerste plaats een uitnodiging aan 'makers' over de hele wereld, van professionele ontwikkelaars tot bedrijfsanalisten tot domeinexperts, die de oplossingen creëren die digitale initiatieven in de hele onderneming vooruit helpen. Het thema is ook een oproep aan deze makers om oplossingen te verzamelen uit de groeiende Mendix Marketplace met vooraf gebouwde componenten, connectoren, templates, aanpasbare oplossingen en workflows allemaal gebouwd met de domein- en branchekennis van Mendix engineers en een rijk ecosysteem van ISV’s en partners.

Met meer dan 90 breakout-sessies, live interactieve demo’s, rondetafelgesprekken en talrijke andere manieren om met elkaar in contact te komen, biedt de volledig virtuele conferentie iets voor iedereen die betrokken is bij de digitalisering van ondernemingen, van CIO's, IT-leiders, enterprise architecten en ontwikkelaars, tot zakelijk leiders en domeinexperts. Tijdens de conferentie komen onderwerpen als architectuur op schaal, het leiden van bedrijfstransformatie en digitalisering van de klantervaring aan de orde. Ook wordt er dieper ingegaan op de platformtechnologie zowel voor degenen die net starten met low-code als voor ervaren ontwikkelaars. Mendix World brengt een schat aan content die deelnemers kunnen selecteren om een gepersonaliseerde conferentie-agenda samen te stellen.

De conferentie bevat presentaties van onder meer engineering- en R&D-experts van Mendix en opinieleiders en visionairs in low-code. Top tech-consulting-, IT- en onderzoeksbureaus, zoals Accenture, Capgemini en Forrester, zullen de staat van low-code bespreken, onbenutte kansen identificeren en de toekomst van software-ontwikkeling analyseren. Dit is essentiële informatie voor degenen die moeten bepalen in welke technologie ze gaan investeren. Deelnemers van de conferentie hebben diverse mogelijkheden om op de virtuele beursvloer te netwerken met collega's, sponsoren en partners.

Een grote organisatie die wederom presenteert tijdens Mendix World, is Innovapost, de IT shared-services provider voor Canada Post. CEO Franco Chirichella is verantwoordelijk voor  het operationele budget van $400 miljoen van Innovapost en voor het leveren van transformatieve technologie aan alle Canada Post-bedrijven, inclusief 350 applicaties en 20.000 IT-wijzigingen per jaar. "We hebben ervaren wat het potentieel is van low-code als een transformationele differentiator die snel waarde levert", zegt Chirichella. "We zijn verheugd om in 2021 terug te komen naar Mendix World om te zien wat Mendix te bieden heeft."

Meer dan 30 klanten en partners van Mendix delen hoe ze low-code gebruiken om hun bedrijf te transformeren door krachtige digitale oplossingen te creëren bij banken, verzekeraars, productie- en logistieke bedrijven, bij het hoger onderwijs, de detailhandel en de overheid. Zo presenteren onder meer de volgende partijen:
  • NS: bouwde een app met Mendix waarmee de 9 miljoen jaarlijkse passagiers hun reizen kunnen plannen en direct realtime inzicht krijgen in hoe druk het is in de trein.
  • The Municipality of Dubai: gebruike Mendix om honderden papieren processen voor 36 departementen en 13.000 medewerkers te digitaliseren en deze digitale diensten beschikbaar te maken voor 1,5 miljoen gebruikers per maand.
  • PostNL bedient 17 miljoen klanten in de Benelux en bouwde met Mendix een order management systeem bestaande uit 62 microservices die dagelijks 10 miljoen transacties verwerken. Dit nieuwe systeem zorgt ervoor dat dagelijks 1,3 miljoen pakketten op tijd worden bezorgd.
  • Continental AG: de automotive leverancier met 232.00 medewerkers vertrouwde op Mendix om domeinexperts te transformeren naar ‘citizen developers’ die samen met professionele ontwikkelaars applicaties bouwden als Electronic Capital Request. Hiermee creëerden ze in slechts 12 weken een oplossing om budgetverzoeken en -goedkeuringen voor 10.000 gebruikers te automatiseren.
"Een grote, geïnspireerde community is essentieel voor het succes van een software-platform", zegt Derek Roos, CEO en medeoprichter van Mendix. “Jaar na jaar komen duizenden ontwikkelaars en IT- en zakelijk leiders samen bij Mendix World om te delen hoe ze oplossingen creëren met low-code en om nog meer kennis over low-code te verzamelen. Dit soort uitwisseling van ideeën en innovaties gaat het hele jaar door in de Mendix-community, maar bereikt een nieuw niveau van intensiteit bij Mendix World. We kijken ernaar uit om 'makers' van over de hele wereld te verwelkomen om online met ons samen te komen. Wat hun ervaringsniveau met low-code ook is, ze zullen waardevolle nieuwe kennis, ideeën en vaardigheden opdoen.”

Door snel te registreren zorg je er als deelnemer voor, dat je altijd op de hoogte bent van nieuwe sprekers en ander belangrijk nieuws over de conferentie. Kijk hier voor aanmelden en meer informatie over Mendix World
Laatste van Mendix
Mendix maakt programma Mendix World 2021 bekend

Simon Sinek, TED-ster en bestseller-auteur is keynote spreker op Mendix World

Mendix: Low-CodeOps zorgt voor efficiencyslag in IT-operations
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Mendix contact

Logo Mendix

info@mendix.com
  www.mendix.com
Mendix sociaal

Mendix tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric