www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Nutanix breidt levering hybride- en multicloud-oplossingen uit met serviceprovider-programma

Uitbreiding Nutanix Elevate Partner Program vergroot omzet en winst voor serviceproviders

Hoofddorp, 14 juni 2021Nutanix, leider in private, hybride en multicloud-computing, kondigt vandaag de lancering van het Nutanix Elevate Service Provider Program aan. Het vergroot de voordelen van het Elevate Partner Program voor serviceproviders in de hele wereld. Met het programma kunnen partners – waaronder managed en cloud serviceproviders – zeer gedifferentieerde hybride- en multicloud-diensten bouwen die een hogere winst en versnelde time-to-market opleveren.

Terwijl veel organisaties op zoek zijn naar mogelijkheden om hun IT-activiteiten te vereenvoudigen, voorspelt IDC dat de markt voor beheerde clouddiensten tegen 2024 zal groeien tot 101,1 miljard dollar¹. Hoewel dit kansen biedt, creëert het ook een uitdaging voor serviceproviders om aan de steeds meer geïndividualiseerde eisen van klanten te voldoen en tegelijkertijd winstgevend te blijven. Het Nutanix Elevate Service Provider Program helpt serviceproviders hun marges en flexibiliteit te verbeteren door lock-in en minimale inzetvereisten aan te pakken die voorkomen bij traditionele serviceprovider-vendormodellen -en programma’s.

“Nu de vraag naar managed en cloud services sterk toeneemt, bevinden serviceproviders zich in een unieke positie om organisaties te helpen bij groei, optimalisatie-initiatieven en behoeften op het gebied van digitale transformatie”, zegt Christian Alvarez, SVP Worldwide Channels bij Nutanix. “Met het Nutanix Elevate Service Provider Program belonen we onze partners voor het leveren van hoogwaardige IT-clouddiensten en helpen we hen om hun winstgevendheid te maximaliseren en hun groeipotentieel te vergroten dankzij premium aanbiedingen.”

Details van het Nutanix Elevate Service Provider Program
Dit programma voor serviceproviders voegt twee partnershipniveaus toe aan Nutanix Elevate: Authorized Service Provider en Professional Service Provider. Onder Authorized Service Provider vallen partners die nieuw zijn bij Nutanix of die Nutanix-diensten leveren aan kleine tot middelgrote organisaties. Professional Service Provider zal gedifferentieerde diensten leveren aan grote ondernemingen. Partners die tot het programma toetreden, kunnen genieten van alle voordelen die in de Elevate Service Provider Program Guideworden beschreven, zoals training, Not For Resale (NFR)- en Nutanix XLAB-softwarelicenties, en ondersteuning. Professional Service Provider-partners halen voordeel uit de uitgebreide ondersteuning van Nutanix met onder andere marketingmateriaal, potentiële marktontwikkelingsfondsen, salestools, op doelstellingen gebaseerde financiële incentives en kortingen, en gepersonaliseerde inzichten in het Partner Portal van Nutanix.

Belangrijke voordelen van Nutanix-oplossingen en het Elevate Service Provider Program zijn:
  • Verbeterde winstmarge: vereenvoudigde prijsopties en het ontbreken van minimale inzetniveaus of verplichte aankoop van producten helpen serviceproviders om meer winst te behalen. Met Nutanix genieten serviceproviders ook van aanzienlijk lagere overheadkosten in vergelijking met concurrenten, waardoor zij uiteindelijk over een heel capabele en kosteneffectieve HCI-oplossing beschikken.
  • Hogere omzet en snellere marktintroductietijd: de eenvoud van de Nutanix-oplossingen zorgt voor een snellere time-to-market dankzij een 80% snellere implementatie. Met Nutanix kunnen serviceproviders ook nieuwe diensten opstarten en snel opschalen, waaronder private, hybride en multicloud, Desktop as a Service (DaaS), Disaster Recovery as a Service (DRaaS), Database as a Service (DBaaS) en meer. Bovendien kunnen de softwarelicenties van Nutanix door serviceproviders gebruikt worden op de locatie van de klant, in de omgeving van de serviceprovider, of op Nutanix Clusters die draaien in public cloudomgevingen zoals AWS, AWS GovCloud en met ondersteuning voor Microsoft Azure in ontwikkeling. Zo krijgen kun klanten snel toegang tot hybride cloud.
  • Eenvoud: dit is een eigenschap van de Nutanix-oplossingen en een belangrijke verklaring voor de gemiddelde NPS-score van 90 die het bedrijf de afgelopen zeven jaar behaald heeft. Serviceproviders zullen met Nutanix snel en op elke schaal IT-diensten kunnen leveren met eenvoudige one-click implementatie, upgrades, scaling, zelfherstellende mogelijkheden, troubleshooting en meer. De serviceproviders kunnen bijna60% efficiënter infrastructuurbeheerrealiseren, waardoor ze meer tijd hebben om zich te focussen op innovatie en het ondersteunen van bredere bedrijfsprioriteiten. Bovendien genieten serviceproviders van automatische meting, waardoor ze hun klanten granulaire facturering kunnen aanbieden.
Nutanix heeft een Service Provider Starter Pack-promotieaanbieding voor nieuwe partners die tot het Elevate Service Provider Program toetreden. Deze promoactie bevat training, certificering en de juiste Nutanix-software om onze partners te helpen hun gedifferentieerde diensten in productie te brengen en te beginnen met het genereren van inkomsten. Deze aanbieding is per direct beschikbaar.

Het Nutanix Elevate Service Provider-programma is nu wereldwijd beschikbaar voor providers. Meer info over aanmelding, bijhorende voordelen en de programmagids zijn te vinden op www.nutanix.com/partners/become-a-partner. Partners kunnen ook meer te weten komen over het programma door zich hier in te schrijven voor het webinar op 30 juni 2021.

¹ Bron: IDC,Worldwide Managed Cloud Services Forecast, 2020–2024: An Extraction View of Technology Outsourcing Services Markets(IDC #US45926720, September 2020)

Over Nutanix
Nutanix is wereldwijd leider in cloud software en een pionier in hyperconverged infrastructure-oplossingen die ‘computing’ overal onzichtbaar maakt. Organisaties over de hele wereld gebruiken Nutanix-software voor het creëren van één platform voor het beheer van elke app, op elke locatie en elke schaal, voor hun private, hybride en multi-cloud-omgevingen. Meer informatie is te vinden op www.nutanix.com of volg ons op Twitter @nutanix_nl.

Deepr
Winnie Silvertand / Martine Korthals
E-mail: nutanix@deepr.nl
Laatste van Nutanix
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Nutanix contact

Logo Nutanix

info@nutanix.com
  www.nutanix.com
Nutanix sociaal

Nutanix tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric