ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Clarity Benelux

Vattenfall Solar Team partnert met Citrix

Citrix ondersteunt met hun workspace-oplossingen het Vattenfall Solar Team in race naar duurzame toekomst

Amsterdam, 11 juni 2021 - De weg richting een duurzame toekomst is lang en kunnen we alleen samen afleggen. Het Vattenfall Solar Team weet dit als geen ander. Al ruim twintig jaar lang ontwikkelt dit team van gepassioneerde studenten van de TU Delft steeds betere versies van hun zonneracewagen, Nuna. Dankzij hun passie voor duurzame moderne technologie zijn het echte pioniers in de energietransitie.

Citrix deelt hun visie en gaat daarom een samenwerking aan met het team om hen te ondersteunen. Het bedrijf wordt niet alleen een teamsponsor, maar stelt ook zijn workspace-oplossingen beschikbaar zodat het team flexibeler en productiever kan werken.

“Wendbaarheid en innovatie zijn nodig om onze grenzen te blijven verleggen,” zegt Christiaan Wiers, Teamleider bij het Vattenfall Solar Team. “Dankzij Citrix zijn we in staat om overal ter wereld samen te werken en onze ambitie waar te maken."

Het Vattenfall Solar Team zal digitale workspace-oplossingen zoals Citrix Sharefile inzetten om alle teamleden veilige en uniforme toegang te bieden tot alles wat ze nodig hebben om hun werk te doen - waar ze ook zijn.

"Ondanks ongekende veranderingen kunnen we gelukkig rekenen op de enorme ambitie en creativiteit van jongere generaties. Innovatie en duurzaamheid zijn twee van de belangrijkste thema's die zowel maatschappij als zakenleven sterk beïnvloeden. Daarom ben ik blij dat Citrix technologische ondersteuning kan bieden aan projecten - zoals het Vattenfall Solar Team - die bijdragen aan een betere toekomst”, zegt Sherif Seddik, Senior Vice President en Managing Director EMEA bij Citrix. “Het is zeer inspirerend om te zien wat dit team van de TU Delft de afgelopen twee decennia heeft bereikt en ik kijk uit naar de nieuwe modellen zonneauto's en meer van deze pioniers in de energie- en mobiliteitstransitie.”

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) bouwt veilige en uniforme workspace technologie waarmee organisaties het beste uit hun mensen kunnen halen en hen overal een consistente werkomgeving kunnen aanbieden. Met Citrix krijgen gebruikers een soepele werkervaring en heeft IT een uniform platform om diverse technologieën in complexe cloudomgevingen te beveiligen, te beheren en te controleren. Meer informatie vindt u op https://www.citrix.nl/ of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

Citrix Persdesk
Linda Schilperoort
Citrix@clarity.pr
www.citrix.nl