www.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Verizon Business introduceert Advanced SASE

Verizon combineert SD WAN-functionaliteit met uitgebreide services voor netwerkbeveiliging tot een beheerde cloudoplossing voor digitale ondernemingen

Amsterdam Verizon Business introduceert vandaag zijn nieuwe oplossing Advanced Secure Access Service Edge (SASE). Deze verenigt SD WAN-functionaliteit met hybride netwerkconnectiviteit en beveiligingsdiensten tot een geïntegreerde, vanuit de cloud aangeboden dienst die voorziet in de steeds complexere IT-eisen van ondernemingen.

Het groeiende aantal internetbedreigingen (zie het Data Breach Investigations Report 2021 van Verizon), wijzigingen in het dataverkeer voor applicaties tussen de cloud en de netwerkrand en de coronacrisis stellen veel bedrijven voor unieke prestatie- en beveiligingsproblemen. Zij hebben daarom meer dan ooit behoefte aan schaalbare en flexibele oplossingen die aanpasbare ondersteuning bieden voor hun zakelijke behoeften en de prestaties en beveiliging optimaliseren.

“Advanced SASE maakt het eenvoudiger voor bedrijven om zich te concentreren op hun zakelijke groei en bedrijfsvoering. Wij zorgen voor het beheer van hun netwerk en beveiliging”, zegt Tami Erwin, de CEO van Verizon Business. “We hebben SD WAN-functionaliteit gecombineerd met services voor netwerkbeveiliging. Zo is een oplossing ontstaan die bedrijven in staat stelt om onze expertise optimaal te benutten. Ze kunnen hun medewerkers, data en endpoints op elke locatie veilig en efficiënt verbinden met elke gewenste app of dienst.”

Digitale transformatie blijft voor veel bedrijven een topprioriteit. De realiteit is echter dat het beheer en de beveiliging van een steeds complexere omgeving de IT-afdelingen van bedrijven voor forse uitdagingen stellen.

Advanced SASE is een integrale en adaptieve beheerde oplossing die door één leverancier wordt aangeboden. De vanuit de cloud aangeboden oplossing maakt gebruik van de expertise van Verizon Business op het gebied van managed services en maakt een einde aan de beheerlast voor afzonderlijke componenten. Bedrijven kunnen aan de hand van de cumulatieve inzichten die met Advance SASE worden opgedaan het potentieel van de oplossing optimaal benutten.

Verizon Business zal de mogelijkheden van Advanced SASE blijven uitbreiden door zijn technologie te integreren met in de praktijk bewezen oplossingen van topbedrijven in netwerktechnologie en security.

Meer informate over Verizon Advanced SASE is hier te vinden.

Een whitepaper over Advanced SASE is hier beschikbaar.

Over Verizon
Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) werd op 30 juni 2000 opgericht en is een van 's werelds leidende aanbieders van communicatie-, informatie- en entertainmentproducten en -diensten. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York City en met zijn wereldwijde activiteiten genereerde Verizon in 2020 een omzet van 128,3 miljard dollar. Het bedrijf biedt spraak-, data- en videodiensten en -oplossingen aan via zijn bekroonde netwerken en platforms. Hiermee wordt tegemoetgekomen aan de vraag van klanten naar mobiliteit, betrouwbare netwerkverbindingen, veiligheid en controle.

####

VERIZONS ONLINE NEWS CENTER: Nieuwsberichten, blogs, biografieën en contactgegevens voor de media zijn beschikbaar via het Online News Center van Verizon op  http://www.verizonenterprise.com/about/news. Nieuws van Verizon Enterprise Solutions is ook beschikbaar via een RSS feed op  http://www.verizonenterprise.com/rss-options.

Dit betreft een niet-officiële vertaling. Voor de officiële tekst verwijzen wij graag naar het originele Engelstalige bericht.
Laatste van Verizon Nederland
Verizon Business en Mastercard brengen samen 5G naar de wereldwijde betalingssector

Cybercriminelen gebruiken phishing en pretexting om betalingsgegevens van online shoppers te stelen

Verizon Business introduceert Advanced SASE