Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

Red Hat Enterprise Linux for SAP® Solutions beschikbaar in SAP Store

Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions is geoptimaliseerd voor SAP HANA®, SAP S/4HANA® en SAP NetWeaver® en biedt een basis voor SAP en niet-SAP workloads

Amsterdam,9 juni 2021- Red Hat, Inc., leverancier van enterprise open source oplossingen, kondigt aan dat Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions beschikbaar is in de SAP® Store, de digitale marktplaats voor SAP-producten en aanvullende oplossingen van SAP-partners. Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions is geoptimaliseerd voor SAP software-implementaties, waaronder SAP HANA® en SAP S/4HANA®, en biedt een enkele, consistente basis voor zowel SAP als niet-SAP workloads. Via de SAP Store kunnen klanten Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions eenvoudiger uitproberen en aanschaffen om zo hun IT-omgeving uit te breiden naar open hybride cloud- en containeromgevingen.

SAP HANA draait alleen op Linux, en Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions is gebouwd op het toonaangevende enterprise Linux-platform van Red Hat en biedt daarmee een robuuste infrastructuur voor SAP-workloads. Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions is het resultaat van een langdurige samenwerking tussen Red Hat en SAP en biedt een geconsolideerd, open Linux-platform dat geschikt is voor een breed scala aan business intelligence- en data-workloads. Het platform bevat Red Hat Insights en Red Hat Smart Management om klanten te voorzien van proactieve analyses en real-time inzicht in hun op SAP-oplossingen gebaseerde operationele omgevingen. Hiermee wordt het beheer en de analyse van SAP-software en -applicaties verbeterd en geoptimaliseerd, waar ze ook draaien in de open hybride cloud.

Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions heeft een certificering ontvangen van het SAP Integration and Certification Center (SAP ICC) voor het SAP S/4HANA en het SAP NetWeaver® technologieplatform als High Availability-oplossing om de ongeplande downtime van implementaties te verminderen. De Red Hat Enterprise Linux High Availability Add-On, die bij Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions wordt geleverd, biedt een op standaarden gebaseerde aanpak om de betrouwbaarheid van SAP-applicaties te verbeteren in zowel on-premise- als cloudomgevingen. Aanvullende functies zijn onder meer live kernelpatching en mogelijkheden voor in-place-upgrades voor kritieke Common Vulnerabilities and Exposures (CVE's) om downtime voor productie-implementaties tot bijna nul te reduceren.

Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions omvat ook Red Hat System Roles for SAP, een verzameling Ansible-modules Een verzameling van Ansible-modules, die de levering van geoptimaliseerde omgevingen voor specifieke gebruikersbehoeften kunnen verbeteren. Deze rollen kunnen worden gebruikt om systemen voor SAP HANA en SAP NetWeaver sneller te configureren, zowel op afstand als lokaal, waarbij veel van de initiële systeem set-up taken worden geautomatiseerd.

Nu de ondersteuning voor veel traditionele SAP-implementaties in 2027 afloopt, worden organisaties geconfronteerd met de vraag hoe zij kritieke workloads kunnen overhevelen naar SAP S/4HANA en SAP HANA. Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions biedt een voor organisaties geteste basis voor grootschalige migraties en voor verschillende IT-footprints. Dit helpt bij operationele veranderingen en nieuwe implementaties en daarnaast om de impact op de bedrijfsvoering te minimaliseren. Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions fungeert ook als fundament voor het open hybride cloudportfolio van Red Hat. Dit biedt een kant-en-klare route naar de adoptie van aanvullende cloud-native of op automatisering gebaseerde oplossingen, zoals Red Hat OpenShift, het toonaangevende enterprise Kubernetes-platform, of Red Hat Ansible Automation Platform, geschikt voor IT-teams die hun hybrid cloud-infrastructuur en datacenter-omgevingen verder willen optimaliseren en schalen.

Red Hat is partner in het SAP PartnerEdge®-programma. Als zodanig is het bedrijf in staat om softwareapplicaties te bouwen, op de markt te brengen en te verkopen bovenop het marktleidende technologieplatforms van SAP. Het SAP PartnerEdge-programma biedt de tools, voordelen en ondersteuning om snel en kosteneffectief hoogwaardige, baanbrekende applicaties te bouwen die tegemoetkomen aan specifieke zakelijke behoeften. Het programma biedt toegang tot alle relevante SAP-technologieën onder een enkel, wereldwijd contract.

Een gratis proefversie van Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions is nu beschikbaar in de SAP Store. Ga voor meer informatie naar store.sap.com.

Quotes

Stefanie Chiras, senior vice president en general manager, Red Hat Enterprise Linux, Red Hat
"Linux is het fundament voor het heden en de toekomst van SAP HANA en SAP S/4HANA implementaties. Red Hat Enterprise Linux for SAP Solutions is gebouwd op ons toonaangevende enterprise Linux-platform en stelt organisaties in staat om SAP-workloads eenvoudiger te migreren met behoud van implementatie-uptime en bedrijfskritische systemen. Nu ons intelligente Linux-besturingssysteem beschikbaar is in de SAP Store, kunnen nog meer organisaties de basis leggen voor toekomstige innovatie en groei van hun dienstverlening met Red Hat's open hybrid cloudportfolio."

###

Aanvullende informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat is een toonaangevende leverancier vanopensourcesoftwareoplossingenvoor bedrijven. Het gebruikt een community-gedreven benadering om betrouwbare en hoogwaardige Linux-, hybridecloud-, container- enKubernetes-technologieën te leveren. Red Hat helpt klanten nieuwe en bestaande IT-toepassingen te integreren,cloud-native applicaties te ontwikkelen, te standaardiseren op hun toonaangevende besturingssysteem en complexe omgevingen te automatiseren, beveiligen en beheren. De bekroonde support-, training- enconsultingdienstenmaken van Red Hat een vertrouwde adviseur van deFortune500. Als een strategische partner voorcloudleveranciers, systeemintegrators, applicatie-leveranciers, klanten enopensourcecommunity's, helpt Red Hat organisaties zich voor te bereiden op de digitale toekomst.

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company or its parent International Business Machines Corporation (NYSE:IBM) may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, the Red Hat logo, JBoss, Ansible, Ceph, CloudForms, Gluster and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. The OpenStack Word Mark is either a registered trademark/service mark or trademark/service mark of the OpenStack Foundation, in the United States and other countries, and is used with the OpenStack Foundation's permission. Red Hat is not affiliated with, endorsed or sponsored by the OpenStack Foundation, or the OpenStack community.

SAP and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE in Germany and other countries. Please see https://www.sap.com/copyright for additional trademark information and notices. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies.

Any statements in this release that are not historical facts are forward-looking statements as defined in the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties described in SAP’s filings with the U.S. Securities and Exchange Commission, including its most recent annual report on Form 20-F, that could cause actual results to differ materially from expectations. SAP cautions readers not to place undue reliance on these forward-looking statements which SAP has no obligation to update and which speak only as of their dates.
Laatste van Red Hat
Red Hat sluit zich aan bij OS-Climate

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Red Hat versterkt automatisering van hybride cloudomgevingen met nieuwste versie van Red Hat Advanced Cluster Management voor Kubernetes
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Lubbers De Jong

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks