www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Nieuwe Webex-innovaties voor hybride samenwerken

• Webex blijft zich innoveren, en heeft sinds september meer dan 800 nieuwe functies geïntroduceerd.
  • De geheel nieuwe Webex Suite, met een nieuwe look en feel, ondersteunt hybride samenwerking.
  • Door de integratie van Slido’s mogelijkheden voor publieksbetrokkenheid en interactie, en binnenkort ook Socio’s tools voor beheer van hybride evenementen is Webex het uitgebreidste evenementenplatform voor elk fysiek, virtueel of hybride evenement.
Amsterdam, 8 juni 2021 —Vandaag kondigt Cisco een geheel nieuwe Webex Suite met innovaties aan voor hybride werken en evenementen, met ongeëvenaarde flexibiliteit en personalisatie voor iedereen.

Aan 98 procent van de toekomstige vergaderingen zal naar verwachting ten minste één deelnemer op afstand deelnemen. Deze hybride manier van werken (een combinatie van werken op afstand en persoonlijke interacties) heeft langdurige gevolgen voor de werkcultuur. Dit vereist een bredere investering – buiten de traditionele vergaderruimte – om te kunnen voldoen aan de nieuwe eisen die hybride werknemers stellen.

"De samenwerkingsmogelijkheden van Cisco zijn zeer essentieel voor onze klanten", aldus Chuck Robbins, CEO van Cisco. "Met alle integraties die het Webex team heeft toegevoegd - 800 nieuwe functies en Webex-apparaten sinds september - hebben we echt de meest uitgebreide oplossing voor vergaderingen, oproepen, berichten en evenementenbeheer op de markt, waarmee we de toekomst van hybride werk realiseren."

"Om succesvol te zijn in het tijdperk van hybride werk, moeten organisaties ervoor zorgen dat hun oplossingen flexibel, inclusief, ondersteunend en veilig zijn en dat ze gemakkelijk door IT aan de backend beheerd kunnen worden", aldus Jeetu Patel, senior vice president en algemeen manager van Cisco Security en Collaboration. "De geheel nieuwe Webex Suite zorgt ervoor dat elke werknemer die hybride werkt gehoord wordt en gelijke kansen heeft."

Nieuwe Webex verbeteringen zijn onder meer:
  • Meer voor minder: De geheel nieuwe Webex Suite is de eerste suite in de branche voor hybride werk die vergaderingen, oproepen, berichten, polls en evenementen combineert in één aanbod voor een tot 40 procent lagere prijs dan een à-la-carte service.
  • Webex rebranding: De nieuwe Webex-identiteit en het nieuwe logo zijn zojuist onthuld.
  • End-to-End evenementen: Een compleet platform voor het uitvoeren en beheren van digitale evenementen. De volledige mogelijkheden van de eerste volledige evenementervaring op schaal zullen beschikbaar zijn na de voltooiing van de Socio-acquisitie.
  • Publieksinteractie tools: Polls, quizzen, Q&A’s en meer, mogelijk gemaakt door Slido, zijn de eerste oplossingen voor publieksbetrokkenheid in de branche en zijn geïntegreerd in alle samenwerking opties. Polls zijn vanaf nu beschikbaar in vergaderingen en zullen binnenkort ook beschikbaar zijn voor evenementen.
  • My Voice Only – audio-intelligentie: Voortbouwend op onze leidende achtergrondruis-reductie en de verbetering van spraak in Webex, hebben gebruikers nu nieuwe mogelijkheden voor spraakoptimalisatie in de online en gedeelde werkruimten via My Voice Only. Dit helpt om achtergrondgeluid te elimineren, inclusief stemmen van mensen op de achtergrond, en de focus uitsluitend te leggen op de hoofdspreker. My Voice Only is in augustus 2021 wereldwijd beschikbaar.
  • People Focus - Camera-intelligentie: People Focus, is eerder dit jaar aangekondigd en wordt in 2021 aan Webex toegevoegd. People Focus maakt gebruik van machine learning en AI-technologie om deelnemers aan een meeting die over een vergaderruimte verspreid zijn individueel te re-framen, zodat deelnemers op afstand zich meer verbonden voelen en iedereen in de vergadering kan profiteren van lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen en meer.
  • Next-level apparaten: De Webex Desk biedt een krachtig alles-in-één samenwerkingsapparaat dat is ontworpen voor op het bureau op het werk of thuis. De samenwerkingservaring is ook beschikbaar met de moderne Touch interacties via RoomOS, dat workflows combineert, evenals met het Webex Assistant Skills-platform dat een groot aantal spraakgestuurde extensies biedt om eenvoudig meer bedieningselementen, inhoud en applicaties voor Webex apparaten te integreren.
  • Veilige ervaringen: Real-time preventie van gegevensverlies voor Webex is beschikbaar in messaging. Dit blokkeert en verwijdert automatisch vertrouwelijke informatie. Met deze realtime preventie van gegevensverlies kunnen gebruikers voorkomen dat geclassificeerde informatie in de cloud wordt opgeslagen in plaats van inhoud te verbergen of te verwijderen nadat deze is geplaatst. Bovendien kunnen Webex-gebruikers binnen de EMEAR-regio (Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Rusland) hun inhoud hosten en verwerken binnen de EU en profiteren van onze versterkte opties voor end-to-end encryptie, waaronder het uitbreiden van onze end-to-end codering met end-to-end geverifieerde identiteit. Met andere woorden, klanten hoeven niet te kiezen tussen bruikbaarheid en veiligheid, ze krijgen beide.

EINDE PERSBERICHT

Download hier afbeeldingen

Aanvullende Bronnen
Beschikbaarheid
  • De volledige Webex Suite is vanaf vandaag verkrijgbaar en zal 40 procent lager geprijsd zijn dan a-la-carte opties.
  • Webex Desk komt later deze maand beschikbaar.
Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is de wereldwijde leider in technologie die het internet aandrijft. Cisco creëert nieuwe mogelijkheden door uw applicaties opnieuw uit te vinden, uw gegevens te beveiligen, uw infrastructuur te transformeren en uw teams in staat te stellen om een wereldwijde en inclusieve toekomst te creëren. Ontdek meer op The Network en volg ons op Twitter.

Cisco en het Cisco-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Cisco en/of zijn dochterondernemingen in de VS en andere landen. Een lijst met handelsmerken van Cisco is te vinden op www.cisco.com/go/trademarks. Genoemde handelsmerken van derden zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Het gebruik van het woord partner impliceert geen partnerschapsrelatie tussen Cisco en een ander bedrijf.
Laatste van Cisco
Eerste Cisco DevNet-gecertificeerde partner in Nederland: Routz

Challenge the Cyber helpt jonge cybersecuritytalenten uit te blinken

De onzichtbare wereld van Wi-Fi