Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Vertiv organiseert Data Center Cooling Innovation Forum

Experts aan het woord over het groeiende belang van koeltechnologieën in Noord-Europese datacentermarkt

Breda – Op donderdag 10 juni 2021 om 13.00 uur organiseert Vertiv (NYSE: VRT), wereldwijde leverancier van bedrijfskritische infrastructuur en connectiviteitsoplossingen, het virtuele Data Center Cooling Innovation Forum. Tijdens dit event nemen datacenteranalisten en experts de actuele ontwikkelingen en trends in de Noord-Europese datacentermarkt door. Zij delen hun ervaringen en overwegingen voor toekomstige implementaties van koeloplossingen. Daarnaast geeft het panel inzicht in de nieuwste innovaties, zoals de meest recente vloeistofkoelingstechnologie.

Data Center Cooling Innovation Talkshow
De pandemie heeft geleid tot een versnelling van de digitale transformatie. Voor de datacenterindustrie heeft zich dat vertaald in een snelle groei. Wat dit precies betekent voor de Noord-Europese datacentermarkt wordt uitgelegd door Penny Madson-Jones, directeur EMEA Data Center Research bij CBRE. Karsten Winther, commercieel directeur EMEA bij Vertiv, zet de vraag centraal of datacenters zijn voorbereid op de innovaties van morgen. Verder zal Ali Moinuddin, Managing Director bij Uptime Institute, dieper ingaan op de vraag wanneer koeling binnen datacenters een rol gaat spelen. Alexander de Flon Rønning, Design & Product Manager bij Green Mountain, vertelt meer over hun nieuwe innovaties in duurzame datacenterkoeling en sluit hiermee de talkshow af.

Vertiv Leadership Talk
Het tweede deel van het programma is de Vertiv Leadership Talk. Deelnemers worden door middel van AR door Vertiv-experts rondgeleid langs meerdere innovaties op het gebied van technologische toepassingen voor datacenters, waaronder gekoelde waterunits, outdoor package en vloeistofkoelingsoplossingen.

Aanmelden
Deelnemers kunnen zich gratis aanmelden om in gesprek te gaan met datacenteroperators, professionals, beleidsmakers en technologische innovators om erachter te komen wat de toekomst ons brengt op het gebied van koelingssystemen voor datacenters. Schrijf je hier in voor het live event, gevolgd door een Q&A en netwerksessies.

Het volledige programma vind je hier: https://www.datacenter-forum.com/events/online-event-cooling-innovation/2021.
Laatste van Vertiv

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric