Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

True legt betrouwbare basis voor groei digital commerce bedrijf Propellor

Samen met Dell Technologies ontwikkelde True unieke Azure Stack HCI switchless 4 AX-node set-up

Amsterdam – True, managed hostingprovider voor geoptimaliseerde web- en digitale werkplekomgevingen en onderdeel van Broad Horizon, heeft voor Propellor een betrouwbare basis gelegd voor de groei van het klantenbestand en de uitbouw van digitale services. Dit deed True in samenwerking met Dell Technologies. De twee partijen ontwikkelden samen een unieke Dell EMC Azure Stack HCI switchless 4 AX-node set-up. De combinatie van hardware en software van deze IT-infrastructuur is speciaal samengesteld om het applicatielandschap van Propellor optimaal te laten performen. True is wereldwijd de eerste partij die deze configuratie op deze manier heeft draaien.

Stabiele, snelle en schaalbare IT voor optimale klantervaring
Propellor, een B2B digital commerce bedrijf, helpt bedrijven bij het digitaliseren van hun sales- en orderprocessen. Omdat in de B2B-markt elke eindklant een eigen portfolio met verschillende prijzen heeft, ondersteunt het platform van Propellor complexe orders met hoge volumes. De onderliggende infrastructuur is bepalend voor het succes van klanten. Om een optimale infrastructuur te garanderen maakt Propellor gebruik van de managed services van True, wat zorgt voor een stabiele, snelle en schaalbare IT-infrastructuur als fundament voor een optimale klantervaring in de front- en backend.

Geen downtime
Jans Graver, Chief Revenue Officer en mede-eigenaar van Propellor B2B digital commerce: “De portals die we ondersteunen zijn enorm complex. Om onze klanten optimaal te bedienen zijn hoge performance en snelheid van belang. Bovendien breiden we de functionaliteit van ons platform steeds verder uit, dus we moeten snel kunnen opschalen. In de zoektocht naar een goede technologiepartner was daarom het belangijkste criterium dat de infrastructuur altijd moet werken.”

Kilian Drewel, product marketeer bij True: “De keuze voor de Azure Stack HCI switchless 4 AX-node set-up biedt diverse voordelen binnen één omgeving. Zo is de redundantie in het platform zelf opgelost. Als er onverwacht een node uitvalt, wordt deze razendsnel overgenomen. Op deze manier wordt continuïteit gewaarborgd. Verder zijn storage, network en compute op basis van het HCI-concept maximaal verweven op één host. We zijn trots om samen met Dell Technologies deze unieke set-up te hebben ontwikkeld en de eerste hostingpartij te zijn die de set-up in deze vorm draaiende heeft.”

Service en proactiviteit
Naast de technische resources ligt de meerwaarde van True volgens Graver onder andere in het hoge serviceniveau. Graver: “De proactieve en continue service van True zorgt ervoor dat wij geen omkijken hebben naar de IT-infrastructuur. Het team van True monitort onze omgeving en is constant aan het finetunen en optimaliseren. Dit geeft ons de kans om onze software te verbeteren en verbreden. We benutten alle beschikbare capaciteit voor softwareontwikkeling om onze klanten nog beter digitaal te ondersteunen, omdat we daarmee onze onderscheidende positie in de markt behouden.”

Meer weten over de samenwerking tussen True, Dell Technologies en Propellor? Lees het volledige verhaal hier: https://www.true.nl/dellemc/azure-stack-hci-case/

Over Propellor
Propellor is opgericht met het doel B2B sales en orderprocessen te digitaliseren. Propellor is een compleet e-commerce platform met daarin onder andere een PIM, order en quote editor, marketing automation, klantspecifieke pricing en selfservice portal functionaliteit. Binnen inkoop- en verkoopprocessen worden traditioneel veel verschillende offline- en online channels ingezet waarbij gemiddelde foutmarges van 17% geen uitzondering zijn.

Via het Propellor platform worden al deze processen samengebracht en gedigitaliseerd zodat de foutmarges en admin naar nul worden teruggebracht. https://www.propellor.eu/
Laatste van True (Broad Horizon)
Marilou van Doorn aangesteld als nieuwe CEO True

True legt betrouwbare basis voor groei digital commerce bedrijf Propellor

Daniel de Groot aangesteld als CCO van True
True (Broad Ho.. contact

Logo True (Broad Horizon)

True (Broad Ho.. sociaal

True (Broad Ho.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle