www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: ItsaRep

Dataiku nu beschikbaar op de Microsoft Azure Marketplace

Microsoft Azure-klanten overal ter wereld hebben nu toegang tot Dataiku, waardoor grote en kleine bedrijven eenvoudig gebruik kunnen maken van de kracht van AI

Dataiku, een van 's werelds leidende AI- en machine learning-platforms, kondigt aan dat het vanaf vandaag beschikbaar is via de Microsoft Azure Marketplace, een online winkel die applicaties en services biedt voor gebruik op Azure. Deze beschikbaarheid opent de deur voor Azure-klanten om te profiteren van de gebruiksvriendelijke visuele interface van Dataiku. Met deze interface kunnen klanten data pipelines ontwikkelen, data voorbereiden en machine learning-modellen in hun cloud bouwen en implementeren.

Azure-klanten kunnen nu Dataiku - voorloper op het gebied van AI en ondersteuning voor elastic cloud computing - aanschaffen met behulp van bestaande overeenkomsten met en budgetten voor de clouddiensten van Azure. Hierdoor kunnen klanten zonder juridische rompslomp starten met het gebruik van AI op enterprise-niveau. “AI en cloud vormen een echt goede combinatie”, zegt Florian Douetteau, CEO van Dataiku. “Met Dataiku in de Azure Marketplace denken we dat meer organisaties de kracht van AI in de cloud kunnen benutten om slimmere, snellere beslissingen te nemen, betere klantervaringen te leveren en belangrijke bedrijfsprocessen te automatiseren.”

Integratie met storage en services
De beschikbaarheid van Dataiku in de Azure Marketplace zorgt er ook voor dat het platform volledig is geïntegreerd met Azure-storage en -services. De push-down-architectuur en elastische integraties van Dataiku maken gebruik van native cloud computing-resources om zowel taken naar cloud computing-bronnen zoals Spark en Kubernetes over te zetten, als automatisch rekenresources in te zetten voor de datavoorbereiding, model building en modelscoringtaken. Zo betalen klanten alleen voor wat ze nodig hebben.

Klanten die Dataiku via Azure gebruiken, hebben toegang tot gegevens die zijn opgeslagen op Azure. Ze kunnen datapijplijnen en machine learning-processen opschalen door gebruik te maken van rekenclusters. Ook kunnen ze datasets die zijn opgeslagen in SQL-databases verbinden, visualiseren, transformeren en analyseren en kunnen ze gebruikmaken van een breed scala aan Microsoft-technologieën. Hieronder valt het voorbereiden, modelleren en exporteren van gegevens naar Power BI, het gebruik van Azure Cognitive Services om vooraf getrainde NLP- en computervisiemodellen toe te passen, en het ontwikkelen van Dataiku-plug-ins met behulp van Visual Studio Code.

Jake Zborowski, General Manager, Microsoft Azure Platform bij Microsoft: "We heten Dataiku van harte welkom op de Microsoft Azure Marketplace, een plek waar onze partners hun cloudklanten van over de hele wereld ontmoeten. Azure Marketplace helpt bedrijven die op zoek zijn naar innovatieve, cloud-based oplossingen met het vinden van partners die deze oplossingen, klaar voor gebruik met Azure, aanbieden.”

De Azure Marketplace is een online markt voor het kopen en verkopen van cloudoplossingen die gecertificeerd zijn om op Azure te draaien. De Azure Marketplace helpt bedrijven die op zoek zijn naar innovatieve, cloudgebaseerde oplossingen in contact te brengen met partners die kant-en-klare oplossingen hebben ontwikkeld.

Lees meer over Dataiku op de site van de Azure Marketplace.
Laatste van Dataiku
Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Dataiku en Rabobank versterken samenwerking voor meer AI-innovatie in bankensector

Dataiku nu ook beschikbaar via AWS Marketplace
Dataiku contact

Logo Dataiku

Dataiku sociaal

Dataiku tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.