Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Ultiem gamen over het netwerk van Nederland

Microsoft en KPN sluiten exclusieve game-deal

Groot nieuws voor alle Nederlandse gamers. Dankzij een exclusieve samenwerking tussen KPN en Microsoft kunnen zij vanaf deze maand meer dan 100 geweldigde games spelen met Xbox Game Pass Ultimate op Xbox consoles, Windows 10 pc's, mobiele telefoons en tablets via Xbox Cloud Gaming (bèta). De samenwerking biedt gamers in Nederland de mogelijkheid om games te spelen waar ze maar willen, wanneer ze maar willen, op de manier die ze willen, via het krachtige netwerk van KPN.

Eerste Nederlandse netwerkprovider biedt cloudgaming aan
De gamingindustrie is de snelst groeiende entertainmentmarkt van de wereld, met als een van de nieuwste innovaties game-abonnementen die gaming via de cloud ondersteunen. Hierdoor eisen gamers steeds vaker hoogwaardige netwerkverbindingen, zowel thuis als op locatie. Als hoofdsponsor van de eDivisie en launching partner van E-Oranje heeft KPN een langdurige relatie met gamend Nederland. Deze exclusieve samenwerking met Microsoft plaatst gamers op de eerste rij bij KPN. Mede dankzij 5G en glasvezel voldoet KPN’s netwerk van Nederland aan de behoefte van de meest veeleisende gamers. Vanaf deze maand kunnen KPN klanten hun abonnement uitbreiden met Xbox Game Pass Ultimate, waarmee ze meer dan 100 games kunnen spelen, van Forza Horizon 4 tot Minecraft Dungeons en blockbuster-titels van Xbox partners, op console, pc of mobiele telefoons en tablets via Xbox Cloud Gaming (bèta).

Overal supersnel gamen via 5G
Jean-Pascal Van Overbeke, lid van de Raad van Bestuur van KPN en zelf een fervent gamer: “Gaming en e-sports zijn de afgelopen jaren steeds populairder geworden bij onze klanten. Een snelle en stabiele internetverbinding is hiervoor belangrijk. We zijn trots dat we onze krachten met Microsoft kunnen bundelen om op deze manier onze klanten te voorzien van de ultieme game ervaring. Dankzij glasvezel en ons uitgebreide 5G netwerk maken we gamen nu toegankelijk voor iedereen, overal.”

Nicholai Hamre, Xbox Category Lead bij Microsoft, voegt daaraan toe: “We zijn erg enthousiast over de samenwerking met KPN. Xbox Game Pass Ultimate biedt een samengesteld aanbod van meer dan 100 geweldige games, waaraan voortdurend nieuwe games worden toegevoegd. Je kunt ze rechtstreeks spelen op Xbox consoles, Windows 10 PCs of mobiele telefoons en tablets via Xbox Cloud Gaming (bèta). We kunnen niet wachten om enkele van de fantastische games die beschikbaar zijn met Xbox Game Pass Ultimate aan de Nederlandse consument te laten zien via het netwerk van Nederland.”

Xbox Game Pass Ultimate
Xbox Game Pass Ultimate is een gebruiksvriendelijk abonnement voor mobiele telefoons en tablets, Xbox consoles en Windows 10 pc's. Het biedt voor elk wat wils: innovatieve titels van onafhankelijke ontwikkelaars tot blockbuster games van middelgrote tot grote uitgevers en toegang tot games van Xbox Game Studios, vanaf de dag van lancering. Met Xbox Game Pass Ultimate kunnen gamers genieten van hun nieuwe favoriete game, Xbox Live Gold, Xbox Cloud Gaming (bèta) en een EA Play-lidmaatschap voor een lage maandprijs.

Over KPN
KPN is al bijna 140 jaar de toonaangevende leverancier van telecommunicatie en IT-diensten in Nederland. Elke Nederlander gebruikt dagelijks direct of indirect het KPN-netwerk, van de glasvezelverbindingen in de grond tot de pinautomaten in een winkel of de matrixborden boven de snelweg. Via het netwerk van Nederland, waar KPN continu in investeert door de aanleg van glasvezel en de uitrol van bijvoorbeeld het nieuwe mobiele 5G-netwerk, bedient KPN consumenten en zakelijke klanten met diensten voor telefonie, data, televisie, internet-of-things, cloud, werkplekken en security. KPN heeft een open netwerk waarover ook andere providers diensten aanbieden. Meer informatie op www.kpn.com

Over Microsoft
Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) maakt digitale transformatie mogelijk voor de 'intelligent cloud' en de 'intelligent edge'. Haar missie is om elke persoon en elke organisatie op de planeet in staat te stellen meer te bereiken.
Laatste van Microsoft
Xbox onthult zijn grootste exclusieve games line-up ooit

Ultiem gamen over het netwerk van Nederland

Logo People First Group