www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Young_Coders lanceert doorbraak in tech educatie

Maatwerkopleidingen met persoonlijke begeleiding en échte aandacht voor ontwikkeling, gecombineerd met flexibele E-learning waar en wanneer je wil

De Young_Coders Academy is dé oplossing voor de nieuwe manier van leren. Continu blijven leren en jezelf ontwikkelen is geen luxe meer, maar noodzaak. Zeker gezien de snelle technologische ontwikkelingen. Dit betekent ook dat je leeromgeving flexibel en altijd beschikbaar moet zijn en dat de lesstof goed bij je leerdoel moet passen. De Young_Coders Academy biedt een oplossing om overal en altijd te kunnen leren op de manier waarop jij dat wilt en wanneer je wilt. Deze oplossing is uitermate geschikt voor organisaties die hun medewerkers willen laten kennismaken met het “leven-lang-lerenprincipe”. Als organisatie bepaal je welke trainingen voor wie nodig zijn en hoe deze vormgegeven moeten worden.  Zo creëert jouw organisatie een eigen online Academy die ook nog eens volledig “branded” kan worden opgeleverd, inclusief een eigen mobiele app voor iOS en Android! De Young_Coders Academy is vanaf nu beschikbaar.

De Young_Coders Academy brengt een viertal les-elementen samen die gecombineerd een doorbraak vormen in de EdTech (Educational Technology):
  • Echte docenten die cursisten 1 op 1 kunnen begeleiden. Zowel online als in persoon.
  • Opleidingen die via de nieuwste mobiele technologieën altijd beschikbaar zijn, zelfs als er even geen internet beschikbaar is.
  • Maatwerk opleidingstrajecten, toegespitst op kennisniveau en gebruikte technology stack.
  • Community driven. Elke lesgroep heeft zijn eigen omgeving waarin kennis en ervaringen kunnen worden gedeeld en waar de docenten laagdrempelig benaderd kunnen worden.

Doorbraak in tech educatie

Door de combinatie van deze bewezen lestechnieken ontstaat er een nieuwe vorm van lesgeven. De voordelen van een echte docent die persoonlijk met jou mee kan kijken, je opdrachten na kan kijken en jou kan begeleiden om je leerdoel te behalen, gecombineerd met de flexibiliteit van een 24/7 beschikbare mobiele lesomgeving. Een doorbraak in tech educatie. Daarnaast zijn onze lestrajecten volledig gebaseerd op maatwerk. Uiteraard kun je een volledige training volgen, maar je kunt er ook voor kiezen om trainingen te combineren, specifieke onderwerpen uit te lichten of zelfs een volledig lespakket op maat te laten maken. Communiceer met je teamleden en docenten en werk samen aan opdrachten. Een unieke leservaring!

Eerste Academies uitgerold

Inmiddels worden de eerste Academy omgevingen al uitgerold, waaronder de FIWARE Academy Nederland. Opdrachtgever Yvonne Kemmerling namens de Future City Foundation:

"Samen gaan we de FIWARE Academy opzetten en zo de IT-talenten van de toekomst opleiden."

De Future City Foundation deelt de visie van Young_Coders, om zelf professionals op te leiden in plaats van eindeloos te zoeken naar het welbekende schaap met vijf poten.
In co-creatie met de Future City Foundation heeft Young_Coders de FIWARE Academy opgericht. In deze branded Academy omgeving worden professionals praktisch geschoold in de wereld van de slimme digitale stad.

"Professionals die deze opleiding volgen bouwen aan de toekomst van het Internet of Everything." – Kasim Gül, Hoofddocent van Young_Coders.
Is jouw organisatie klaar om te starten met een leven lang leren en ontwikkelen? Neem dan contact op met Young_Coders en start met je eigen Academy of download de factsheet
Laatste van Young_Coders
Amersfoortse start-up beste IT-opleider van Nederland?

Young_Coders lanceert doorbraak in tech educatie

Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team
Young_Coders contact

Logo Young_Coders

hello@youngcoders.nl
  youngcoders.nl
Young_Coders sociaal

Young_Coders tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo