Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: ItsaRep

Western Digital’s nieuwe geïntegreerde flash-platform vormt basis voor moderne slimme, mobiele technologieën

Verticale integratiemogelijkheden maken de ontwikkeling van speciaal gebouwde UFS 3.1-oplossingen mogelijk om de kansen van groeiende mobiliteit te benutten

Western Digital Corp. introduceert tijdens het Flash Perspectives Event een nieuw embedded flash-platform voor Universal Flash Storage (UFS) 3.1. Het platform vormt de basis voor de verdere ontwikkeling van nieuwe toepassingen op het gebied van mobiliteit, automotive, IoT, augmented en virtual reality, drones en andere opkomende technologieën die de manier waarop we leven, werken en spelen hervormen.

Het nieuwe UFS 3.1-platform van Western Digital speelt in op het ‘altijd aan, altijd verbonden en altijd beschikbaar’ adagium. Het platform is gebaseerd op de JEDEC-compatibele UFS 3.1-specificatie, en biedt de snelheid, betrouwbaarheid en veelzijdigheid die nodig is om kleine, dunne en lichtgewicht oplossingen te kunnen bouwen. Door gebruik te maken van de verticale integratiemogelijkheden om NAND, firmware, controllers, software en stuurprogramma's te optimaliseren, kan Western Digital op efficiënte wijze specifiek gebouwde oplossingen ontwerpen voor een verscheidenheid aan markten, waaronder mobiel, IoT en automotive - allemaal gebruikmakend van een gemeenschappelijke UFS 3.1-architectuur.

"We staan nog maar aan het begin van de ontwikkeling van diensten, technologieën en apparaten rond mobiliteit, maar één ding is duidelijk: flash-opslag staat centraal in het succes ervan", zegt Huibert Verhoeven, senior vice president Automotive, Mobile and Emerging, Flash Business bij Western Digital. "Met ons nieuwe UFS 3.1-platform openen we nieuwe deuren, en we zien uit naar de voortzetting van onze samenwerking met klanten en hen te helpen bij het ontwerpen, differentiëren en toevoegen van waarde aan hun oplossingen."

Western Digital heeft al producten ontwikkeld op basis van dit platform, te beginnen met een nieuwe reeks mobiele en consumenten-toepassingen, en werkt samen met zijn hardware-ecosysteempartners om ook toekomstige oplossingen op basis van dit platform te ontwikkelen. Het bedrijf verwacht in het tweede kwartaal van dit jaar producten op de markt te brengen.

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digital herontwikkelt harde schijf en zet nieuwe mijlpaal in schrijfdichtheid

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD

Western Digital introduceert UFS 3.1 mobiele opslagoplossing voor 5G-smartphones
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric