www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Western Digital breidt WD_BLACK gamingportfolio uit met drie nieuwe SSD’s

Nieuwe SSD’s bieden de snelheid en capaciteit die gamers nodig hebben voor snelle toegang tot hun favoriete games

Western Digital Corp. introduceert tijdens het Flash Perspective event drie nieuwe WD_BLACK SSD's, waarmee het gamers voorziet van snelle, krachtige opslagoplossingen om hun pc- en console game-ervaring te upgraden. De nieuwe producten zijn WD_BLACK SN750 SE NVMe SSD met PCIe Gen4, WD_BLACK D30 Game Drive SSD voor next-gen consoles zoals PlayStation 5 en WD_BLACK D30 Game Drive SSD voor Xbox.

Geoff Keighley, game journalist en gastheer van The Game Awards, sprak tijdens het Flash Perspective event: “In de afgelopen jaren zijn de graphics van meeslepende game-werelden intenser geworden. Flash-technologie is van cruciaal belang geworden voor het verbeteren van de spelervaring. Gamers hebben niet alleen meer opslagruimte nodig, ze hebben ook snelheid nodig voor snelle toegang, zodat ze direct in de indrukwekkende virtuele werelden kunnen stappen en games kunnen ervaren zoals ze bedoeld zijn.”

De nieuw aangekondigde WD_BLACK gaming producten zijn:

WD_BLACK SN750 SE NVMe SSD
Met de WD_BLACK SN750 SE NVMe SSD kunnen enthousiaste gamers hun pc of laptop game-ervaring naar een hoger niveau tillen. De DRAM-loze interne SSD maakt gebruik van PCIe Gen4-technologie (met ondersteuning voor PCIe Gen3) om leessnelheden tot 3600 MB/s te leveren. De SSD verbruikt tot 30 procent minder stroom dan zijn voorganger. Laptop-gamers profiteren dus van een langere speeltijd tussen oplaadmomenten. Het meegeleverde WD_BLACK Dashboard bewaakt de status van de SSD en optimaliseert de topprestaties in de gaming-modus, zelfs tijdens het streamen.

WD_BLACK D30 Game Drive SSD
De WD_BLACK D30 Game Drive SSD stelt console-gamers in staat de laadtijden van games te minimaliseren en games snel te starten. De compacte high-performance SSD levert leessnelheden tot 900 MB/s. Dankzij de uitgebreide opslag tot 2 TB kunnen gamers meer spellen behouden. De SSD is ontworpen als perfecte aanvulling op de volgende generatie consoles. Dankzij de standaard kan de drive naast de console geplaatst worden.

WD_BLACK D30 Game Drive SSD voor Xbox
Deze officieel gelicentieerde versie van de WD_BLACK D30 Game Drive SSD is gebouwd om de game-ervaring op Xbox-consoles te verbeteren. De D30 voor Xbox biedt verhoogde snelheden en capaciteit, verpakt in een compact, op de Xbox geïnspireerd ontwerp. Het stelt gamers in staat hun game-bibliotheek verder uit te bouwen of ruimte te maken op hun console voor nieuwe titels, terwijl ze ook legacy Xbox One-favorieten rechtstreeks vanaf de drive kunnen spelen. Bij aankoop is een Xbox Game Pass Ultimate-lidmaatschap van 1 maand inbegrepen, met toegang tot meer dan 100 games voor consoles en pc, plus online console multiplayer.

Prijs en beschikbaarheid
De WD_BLACK SN750 SE NVMe SSD komt met een capaciteit van 250 GB, 500 GB en 1 TB vanaf €67.99. De SSD is nu beschikbaar voor pre-order in de Western Digital Store en zal naar verwachting deze zomer verkrijgbaar zijn bij geselecteerde Western Digital retailers, e-tailers en resellers.

De WD_BLACK D30 Game Drive SSD komt met een capaciteit van 500 GB, 1 TB en 2 TB vanaf €153.99. De drive is nu verkrijgbaar via geselecteerde Western Digital-retailers, e-tailers, resellers en de Western Digital Store.

De WD_BLACK D30 Game Drive SSD voor Xbox wordt geleverd met een capaciteit van 500 GB, 1 TB en 2 TB vanaf €160.99. De drive is beschikbaar voor pre-order in de Western Digital Store en is vanaf juni 2021 verkrijgbaar bij geselecteerde Western Digital-retailers, e-tailers, resellers, systeemintegrators en de Western Digital Sstore.

"WD_BLACK levert een duidelijke en eenvoudige belofte aan gamers: snelle en betrouwbare opslag die hun gameplay verbetert", aldus Rob Soderbery, executive vice president en GM, Flash Business bij Western Digital. "Het WD_BLACK-portfolio biedt diverse door flash aangedreven oplossingen, zodat elke gamer - beginnend of expert - de uitgebreide en indrukwekkende werelden van de meest inventieve games kan verkennen."

imageimage

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digital introduceert UFS 3.1 mobiele opslagoplossing voor 5G-smartphones

Nieuwe Western Digital Ultrastar Edge-servers voor snellere rekenkracht op edge- en afgelegen locaties

Western Digital’s nieuwe geïntegreerde flash-platform vormt basis voor moderne slimme, mobiele technologieën
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric