www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: AxiCom

Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed is nieuwste editie van legendarisch toetsenbord

65%-toetsenbord heeft compacte vorm en gebruikt Razer HyperSpeed Wireless-technologie voor gamen met lage latency

Amsterdam– Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, introduceert de BlackWidow V3 Mini HyperSpeed. Dit toetsenbord biedt de perfecte mix van draadloze technologie en functionaliteit in een compacte behuizing.

De BlackWidow V3 Mini HyperSpeed is ontworpen voor gamers die een minimalistische stijl nastreven of ruimte op hun bureau willen besparen. Het is een 65% gaming-toetsenbord met uitgebreide functies, hoger geplaatste toetsen, pijltjes- en navigatietoetsen voor maximale gebruiksvriendelijkheid, en Razer HyperSpeed Wireless. De BlackWidow V3 Mini HyperSpeed behoudt de functionaliteit van een full-size toetsenbord. Met de toevoeging van HyperSpeed Wireless-technologie wordt gezorgd voor een probleemloze, draadloze verbinding met lage latency in een compacte vormfactor. Dit maakt hem ideaal voor gamen en allround gebruik, ongeacht hoe groot je bureaublad is.

image

“Sinds de lancering in 2010 heeft de BlackWidow-reeks de toon gezet voor gaming-toetsenborden en is deze voortdurend verbeterd met behulp van feedback uit de community”, zegt Alvin Cheung, Senior Vice President van Razers randapparatuur-afdeling. “Sinds de lancering van de Razer Huntsman Mini, kregen we veel verzoeken voor een compact draadloos toetsenbord. Dit heeft geresulteerd in de Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed - compact en draadloos, met behoud van de essentiële toetsen voor zowel gaming als dagelijks gebruik.”

Vrijheid dankzij zijn vorm
Ondanks de kleine afmetingen behoudt de BlackWidow V3 Mini HyperSpeed de meest gebruikte toetsen behalve de standaard alfanumerieke indeling. Dit komt door het slimme ontwerp en de compacte toetsenindeling, waarme ruimte wordt bespaard. De pijltjestoetsen blijven behouden en de navigatietoetsen zijn naar de zijkant van het toetsenbord verplaatst. Gebruikers hebben zo toegang tot de meest gebruikte functies van een full-size toetsenbord, terwijl alle andere functies beschikbaar zijn via secundaire toetsen.

Om te voldoen aan de eisen van minimalistische, draadloze set-ups maakt de BlackWidow V3 Mini HyperSpeed gebruik van Razers nieuwe HyperSpeed Multi-Device Dongle. Hiermee kunnen meerdere compatibele Razer HyperSpeed-toetsenbord en -muizen op de pc worden aangesloten, allemaal via één dongle. Ondersteuning voor de HyperSpeed Multi-Device Dongle is al ingebouwd in veel van Razers HyperSpeed Wireless-producten. De nieuwe dongle helpt de rommel op het bureau verder te verminderen en maakt ook weer een USB-poort vrij beschikbaar.

De BlackWidow V3 Mini HyperSpeed werkt ook met Bluetooth, waardoor probleemloos kan worden geschakeld tussen maximaal drie gekoppelde apparaten. Een USB-C-kabel maakt de verbindingsopties compleet, zodat je hem tegelijkertijd kunt gebruiken en opladen, waarbij het toetsenbord na elke volledige oplaadbeurt tot wel tweehonderd uur meegaat.

image

Boordevol gaming-technologie
De BlackWidow V3 Mini HyperSpeed is ontworpen als een compact toetsenbord, maar biedt nog steeds Razers toonaangevende switch-technologieën. Het toetsenbord is verkrijgbaar in twee uitvoeringen: stille, lineaire Yellow Switches met verbeterde geluiddempers, of tactiele Green Switches voor liefhebbers van het klikgeluid. Het toetsenbord heeft Razer Chroma RGB-verlichting die per toets kan worden aangepast. Daarnaast heeft het toetsenbord stevigere Doubleshot ABS-keycaps met tekens die niet zullen vervagen en extra dikke zijkanten zodat de toetsen langer meegaan.

Met lag-vrije HyperSpeed Wireless-gaming in een compact 65%-formaat, is de Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed het perfecte draadloze gaming-toetsenbord voor elke ruimte, en veelzijdig genoeg voor alle set-ups en dagelijks gebruik.

Over de Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed
·Razer HyperSpeed Wireless-technologie
·Razer HyperSpeed-ondersteuning voor meerdere apparaten
·Verbinding via Razer HyperSpeed Wireless (2.4 Ghz), Bluetooth of USB-C
·Razer Mechanical Switches
·Doubleshot ABS-keycaps
·Levensduur van tachtig miljoen toetsaanslagen
·Razer Chroma RGB-verlichting met 16,8 miljoen kleuropties
·Hybride interne opslag en cloud-opslag – tot vijf profielen
·Razer Synapse 3
·N-key rollover
·Volledig programmeerbare toetsen met directe macro-opname
·Gaming-modus
·1000 Hz Ultrapolling
·Aluminum-constructie

Meer informatie is hier beschikbaar.

Prijs en beschikbaarheid
€189,99 – nu beschikbaar via Razer.com en erkende resellers.
Laatste van Razer Europe
Razer kondigt nieuwe Blade 17 aan met krachtigste Intel-processor tot nu toe in een Razer-laptop

Nieuwe Razer Kishi Universal Gaming Controller for iPhone ondersteunt Xbox Game Pass Ultimate

Razer biedt met nieuwe Raptor 27 's werelds eerste THX-gecertificeerde PC-monitor