www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LVTPR

Extreme vierde jaar op rij genoemd als 2021 Gartner Peer Insights Customer’s Choice for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure

Extreme ziet op beoordelingen gebaseerde erkenning als bewijs van zijn commitment aan een eenvoudigere gebruikerservaring en uitzonderlijke dienstverlening

Amstelveen, 20 mei 2021Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, is voor het vierde jaar op rij genoemd als 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure. Het bedrijf ontving in maart 2021 een beoordeling van 4,7 van de 5 van klanten uit meerdere verticals, inclusief de gezondheidszorg, het onderwijs en de financiële dienstverlening.

Gartner definieert de Wired and Wireless LAN Access Infrastructure-markt als ‘leveranciers die voorzien in vaste en draadloze netwerkhardware en -software die apparaten verbinding laat maken met het vaste of Wi-Fi-netwerk van een bedrijf’. De Gartner Peer Insights Customers’ Choice is gebaseerd op feedback en beoordelingen van eindgebruikers die ervaring hebben met de aanschaf, implementatie en/of het gebruik van het product of de dienst.

Extreme’s Wired and Wireless LAN Access Infrastructure-oplossingen, inclusief ExtremeWireless™-accesspoints, ExtremeSwitching™-technologie en het ExtremeCloud™ IQ-platform, helpen organisaties om netwerkbeheer via de cloud te vereenvoudigen en voorzien in volledige netwerkcontrole. De redenen dat eindgebruikers voor Extreme kozen, zijn uitstekende klantenservice en -support, eenvoudige infrastructuurimplementatie en een centraal overzicht van het netwerk.

Wat klanten van Extreme Networks zeggen:

“ExtremeCloud IQ is heel eenvoudig in gebruik en biedt een intuïtieve gebruikersinterface. Op Wi-Fi-vlak is het een veel betere tool dan traditionele controlled-based systemen. Veel van de geïntegreerde tools bieden extra waarde en inzicht in onze omgeving. We gebruiken Extreme-producten al een aantal jaar en zijn erg tevreden over de performance, bruikbaarheid, het beheer en de support.” – Chief Information Officer, Onderwijs

“Extreme Fabric Connect maakt naadloze integratie mogelijk van end-to-end netwerken. Dankzij de implementatie van fabric-architectuur en next-generation VLAN’s (ISID’s), de end-to-end configuratie, installatie en auto-attach features, is eenvoudig beheer, geavanceerde security en microsegmentatie van netwerkservices mogelijk. Je bent voorgoed overtuigd als je de kracht ervan hebt ervaren.” – National Manager, Network Architecture & Automation, Gezondheidszorg

“Onze ervaring met Extreme is uitstekend. Het besturingssysteem is compleet, intuïtief en stabiel. De hardware is betrouwbaar en zeer flexibel. Het beheerproduct biedt ons één centraal overzicht van ons netwerk. De paar keer dat we ze nodig hadden, waren de supportmedewerkers responsief en kundig. De mensen in onze organisatie staan niet eens stil bij het netwerk. Het is vanzelfsprekend geworden, zoals water of elektriciteit. Ze gaan er gewoon van uit dat het er is en dat het goed werkt.” – Manager, Network Services, Onderwijs

“De afgelopen achttien maanden is Extreme betrokken geweest bij wel veertig netwerkveranderingen/-implementaties voor ons bedrijf. Van het plaatsen van orders tot GTAC-support tijdens meerdere implementaties, Extreme biedt uitstekende klantenservice. Ze stonden klaar om vragen te beantwoorden en te voorzien in procesdocumentatie en oplossingen in het geval van een incident.” – Project Manager, Financiële dienstverlening

“Het gemak waarmee je dankzij Extreme een netwerk afsluit, data beveiligt en data analyseert, is bewonderenswaardig. De kosten waren niet zo belangrijk: het gaat om de kwaliteit van de support, het product en de training. EXOS is fantastisch om mee te werken, je kunt me niet op andere gedachten brengen.” – IT Director, Gezondheidszorg

“ExtremeCloud is een fijne tool voor netwerkbeheer die bijdraagt aan een goede gebruikerservaring met mogelijkheden als access-driven controls en geavanceerde Wi-Fi-controls. De tool maakt gebruik van AI en draadloze-netwerkervaring zonder dat een IT-team alle activiteiten hoeft te monitoren. Het helpt om networkresources te optimaliseren en diagnosticeren om taskflows op het vlak van netwerkbeheer te automatiseren. In zijn geheel is het een zeer geïntegreerde tool die geen complexe set-up of infrastructuur vereist.” – Project Manager, Services

Extreme Networks werd erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Wired and Wireless LAN in 2018, 2019 en 2020. Ook is het bedrijf drie jaar op rij erkend als Leader in het Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure.

Aanvullende quotes

Ed Meyercord, President en CEO van Extreme Networks, Inc.
“Extreme is bevoorrecht om voor het vierde jaar op rij te worden erkend als Gartner Customers’ Choice. Een van de beste graadmeters van ons succes is de reactie van eindgebruikers. Extreme is ervan overtuigd dat netwerkbeheer moeiteloos moet zijn. We stellen feedback van gebruikers dan ook zeer op prijs, en zijn vereerd als ze aangeven dat hun gehele organisatie erop is vooruitgegaan doordat ze eenvoudiger het meeste uit hun netwerk kunnen halen.”
Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. ( EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook

Extreme Networks, ExtremeSwitching, ExtremeRouting, Extreme Fabric Connect en het logo van Extreme Networks zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken die hierin worden getoond zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Over Peer Insights
Peer Insights is een online platform met beoordelingen en reviews van IT-software en -diensten die worden geschreven en gelezen door IT-professionals en technologiebeslissers. Het doel is om IT-leiders te helpen meer inzichtelijke aankoopbeslissingen te nemen en technologieleveranciers te helpen hun producten te verbeteren door objectieve, onbevooroordeelde feedback van hun klanten te ontvangen. Gartner Peer Insights omvat meer dan 70.000 geverifieerde beoordelingen in meer dan 200 markten. Ga voor meer informatie naar www.gartner.com/reviews/home.
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Olympiastadion Berlijn kiest Extreme Networks als officiële leverancier van Wi-Fi-oplossingen

Extreme Networks Announces Intent to Acquire Infovista's Ipanema SD-WAN Business

Logo LVTPR

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo GrassGreener Europe