Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Pensioenbelegger MN migreert informatieplatform naar Doculayer.ai-cloud

MN Vermogensbeheer, een grote belegger voor diverse grote Nederlandse pensioenfondsen en AI-platform Doculayer.ai breiden hun samenwerking verder uit. Het door Doclayer.ai ontwikkelde platform voor informatie-uitwisseling van MN, is gemigreerd naar de cloud-omgeving van Doculayer.ai. De vermogensbeheerder hoeft hierdoor minder tijd te besteden aan het onderhouden van zijn IT-infrastructuur. Het MN Fondsplatform bevat een centraal digitaal archief voor beleidsdocumenten en rapportages en een digitaal contractarchief. MN en de pensioenfondsen werken daardoor altijd met dezelfde versies van documenten en kunnen deze gemakkelijk op elk moment inzien. Het platform draaide lokaal en is nu in lijn met de nieuwe cloud-strategie van MN, verplaatst naar de cloud-omgeving van Doculayer.ai.

Tijd besparen op onderhoud
MN koos voor de verplaatsing naar de cloud omdat het tijd wilde besparen op het onderhoud van de IT-infrastructuur. Door het beheer van het platform uit te besteden aan Doculayer.ai profiteert MN van snellere dienstverlening en een 24/7 stabiel informatieplatform dat ze zelf niet operationeel hoeven te houden. Daarnaast zijn nieuwe features van het platform van nu af aan altijd direct beschikbaar.

De cloud-migratie zorgt er bovendien voor dat MN volledig ontzorgd wordt. In het verleden waren er bij een upgrade van het platform vaak verschillende medewerkers met diverse expertise-gebieden uit de organisatie nodig om een update succesvol te laten verlopen. Daardoor kostten updates soms veel tijd. Omdat MN het platform nu als een dienst gebruikt, kunnen de IT-afdelingen van MN nog efficiënter werken.

MN is erg tevreden over de migratie naar de Doculayer.ai cloud. De overgang verliep soepel en de pensioenbelegger is nu veel minder tijd kwijt aan het lokaal onderhouden van het platform. Daarnaast was het voor MN essentieel dat de veiligheid van data goed kon worden gewaarborgd. Doculayer.ai is echter ISO 27001 gecertificeerd waardoor MN zeker is dat gevoelige klantgegevens veilig zijn in de Doculayer.ai cloud. De pensioenbelegger heeft dan ook het volste vertrouwen in een succesvolle voortzetting van het partnership.

Richard Smit, CTO en mede-oprichter van Doculayer.ai: “We zijn vijf jaar geleden gestart voor MN met de ontwikkeling van dit platform voor informatie-uitwisseling. We zijn trots op het vertrouwen dat MN ons nu gegeven heeft met deze succesvolle cloud-migratie en we hopen hiermee actief te kunnen bijdragen aan verbeterde efficiëntie en volledig ontzorging van MN.”

Intelligentie toevoegen met ML en AI
In de toekomst wordt de functionaliteit van het huidige platform mogelijk uitgebreid met intelligente technologie van Doculayer.ai op basis van ML en AI voor het doorzoeken, analyseren en verrijken van documentstromen. Hierdoor kunnen documenten op het platform nog beter gevonden en geanalyseerd worden.

---------------

Over Doculayer.ai
Doculayer.ai is een oplossing voor het intelligent verwerken en analyseren van documentstromen op basis van AI- en machine learning technologie. Doculayer.ai kan hierdoor grote hoeveelheden informatie automatisch analyseren, verbeteren, verrijken en vindbaar maken. Doculayer.ai integreert naadloos met bedrijfsapplicaties en processen in het bestaande IT-landschap, en kan daardoor ongestructureerde informatie verwerken in reeds aanwezige systemen. Hiermee speelt het bedrijf in op de explosieve groei van informatie en de handelingen die nodig zijn om data op de juiste wijze, conform privacywetgeving (AVG), te verwerken.
Laatste van Doculayer.ai
Doculayer 2.0 helpt bedrijven documenten sneller dan ooit geautomatiseerd te verwerken

Pensioenbelegger MN migreert informatieplatform naar Doculayer.ai-cloud

Doculayer.ai benoemt Arno Oosterom tot Sales Representative
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials