www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Zoom kondigt lancering van Zoom Events-platform aan

Alles-in-één-platform voor het opzetten van gratis én betaalde interactieve virtuele evenementen

• Organiseer gratis of betaalde evenementen die zowel besloten kunnen worden gehouden, of worden opengesteld aan het publiek
  • Inzicht in belangrijke statistieken, waaronder het aantal registraties en de omzet van evenementen
  • Zoom Events helpt klanten succesvol in te spelen op de hybride toekomst van evenementen
Amsterdam, 19 mei 2021 - Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) lanceert deze zomer Zoom Events, een alles-in-één-platform voor virtuele evenementen en conferenties. Met dit nieuwe platform kunnen organisatoren van evenementen besloten of openbare live-events organiseren, ongeacht het aantal bezoekers en inclusief de mogelijkheid voor kaartverkoop.Zoom Events combineert de betrouwbaarheid en schaalbaarheid van Zoom Meetings, Chat en Video Webinars.

Het nieuwe platform is geschikt voor uiteenlopende typen evenementen. Grote organisaties kunnen er bedrijfsbijeenkomsten mee organiseren, of juist mensen van buitenaf uitnodigen voor conferenties. Kleinere organisaties en ondernemers, die nu al gebruik maken van OnZoom om virtuele bijeenkomsten zoals fitnesslessen of kookworkshops te organiseren, kunnen dit straks doen op Zoom Events. OnZoom, nu beschikbaar als bètaversie, wordt onderdeel van Zoom Events, waarmee het mogelijk wordt om evenementen besloten te houden of open te stellen voor het publiek.

De belangrijkste functies van Zoom Events:
  • Zet een event-hub op waarin je gemakkelijk evenementen beheert en deelt
  • Aanpasbare ticketverkoop en registratie
  • Beheer toegang en facturatie op één plek
  • Organiseer gratis of betaalde evenementen
  • Zet eenmalige of terugkerende evenementen op
  • Laat bezoekers virtueel netwerken
  • Krijg inzicht in statistieken als het aantal bezoekers, registraties, omzet en meer
  • Evenementen kunnen privé worden georganiseerd, maar ook openbaar worden aangeboden, zodat het publiek jouw evenementen kan ontdekken
  • Zoom Events kan gebruikt worden met bestaande betaalde Zoom Meetings- of Video Webinar-licenties.
“Het is een enerverende periode om bij Zoom te werken. Het tempo waarin we innoveren versnelt continu”, zegt Oded Gal, Chief Product Officer bij Zoom. “We weten dat mensen op zoek zijn naar meer flexibiliteit in de manier waarop ze evenementen willen bezoeken. Het hybride model heeft de toekomst en Zoom Events is de perfecte oplossing voor onze klanten die op een flexibele manier evenementen willen organiseren, of dat nou een besloten of een publiek evenement is. Zo helpen we onze klanten op te schalen om aan consumentenverwachtingen te voldoen in het constant ontwikkelende virtuele en hybride landschap.”

De lancering van Zoom Events is in lijn met de resultaten van het recente, wereldwijde onderzoek, How Virtual Do We Want Our Future to Be?, dat in het teken staat van de rol van videocommunicatie in het dagelijks leven na corona. Uit het onderzoek blijkt dat bijna 79% van de respondenten verwacht dat alle aspecten van het dagelijks leven een virtueel element zullen blijven houden. De helft van de respondenten staat daarbij open voor het bezoeken van hybride opgezette evenementen. Zoom Events maakt dit voor hen mogelijk.

Meer weten over Zoom Events? Bezoek de Zoom Events website en lees hetrecente blog.

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.us en volg @zoom.

Zoom Persdesk
Tijs Manniën
Zoom@Clarity.pr
Laatste van Zoom
Zoom verbetert platformervaring met lancering van Zoom Apps en Zoom Events

Zoom verbetert machinevertalingen met overname Kites GmbH

Zoom kondigt Zoom Phone Appliances aan

Logo Clarity Benelux
Zoom contact

Logo Zoom

Zoom sociaal

Zoom tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks