Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LEWIS

Omesh Agam aan de slag als CISO bij Celonis

Amsterdam, 19 mei 2021 – Celonis stelt Omesh Agam aan als nieuwe Chief Information Security Officer (CISO). Agam zal zijn decennialange ervaring gebruiken om Celonis’ security versterken en uitbreiden, zodat die aan de standaarden van het snelgroeiende bedrijf blijft voldoen. In zijn nieuwe rol leidt Agam de wereldwijde securitystrategie, operations en engineering.

Hiervoor was Agam onder andere CISO bij enterprise softwarebedrijf Appian. Met de aanstelling legt Celonis nog meer de nadruk op het overtreffen van alle geldende standaarden in de industrie, wat betreft veiligheid maar ook in het verdienen en waarborgen van klantvertrouwen.

Agam zal direct onder Bastian Nominacher, co-CEO en medeoprichter van Celonis, werken. Zijn aanstelling is een direct resultaat van de wens van Celonis’ bestuur om de securitystrategie en operations naar een hoger niveau te brengen.

Bastian Nominacher: “Bij ons draait alles om klantwaarde, en die begint bij het vertrouwen die zij in ons hebben. Omesh neemt een customer first instelling mee naar zijn werkgebied. Hij heeft een bewezen historie in het opbouwen van goedlopende veiligheidsprocessen en protocollen. Het vertrouwen van onze klanten is ons heilig, en met Omesh’ hulp weten we zeker dat wij dat vertrouwen nooit schaden.”

Omesh Agam: “Het is een erg leuke en spannende tijd om te beginnen bij Celonis. Het bedrijf helpt andere organisaties hun bedrijfsvoering te moderniseren, en leidt zo de verandering van execution management. Ik kijk ernaar uit om Celonis’ leiderschap in veiligheid verder te versterken, om zo het succes van onze klanten te vergroten.”

Celonis biedt ongeëvenaarde veiligheid en controle in zijn Execution Management System (EMS) en integreert veiligheid en privacy in nieuwe producten en diensten. Afgelopen week werd Celonis de eerste en enige process mining vendor met een SOC 2 Type II report. Een onafhankelijke partij beoordeelde Celonis daarvoor op het gebied van security, vertrouwelijkheid, beschikbaarheid en effectiviteit.

Over Celonis
Celonis is van mening dat elk bedrijf zijn volledige uitvoeringscapaciteit kan ontgrendelen. Het Celonis Execution Management System (EMS) wordt aangedreven door de process mining-kern van het bedrijf en biedt een set van instrumenten, applicaties en een ontwikkelaarsstudio voor zakelijke gebruikers. Dit aanbod helpt bedrijven bij het beheren van elk facet van executiemanagement; van analyse en strategie tot planning, beheer, acties en automatisering. Celonis heeft duizenden klanten, waaronder ABB, AstraZeneca, Bosch, Coca Cola, Citibank, Dell, GSK, John Deere, L'Oreal, Siemens, Uber, Vodafone en Whirlpool. Het hoofdkantoor van Celonis is in München, Duitsland en New York City, VS. Het bedrijf heeft wereldwijd 15 kantoren.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Linda van Helden of Iskander de Lange van LEWIS:
E-mail: CelonisNL@teamlewis.com

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks