www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: ItsaRep

Databricks en ThoughtSpot werken samen om de Modern Analytics Cloud voor het data lakehouse te leveren

Databricks-gebruikers kunnen dankzij ThoughtSpot search- en AI-gedreven analyses rechtstreeks op het Delta Lake-platform uitvoeren

ThoughtSpot, het bedrijf achter de Modern Analytics Cloud, gaat samenwerken met Databricks om met search en AI-gedreven analytics iedere medewerker te helpen data en de resultaten van AI en machine learning om te zetten naar acties. De samenwerking omvat de introductie van ThoughtSpot for Databricks, waarmee gezamenlijke klanten ThoughtSpot-zoekopdrachten rechtstreeks in het Delta Lake van Databricks kunnen uitvoeren, zonder dat het nodig is de data te verplaatsen.

Organisaties moeten bij iedere interactie gepersonaliseerde ervaringen bieden. Om dit mogelijk te maken, moeten machine learning, AI en data in handen gelegd worden van werknemers, klanten en partners. De statische dashboards die al tien jaar analytics definiëren, voorzien niet in de behoeften die de meeste niet-technische medewerkers op dit gebied hebben. Omdat het complex is om deze dashboards te bouwen en er een gebrek is aan interactiviteit moeten medewerkers voor iedere vervolgvraag terug naar dataprofessionals. Hierdoor kunnen bedrijven deze investeringen niet gebruiken om hun teams, klanten en partners te voorzien van bruikbare inzichten. Het is cruciaal dat zakelijke gebruikers direct met hun data kunnen communiceren zonder dagenlange technische training.

De samenwerking tussen Databricks en ThoughtSpot maakt dit mogelijk. Bedrijven kunnen de intuïtieve analytics-ervaring van ThoughtSpot aan gebruikers bieden, zodat ze direct bij hun data en modellen in Databricks kunnen. Verbinding maken met Databricks’ Delta Lake is slechts een kwestie van een paar klikken, waarna gebruikers kunnen beginnen met zoeken om hun eigen vragen te beantwoorden. Ze kunnen oneindig inzoomen om gedetailleerde inzichten te krijgen, met één klik AI-analyses toepassen om trends en afwijkingen in hun data te ontdekken, en search inzetten om AI- en ML-workflows te benutten. Deze inzichten kunnen worden gebruikt om terug te koppelen naar brontoepassingen om inzichten te operationaliseren en over te gaan tot acties, of om geheel nieuwe interactieve data-apps te bouwen bovenop Delta Lake.

image
Met ThoughtSpot en Databricks kunnen gebruikers krachtige inzichten uit hun Databricks SQL halen door een eenvoudige zoekopdracht, of AI gebruiken om automatisch inzichten te ontdekken zonder zelfs maar een vraag te stellen. Productexperts en ontwikkelaars kunnen data apps, producten en diensten bouwen met ThoughtSpot Everywhere en met Databricks SQL en Delta Lake krachtige data apps integreren. Inzichten en voorspellingen van machine learning workloads die zijn gebouwd in Databricks zijn toegankelijk door te zoeken in natuurlijke taal waarmee ze sneller dan ooit in productie worden gebracht bij zakelijke gebruikers.

"De voordelen van ThoughtSpot op het gebied van gebruiksgemak, flexibiliteit en detailniveau zijn de perfecte combinatie voor de schaal en intelligentie van Databricks", zegt Seann Gardiner, SVP Business Development bij ThoughtSpot. "Met deze samenwerking kunnen onze klanten de voordelen ervaren van ‘consumer-grade’ analytics op hun data lakehouse, waardoor de impact van hun investeringen in data, analytics en machine learning vergroot wordt voor het hele team."

"Bij Databricks willen we inzichten vanuit een open, schaalbaar lakehouse-platform beschikbaar maken voor iedere zakelijke gebruiker zodat zij op basis hiervan direct actie kunnen ondernemen”, zegt Pankaj Dugar, Vice President Product Partnerships bij Databricks. “Ons werk met ThoughtSpot biedt klanten een fundamenteel nieuwe manier om data te benutten in het Databricks Lakehouse, applicaties te bouwen en AI- en ML-modellen om te zetten in concrete bedrijfswaarde.”

image

Over ThoughtSpot
ThoughtSpot is het bedrijf van de Modern Analytics Cloud. Onze missie is om een meer op feiten gebaseerde wereld te creëren met het gemakkelijkst te gebruiken analytics-platform. Met ThoughtSpot kan iedereen met AI en search in natuurlijke taal datagedreven inzichten vinden en gebruikmaken van de meest geavanceerde innovaties die het data-ecosysteem te bieden heeft. Bedrijven kunnen de kracht van hun moderne data-stack in handen geven van elke medewerker, de waarde van hun data uitbreiden naar partners en klanten en complete bedrijfsprocessen automatiseren. Klanten kunnen zelf profiteren van ThoughtSpot’s web of mobiele applicaties om iedereen betere beslissingen te laten nemen. Met ThoughtSpot’s low-code ontwikkelplatform kunnen klanten gebruiksvriendelijke analytics in hun SaaS-aanbod integreren of nieuwe interactieve data-apps bouwen die ervoor zorgen dat gebruikers blijven terugkomen.

Organisaties zoals Walmart, BT, Daimler, Medtronic, Hulu, Royal Bank of Canada, Nasdaq, OpenTable, Metromile, Workato en Nationwide Building Society vertrouwen op ThoughtSpot om de manier waarop hun medewerkers en klanten profiteren van data te transformeren. Probeer ThoughtSpot zelf.
Laatste van ThoughtSpot
ThoughtSpot krijgt ‘Tech Cares Award’ van TrustRadius

Vraag naar modern cloud analytics neemt fors toe; ThoughtSpot krijgt binnen half jaar honderd nieuwe SaaS-klanten

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
ThoughtSpot contact

Logo ThoughtSpot

ThoughtSpot sociaal

ThoughtSpot tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix