www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: MCS PR

Pure Storage helpt partners met het versterken van hun business

Amsterdam, 18 mei 2021 - Vandaag kondigt Pure Storage incentives en aanbiedingen met betrekking tot Pure-abonnementen aan. Hiermee kunnen partners hun abonnementsbusiness extra winstgevend maken.

Om zich aan te passen en te floreren in de huidige omgeving willen klanten volledige flexibiliteit, wendbaarheid, transparantie en eenvoud. Pure's abonnementsdiensten, waaronder Pure as a Service, Evergreen, Cloud Block Store en Portworx, helpen partners in te spelen op de veranderende behoeften van hun klanten en tegelijkertijd extra inkomsten genereren.

“Twee van de sterkste punten van Pure zijn onze toonaangevende abonnementsdiensten en ons 100% channel go-to-market model. Beide zijn fundamenteel voor onze business en de manier waarop we onze klanten bedienen. We zijn blij met het succes dat onze partners hebben met Pure as a Service. We bieden partners nu nieuwe mogelijkheden om impact te maken, via ons unieke en onderscheidende abonnementenaanbod”, zegt Andy Martin, Vice President, Global Partner Sales, Pure Storage.

Pure as a Service partnerkorting
Partners boeken veel succes met in het verkopen van Pure as a Service en het aantal partners dat deze service verkoopt is meer dan verdubbeld ten opzichte van vorig jaar.

Alleen Pure biedt een on premise cloudervaring van enterpriseklasse, met flexibel storagegebruik en met kosten die gebaseerd zijn op het daadwerkelijk gebruik. Pure heeft zijn Pure as a Service-aanbod verder verbeterd, de complexiteit verminderd door extra licenties en supportkosten te elimineren en een servicecatalogus met transparante prijzen geïntroduceerd.

Partners kunnen extra marge maken met de verkoop van Pure as a Service. Met een nieuwe partnerkorting verdienen partners 5% van de totale contractwaarde van de afgesloten Pure as a Service-overeenkomsten die daarvoor in aanmerking komen*, tot een maximum van $100.000 per deal.

Portworx stapt over op 100% channelmodel
Nu ondernemingen moderne cloud native applicaties gaan gebruiken kunnen partners optreden als cruciale adviseurs die klanten helpen hun weg te vinden in een op Kubernetes en containers gebaseerde IT-wereld.

Met Portworx, dat Pure eind 2020 heeft overgenomen, levert Pure het complete Kubernetes Data Services Platform voor het bouwen, automatiseren, beschermen en beveiligen van cloud native applicaties. Klanten kunnen hun digitale transformatie versnellen doordat zij eenvoudig elke cloud native applicatie kunnen draaien. Dat kunnen zij doen in elke cloud, met behulp van elk Kubernetes-platform met ingebouwde hoge beschikbaarheid, data protectie, datasecurity en hybride cloud-mobiliteit.

De verkoop van Portworx verloopt 100% via het kanaal, net als de rest van de producten en diensten van Pure. Partners kunnen nu hun klantabonnementen uitbreiden met Portworx, zodat ook op Kubernetes gebaseerde applicaties kunnen worden meegenomen.

Nieuw Pure1 Partner Portal voor het beheren van klantabonnementen
Pure heeft Pure1 uitgebreid om partners toegang te geven om namens hun klanten abonnementen te beheren. Hierdoor kan Pure's partner-ecosysteem een operationele service met volledige transparantie bieden aan gezamenlijke klanten. Klanten die gebruik maken van Pure1's self-service portal kunnen ook nieuwe diensten afnemen of hun ‘as-a-Service’ footprint uitbreiden via hun partner op het moment dat het nodig is.

Meer informatie is te vinden op de Pure Partner Program pagina.

*Exclusief voor Elite partners, het programma loopt tot 31 oktober 2021 en is beschikbaar voor de eerste Pure as-a-Service mogelijkheid voor zowel nieuwe als bestaande klanten.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
MCS PR, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@mcspr.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Pure Storage breidt as-a-Service-aanbod uit ter ondersteuning van bedrijfsresultaten

Pure's Evergreen abonnement op innovatie bereikt nieuwe mijlpaal: meer dan 7.000 upgrades sinds 2015

Pure Storage helpt partners met het versterken van hun business
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials