www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Nox Telecom sluit partnership met Youfone Zakelijk

Begin januari heeft Youfone een compleet nieuwe propositie geïntroduceerd in de Nederlandse telecommarkt. Hiermee springen zij in het gat dat is ontstaan na het wegvallen van een aantal providers. Voor Nox Telecom een uitgelezen mogelijkheid om de huidige propositie uit te breiden en zo nóg beter op de wensen en behoeften van onze klanten in te kunnen spelen.

Marc van Bracht, directeur Nox Telecom: “We hebben een hele bewust keuze gemaakt met het partnership met Youfone Zakelijk. Zij geven ons de kans om onze propositie uit te breiden en daarmee onze bestaande klanten een nóg completer aanbod te doen. Er is een groep klanten die wensen heeft waar we met de huidige propositie niet aan kunnen voldoen. Met Youfone Zakelijk kan dit wel. We verwachten de komende periode daarom nieuwe klanten aan te trekken en zetten hier vol op in.”

Wouter Borst, directeur Youfone Zakelijk vult aan: “Youfone Zakelijk richt zich puur op mobiele telefonie voor de zakelijke markt. Daar willen we de beste in zijn. Wij zijn op zoek naar business partners die onze ambitie delen en samen met ons zakelijk Nederland optimaal willen bedienen. Daarbij kwamen we al snel uit bij Nox Telecom, een gerenommeerde speler in Zuid-Nederland.”

Youfone Zakelijk is heel gericht op zoek naar de juiste business partners. Partnerships die gebaseerd zijn op vertrouwen, gelijkwaardigheid en eerlijkheid. “We hebben een unieke propositie waarbij we de regie van de relatie met de eindklant uit handen geven aan de business partners. Dat doen we alleen als we een partner ook echt vertrouwen. We faciliteren onze partners met het premium KPN-netwerk, een eenvoudig beheerportaal en een persoonlijke service. En een transparant verdienmodel voor de business partner dat het mogelijk maakt om de juiste service te bieden, aldus Wouter”.

Dit is voor Nox Telecom één van de belangrijkste redenen voor het sluiten van het partnership. “Voor ons is het belangrijk dat we waarde kunnen bieden aan onze klanten en ze direct kunnen helpen als het nodig is. Dus dat betekent dat we alle mobiele abonnementen zelf willen beheren, zelf wijzigingen willen aanbrengen en zelf kunnen factureren. Het beheerportaal werkt perfect, we hebben volledige controle en kunnen zelfs onze grotere klanten toegang geven. Daarnaast is Youfone natuurlijk ook gewoon een grote naam in Nederland. Als ik Youfone verkoop en vertel dat ze gebruik maken van het premium KPN-netwerk is betrouwbaarheid geen onderwerp meer.”

Wilt u meer weten over onze nieuwe zakelijke mobiele propositie? Wij maken graag een aanbod voor u. Neem contact met ons op.
Laatste van Nox Telecom
Nox Telecom sluit partnership met Youfone Zakelijk

Nox Telecom Selects Axiros AXESS IDM AVM – Comprising AVM Routers – To Manage Their Premium Internet Services Throughout Netherlands

Xelion en Nox Telecom tekenen distributieovereenkomst