www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Eerste concert in het digitale theater te zien op 9 juni in meer dan 30 landen

Amsterdam, 12 mei 2021 – Davina Michelle is de allereerste artiest die een concert geeft in het digitale theater Hymn. Met ‘Find Your Voice’ geeft de zangeres een speciale show, geproduceerd door de nieuwe startup in samenwerking met de top van de internationale muziekindustrie. De hymn van Davina Michelle is op woensdag 9 juni te zien in maar liefst 31 verschillende landen. De kaartverkoop gaat vandaag van start en bij ieder ticket krijgt het publiek een gratis ‘plus one’ om de show samen met vrienden of familie te beleven.

Find Your Voice
Met het thema ‘Find Your Voice’ heeft Davina Michelle een podium om haar eigen ode op een bijzondere manier ten gehore te brengen. De show voert de zangeres langs verschillende locaties in Rotterdam, in een symbolische zoektocht naar haar stem. Aan het concert wordt dan ook een extra dimensie gegeven met elementen uit haar persoonlijke leven en een bijzondere bijdrage van personen die dicht bij haar staan, zoals haar familie en dierbare vrienden en vriendinnen. Om de cirkel rond te maken vindt de concertregistratie plaats in de Onderzeebootloods in Rotterdam, de stad waar Davina Michelle’s hart ligt.

Davina Michelle: “Ik vind het heel bijzonder dat ik in juni het Hymn theater mag openen met mijn eigen show ‘Find Your Voice’. Ik kan hier met de top uit de muziekindustrie werken aan een speciale avond voor mijn fans. De show is voor mij heel vernieuwend, vooral omdat in dit digitale theater ook alle fans in het buitenland op de eerste rij kunnen zitten.”

Internationaal podium
Hymn is een digitaal theater dat vorige week geopend werd en specifiek is ontworpen om muziekliefhebbers een nieuwe streaming ervaring te geven. De exclusieve shows, ‘Hymn Originals’, worden geproduceerd in samenwerking met artiesten en producenten.

Initiatiefnemer Thomas de Vrij: “Met Hymn willen we muziekliefhebbers ook online de beleving van een echt concert geven. We zijn vereerd om Davina Michelle als eerste artiest in ons digitale theater te mogen verwelkomen en samen met haar deze bijzondere show te maken.”

Het is voor Hymn een voorwaarde dat het publiek helemaal op kan gaan in de digitale ervaring. Daarom wordt voor de show van Davina Michelle samengewerkt met productieteams van wereldklasse. Zo neemt Bolke Burnaby Lautier, director bij SR Films, de techniek van deze eerste Hymn show op zich. Dit deed hij eerder voor sterren als Coldplay, U2, Taylor Swift en The Rolling Stones. Het online podium wordt ontworpen door designbureau Momkai, bekend van het journalistieke platform De Correspondent en de lancering van Oncode Institute met Koningin Maxima. Het gerenommeerde Belgische Arf & Yes verzorgt het licht design, iets wat zij het afgelopen jaar ook deden voor alle grote online fashion shows. Van Chanel en Dior tot Givenchy en Versace.

Een ticket voor een Hymn Original kost 14 euro. Bij ieder gekocht ticket krijgt het publiek een gratis ‘plus one’. De kaartverkoop voor het concert van Davina Michelle start vandaag via de Hymn website. De show vindt plaats op 9 juni 2021 om 21:00 uur.
Laatste van HYMN
Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Nederlandse startup Hymn opent digitaal theater voor live concerten
HYMN contact