www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Whizpr

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Levine’s sterke operationele en financiële leiderschapservaring ondersteunt Tanium’s strategische schaal- en groeiplannen

Amsterdam, 12 mei 2021 - Tanium, leverancier van unified endpoint management en security, ontwikkeld voor complexe IT-omgevingen, heeft Marc Levine aangesteld als nieuwe Chief Financial Officer. Levine zal Tanium’s financiële organisatie wereldwijd gaan leiden.

“Tanium’s groei wordt gestimuleerd door ‘s werelds meest toonaangevende bedrijven en organisaties die erop vertrouwen dat wij ervoor zorgen dat hun endpoints veilig zijn en juist beheerd worden”, zegt Orion Hindawi, co-founder en CEO bij Tanium. “Marc zal een integrale rol spelen in ons aanhoudende succes, voortbouwend op zijn diepe ervaring als leider in technologie, zijn geloof in onze visie en zijn sterke financiële inzicht. Ik ben verheugd Marc te verwelkomen in ons leiderschapsteam.”

Levine brengt meer dan 14 jaar ervaring in financieel leiderschap, het aansturen van bedrijfsstrategieën en procesverbetering met zich mee. Bij Tanium zal hij het global finance team en de finance-related operational functies overzien. Daarnaast zal hij ook alle externe financiële relaties beheren en onderhouden.

“Tanium’s marktkansen en missie om beheer, security en inzicht in endpoints te bieden is ongelooflijk boeiend”, zegt Marc Levine. “Ik kijk ernaar uit om met het team samen te werken om de strategische prioriteiten van het bedrijf te realiseren en waarde te creëren voor onze klanten, onze medewerkers en andere stakeholders.”

Levine was recent was CFO van RSA Security, waar hij de transitie van het bedrijf van een Dell-dochteronderneming naar een zelfstandig bedrijf leidde. Voordat hij bij RSA kwam, bekleedde hij de rol van Chief Financial Officer bij softwarebedrijf C3.ai, Athenahealth en JDA Software, nu Blue Yonder. Levine begon zijn carrière bij Hewlett Packard, waar hij 25 jaar werkte in een aantal financiële en operationele leidinggevende functies, waaronder Senior Vice President of Finance en Chief Operating Officer voor HP Enterprise Services, Vice President Finance voor Hewlett Packard's Enterprise Business and Corporate Controller voor Hewlett Packard.

Over Tanium
Tanium biedt een bewezen endpoint management- en security-platform dat gebouwd is voor veeleisende IT-omgevingen.Veel van de grootste en meest ontwikkelde bedrijven ter wereld, inclusief meer dan de helft van de Fortune 100, top retailers, financiële instellingen en zes divisies van de Amerikaanse strijdkrachten vertrouwen op Tanium voor het maken van belangrijke beslissingen, om efficiënt en effectief te kunnen opereren en bestand te zijn tegen verstoringen.

Tanium neemt voor het vijfde jaar op rij een plek in op de Forbes Cloud 100-lijst van ‘Top 100 Private Companies In Cloud Computing’ en de 10e plek op de FORTUNE-lijst van de ‘100 Best Medium Workplaces’. Ga voor meer informatie naar www.tanium.com en volg ons op LinkedIn en Twitter.

Tanium
Peter Beck
Tel: +44 (0)7385 396399

Whizpr