Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Whizpr

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Levine’s sterke operationele en financiële leiderschapservaring ondersteunt Tanium’s strategische schaal- en groeiplannen

Amsterdam, 12 mei 2021 - Tanium, leverancier van unified endpoint management en security, ontwikkeld voor complexe IT-omgevingen, heeft Marc Levine aangesteld als nieuwe Chief Financial Officer. Levine zal Tanium’s financiële organisatie wereldwijd gaan leiden.

“Tanium’s groei wordt gestimuleerd door ‘s werelds meest toonaangevende bedrijven en organisaties die erop vertrouwen dat wij ervoor zorgen dat hun endpoints veilig zijn en juist beheerd worden”, zegt Orion Hindawi, co-founder en CEO bij Tanium. “Marc zal een integrale rol spelen in ons aanhoudende succes, voortbouwend op zijn diepe ervaring als leider in technologie, zijn geloof in onze visie en zijn sterke financiële inzicht. Ik ben verheugd Marc te verwelkomen in ons leiderschapsteam.”

Levine brengt meer dan 14 jaar ervaring in financieel leiderschap, het aansturen van bedrijfsstrategieën en procesverbetering met zich mee. Bij Tanium zal hij het global finance team en de finance-related operational functies overzien. Daarnaast zal hij ook alle externe financiële relaties beheren en onderhouden.

“Tanium’s marktkansen en missie om beheer, security en inzicht in endpoints te bieden is ongelooflijk boeiend”, zegt Marc Levine. “Ik kijk ernaar uit om met het team samen te werken om de strategische prioriteiten van het bedrijf te realiseren en waarde te creëren voor onze klanten, onze medewerkers en andere stakeholders.”

Levine was recent was CFO van RSA Security, waar hij de transitie van het bedrijf van een Dell-dochteronderneming naar een zelfstandig bedrijf leidde. Voordat hij bij RSA kwam, bekleedde hij de rol van Chief Financial Officer bij softwarebedrijf C3.ai, Athenahealth en JDA Software, nu Blue Yonder. Levine begon zijn carrière bij Hewlett Packard, waar hij 25 jaar werkte in een aantal financiële en operationele leidinggevende functies, waaronder Senior Vice President of Finance en Chief Operating Officer voor HP Enterprise Services, Vice President Finance voor Hewlett Packard's Enterprise Business and Corporate Controller voor Hewlett Packard.

Over Tanium
Tanium biedt een bewezen endpoint management- en security-platform dat gebouwd is voor veeleisende IT-omgevingen.Veel van de grootste en meest ontwikkelde bedrijven ter wereld, inclusief meer dan de helft van de Fortune 100, top retailers, financiële instellingen en zes divisies van de Amerikaanse strijdkrachten vertrouwen op Tanium voor het maken van belangrijke beslissingen, om efficiënt en effectief te kunnen opereren en bestand te zijn tegen verstoringen.

Tanium neemt voor het vijfde jaar op rij een plek in op de Forbes Cloud 100-lijst van ‘Top 100 Private Companies In Cloud Computing’ en de 10e plek op de FORTUNE-lijst van de ‘100 Best Medium Workplaces’. Ga voor meer informatie naar www.tanium.com en volg ons op LinkedIn en Twitter.

Tanium
Peter Beck
Tel: +44 (0)7385 396399

Whizpr
Paul Maris / Martine Korthals
Tel: 0317 – 410 482
E-mail: tanium@whizpr.nl
Laatste van Tanium
Tanium groeit en verhuist naar nieuw kantoor in Amsterdam

Voormalige US Secretary of Defense Ash Carter treedt toe tot Board of Directors van Tanium

Tanium maakt zijn cloud-oplossing voor inzicht in endpoints regionaal beschikbaar via datacenter in Europa
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Tanium contact

Logo Tanium

Tanium sociaal

Tanium tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf