Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

Amsterdam, 11 mei 2021 - Zoom Video Communications en de European Tour, het belangrijkste toernooiencircuit voor professionele golfers in Europa, kondigen vandaag een meerjarige samenwerking aan. Zoom ondersteunt als Unified Communications Partner met zijn communicatiediensten verschillende initiatieven waarmee media, commerciële partners, gasten en fans op een nieuwe manier live-sport kunnen beleven.

Zoom faciliteert onder meer virtuele persconferenties en belangrijke activiteiten van stakeholders via het nieuwe Zoom Media Centre dat deze week wordt gelanceerd tijdens de Betfred British Masters (12 tot 15 mei 2021). Gasten van Zoom en de European Tour kunnen in een virtueel clubhuis speciale events bijwonen. Zoom biedt ook ondersteuning bij de European Challenge Tour en de Legends Tour.

Zoom helpt de European Tour daarnaast haar duurzaamheidsdoelstellingen te bereiken. Door werken op afstand te verbeteren, zoals tijdens het plannen van toernooien, kan de CO2-voetafdruk van de organisatie verder worden verkleind.

Janine Pelosi, Chief Marketing Officer bij Zoom: “We zijn enorm enthousiast over de meerjarige samenwerking met de European Tour. Met een combinatie van virtuele en fysieke diensten bieden we een naadloze, hybride oplossing die de basis vormt van een nieuwe beleving van sportevenementen voor alle betrokken partijen.”

Guy Kinnings, Deputy CEO European Tour, Ryder Cup Director en Chief Commercial Officer: “We zijn verheugd om Zoom te mogen verwelkomen als het Official Unified Communications-platform van de European Tour. De manier waarop we met elkaar communiceren is de afgelopen twaalf tot achttien maanden drastisch veranderd. We zijn blij dat we de vele mogelijkheden en services van Zoom kunnen inzetten voor innovatieve oplossingen die de toekomstige interactie met spelers, media, partners en fans nog verder vergroten.”

Michael Cole, Chief Technology Officer bij de European Tour: “Dankzij de cloud-based, unified communications-diensten van Zoom kunnen we de European Tour als organisatie nóg wendbaarder maken en beter dan ooit samenwerken om toernooien van wereldklasse te organiseren.”

De video over het partnerschap van Zoom en de European Tour is hier te vinden.

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.us en volg @zoom.

Zoom Persdesk
Tijs Manniën
Zoom@Clarity.pr
Laatste van Zoom
Zoom luidt nieuw communicatietijdperk in met geplande innovaties

Neat ontvangt 30 miljoen dollar extra investering van Zoom om innovatie in video-samenwerking voor de hybride werkomgeving voort te zetten

Voor Zoom draait de toekomst van kantoorwerk niet langer om het kantoor
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Clarity Benelux
Zoom contact

Logo Zoom

Zoom sociaal

Zoom tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks