www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Edelman

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform

Low-code met volledige automatisering levert snellere en grotere bedrijfswaarde

Amsterdam – 11 mei 2021 – Appian (NASDAQ: APPN) heeft vandaag de nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform onthuld. De nieuwe release weet de grenzen binnen de low-code industrie te verleggen met de introductie van low-code data, een nieuwe codevrije benadering voor het samenbrengen van enterprise data. De nieuwste versie van Appian bevat ook verbeterde AI-driven Intelligent Document Processing (IDP), verbeterde DevSecOps-mogelijkheden en nieuwe functies voor ontwerpbegeleiding en de samenwerking tussen ontwikkelaars.

Appian levert volledige automatisering waarbij mensen, bestaande systemen, data, bots en AI in één enkele workflow worden samengebracht. Complete automatisering stimuleert het gebruik van workflows binnen bedrijven die bijdragen aan het realiseren van bedrijfsresultaten.

De nieuwe verbeteringen van het Appian platform ondersteunen de Appian Guarantee waarbij het eerste project van de klant in slechts 8 weken live is met een vast servicebedrag. Nieuwe mogelijkheden met de nieuwste versie van het Appian platform zijn onder andere:
  •  Low-code Data: Het bouwen van low-code apps is eenvoudig en visueel, maar het integreren van data vereist nog steeds een groot aantal database-vaardigheden - tot nu. Appian maakt het integreren van data net zo eenvoudig als het bouwen van apps. Haal data overal vandaan, zonder het te hoeven migreren. Het visueel combineren, uitbreiden en modelleren van relaties tussen verschillende databronnen wordt eenvoudiger, en het platform optimaliseert automatisch datasets voor performance, zonder codering of database programmering.
  • IDP: Appian Intelligent Document Processing (IDP) levert enorme efficiëntiewinst via het straight-through processen van grote hoeveelheden ongestructureerde data. IDP beschikt nu over Optical Character Recognition (OCR) om op een veilige manier data uit documenten te halen zonder het gebruik van software of diensten van derden. In combinatie met de Appian native, getrainde en voortdurend lerende AI-modellen, kan IDP handmatige verwerking in elke workflow verleden tijd maken.
  • Low-code RPA: Appian RPA beheert en monitort centraal Appian bots, bots van derden, en end-to-end processen om de schaalbaarheid en performance te verhogen. Appian klanten kunnen nu nog sneller taken automatiseren met nieuwe Low-code RPA Windows acties. Daarnaast zijn er ter aanvulling nieuwe libraries van acties die direct kunnen worden gedownload vanuit de Appian AppMarket.
  • Low-code apps: Appian laat organisaties 10x sneller apps en automatiseringen bouwen en wijzigen via een visuele ontwikkeling die net zo eenvoudig is als het tekenen van een flowchart. Nieuwe samenwerkingsmogelijkheden voor ontwikkelaars vereenvoudigen de co-creatie van apps, terwijl verbeterde ontwerpbegeleiding de app performance, beveiliging en het testen optimaliseert. Het resultaat is een grote boost in de productiviteit van ontwikkelaars.
  • Low-code DevSecOps: In Appian is alles gebouwd om vertrouwen op enterprise-niveau te leveren. Van ongeëvenaarde beveiligingscertificeringen tot uitgebreide low-code DevSecOps, Appian helpt klanten te innoveren, concurreren en groeien.
De nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform zal in juni 2021 algemeen beschikbaar zijn. Ga voor een gratis proefversie van het platform naar www.appian.com/platform/free-trial/.

Over Appian
Appian helpt organisaties snel applicaties en workflows te ontwikkelen met een low-code automatiseringsplatform. Door mensen, technologieën en gegevens in één workflow samen te brengen, kan Appian helpen resources te maximaliseren en bedrijfsresultaten te verbeteren. Veel van 's werelds grootste organisaties gebruiken Appian-applicaties om de klantervaring te optimaliseren, operational excellence te bereiken en risicobeheer en compliance wereldwijd te vereenvoudigen. Ga voor meer informatie naar www.appian.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Appian

Logo Avit Group
Logo ManpowerGroup
Logo Workday

www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl