www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: AxiCom

Avaya voegt AI workflow met nieuwe voice- en digitale functies toe aan Avaya OneCloud CCaaS

Voice-, AI- en digitale applicaties, waaronder Google, Nuance, Amazon, IBM Watson en BYO, samengebracht in één user interface

NieuwegeinAvaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, heeft nieuwe functies geïntroduceerd voor Avaya OneCloud CCaaS. Deze functies bieden klanten betere resultaten door voice-, digitale en AI-applicaties met elkaar te verbinden in één enkele visuele omgeving. Dankzij de grafische low-code/no-code conversation composer kunnen domeinexperts snel allerlei AI-gebaseerde inzichten en processen integreren met geavanceerde voice- en digitale mogelijkheden van OneCloud CCaaS. Contact center-medewerkers zijn nu nog beter in staat om onvergetelijke customer experiences te creëren.

Klantenservice op basis van AI maakt een snelle groei door, doordat het sneller dan traditionele benaderingen betere customer experiences kan identificeren, voorspellen en realiseren. Gartner voorspelt dat in 2023 40 procent van de bedrijfsapplicaties ingebouwde conversational AI zal gebruiken, tegenover minder dan 5 procent momenteel. Deze nieuwe, AI-gebaseerde voordelen stellen Avaya in staat om de belofte en het potentieel van voice-gebaseerde automatisering via OneCloud CCaaS waar te maken.

De belangrijkste voordelen van AI workflow zijn:
  • Voice-gebaseerde automatisering en intelligente interacties met behulp van domeingestuurde ontwerpen die moeiteloos worden samengesteld
  • Applicaties eenvoudig samenstellen en aanpassen voor hybride cloud-implementaties via één visuele user interfac
  • Vooraf ontwikkelde, kant-en-klare AI-functionaliteit. Dit kan ook zelf gecreëerd worden met behulp van meertalige Virtual Agent-, Chatbot- en Agent Assist-mogelijkheden en OOTB-integraties, waaronder Google Dialogflow, Microsoft LUIS, IBM Watson en Alexa Skills Kit
  • Ingebouwde analyses en inzichten om beslissingen over wat klanten willen en nodig hebben beter te onderbouwen
  • Low code / no code-functionaliteit voor flexibele, agile integraties
  • Meer dan twintig talen, waaronder Engels, Duits, Spaans, Japans en Chinees. Tevens ondersteuning voor taalonafhankelijke modellen voor machine learning
Volgens Gartner Peer Insights prijzen organisaties die Avaya OneCloud CCaaS hebben geïmplementeerd om de customer experience te verbeteren, de functionaliteit, de prestaties en de toekomstvisie van de oplossing. Gebruikers noemden Avaya OneCloud CCaaS een “enorm capabele oplossing die diverse voordelen biedt voor een digitaal bedrijf” en een “eenvoudig te gebruiken cloud-oplossing”.

“Door de kracht van AI, machine learning en een multicloud-platform te benutten, helpt Avaya klanten verder te gaan dan het traditionele contact center. Zo creëren ze samengestelde customer experience centers die de omzet verhogen en de betrokkenheid met het merk vergroten”, zegt Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux. “Met Avaya's AI-gebaseerde workflow-mogelijkheden kunnen gebruikers eenvoudig applicaties samenstellen en aanpassen. Hierbij wordt volledige integratie met databases geboden, zodat de onderliggende machine learning-algoritmen voortdurend worden verbeterd binnen Avaya's multicloud-ecosysteem in het Avaya OneCloud-portfolio. We maken het makkelijker dan ooit voor OneCloud CCaaS-gebruikers om middelen in de hele organisatie te synchroniseren en de juiste kennis op het juiste moment te leveren voor de optimale resultaten.”

Aanvullende bronnen:
Over Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Al meer dan honderd jaar stellen we organisaties over de hele wereld in staat om te winnen - door intelligente communicatie-ervaringen te creëren voor klanten en medewerkers. Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide. Om uw bedrijf te laten groeien, zetten we ons in voor innovatie en partnerschap en we blijven ons richten op toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn het technologiebedrijf dat u vertrouwt om uw klanten “Experiences that Matter” te bieden. Bezoek ons op  www.avaya.com.
Laatste van Avaya

Logo Avit Group
Logo ManpowerGroup
Logo Workday